Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
We wrześniu leciałem do BUD i taka ciekawostka - kilkanaście osób leciało z nami z WAW (Polacy) z przesiadką w BUD do Stanów. Samolot miał opóźnienie (w drodze powrotnej też - ponad 3h) i na przylocie czekała na nich hostessa. Ciekawe, czy loty z WAW via BUD są tańsze od bezpośrednich czy może za duże obłożenie z WAW?
gość_5be8b
2019-10-22 21:01
@gość_00546.Co to znaczy zmusić ludzi z południa Polski do latania przez Budapeszt lub WAW? Z Krakowa lecac Lufthansa tez musze sie przesiasc via MUC lub FRA.Ludzie z poludnia Polski napewno nie sa zmuszeni,ale maja moze swiadomosc ( LOT-em ) ze pieniadze zostana w PL.
Osobiscie mieszkam w Kolonii i nikt mnie nie zmusza kupic bitet LOT-em via WAW do Miami ale za to chetnie dokonuje rezerwacji :-) i mieszkajac za granica chetnie kupuje ogórki polskie a nie niemieckie.
gość_04510
2019-10-21 09:45
@gość_00546 - towarzysze z PO/PPL zlikwidowali loty za ocean w ogóle i zabierali się do likwidowania LOTu więc postęp jest niewąpliwy.
gość_5c4d3
2019-10-20 10:36
Zamiast latać do Daxing (Chin), Milczarski woli aby samoloty LOTu latali z Bud do NJ. Gdzie jest tym komercyjny sens?
Budować hub poza polską jest wielki błąd. Mogli wybrać Kraków albo Gdańsk.
gość_9a53e
2019-10-19 02:58
To co robi LOT to jazda (raczej latanie) bez trzymanki. Super siatka, super maszyny plus super zarządzenie.
gość_00546
2019-10-18 22:23
Do póki LOT do Nowego Jorku nie lata z KRK lub tylko raz w tygodniu to latam z LH i nie interesują mnie loty z WAW lub Budapesztu. Ciekawe jak długo towarzysze z PPL/PiS będą próbowali zmusić ludzi z południa Polski do latania przez Budapeszt lub WAW? Nie tędy droga.
jjemiolo
2019-10-18 16:24
W uzupelnieniu poprzedniego mojego komentarza: wyloty z JFK do WAW beda codziennie o 2200, o 1900 w srody, oraz 0020 w poniedzialki i piatki. Zgadzam sie z jednym poprzednim dyskutantem ze te wyloty z JFK o 0020 moga byc mylace gdyz de facto cala procedura odbywa sie dzien wczesniej niz sugeruje rozkladowy dzien odlotu. Gdyby te operacje przyspieszyc o 25 minut i zrobic wyloty z JFK o 23:55 byloby bardziej pod ludzi. Oznaczaloby to rowniez koniecznosc przyspieszenia odlotow z BUD do JFK w 3,4,7 z 1845 na 1820.
jjemiolo
2019-10-18 15:54
@_271cb: dokladnie jak piszesz. Ponadto to oznacza ze zaraz po polnocy z niedzieli na poniedzialek powinien byc lot z JFK do WAW, ten po przylocie z KRK.
gość_84b0b
2019-10-18 15:16
Szkoda, że LOT lata z BUD
gość_382f3
2019-10-18 10:34
Decyzja o zamknięciu ORD z BUD jest w pełni uzasadniona. Tylko po co opowiadali bzdury ze wrócą na wiosnę... Nie lubię takiego PR
gość_ec29c
2019-10-18 10:34
Problem jest inny: lot w ŚRODĘ późnym wieczorem jest pokazany jako lot w czwartek i będzie go trudno znaleźć i będą pomyłki. A żeby było gorzej amerykanie używają 12 a.m. i 12 p.m., więc mamy wylot w czwartek o 12:20 a.m. Dlatego większość linii unika odlotów tuż po północy.
Czyli mamy z NY loty codzienne, tylko wylot w ŚRODĘ jest tuż po północy. A z BUD mamy dwa wyloty w sobotę, zaś w niedzielę tylko loty z przesiadką.
gość_ec29c
2019-10-18 10:03
Ja myślę, że LOT ma wieloletnią bazę danych o cenach biletów zarówno z BUD, jak i WAW, czy KRK w poszczególne dni tygodnia i akurat bardzo dobrze wie w jakie dni należy latać do NY. Zrozumcie: oni od xx lat sprzedają tam przesiadki via WAW.
Jak rozumiem zbazuje dwa Deamlinery: ciekawe czy ograniczy się do NY i Seulu, czy też otworzy LAX?
Chicago z BUD nigdy nie miało sensu (już dużo lepsze byłoby Cleveland).
Trzeba przyznać, że fatalny ruch z nieregularnymi godzinami, plus pod biznes też pasują tak sobie...
Przynajmniej przyznali się do porażki Chicago, ale z drugiej strony przy tylu problemach z Dreamlinerami, ciekawe jak będzie wyglądała codziennego obsługa NY.
gość_271cb
2019-10-18 09:08
Już widać, skąd się pojawia samolot, który będzie wykonywał lot do Krakowa w niedziele o 0:20 ;-) Gdy ogłosili połączenie Kraków-NYC rozkład wydawał się dziwny, teraz jest wszystko jasne.