×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


LOT poleci do Daxing dopiero w przyszłym roku


Inauguracja trasy do Pekinu-Daxing została przez LOT przeniesiona dopiero na połowę stycznia 2020 r. Wszystko przez problemy z silnikami Rolls Royce'a, które napędzają dreamlinery - twierdzi linia.

16/10/2019 17:50
<>

gość_2b0a4 - Profil
gość_2b0a4
  

gość_5c4d3 - Profil
gość_5c4d3
  
To jest kolejny przykład ze w Locie panuje chaos. Flota jest w tarapatach bo obecny zespół ciągle wiedza tylko w Boeinga i nie maja żadnego wiarygodnego planu awaryjnego. Jakieś stare A340/B767/A319/A320/F100/B733/4 latają dla LOTu, a produkt z punktu widzenia pasażera jest FATALNY.
To ze LOT nie będzie latał do Daxing w Chin tym roku, a może latać częściej z Budapesztu do NJ jest naprawdę chore i nie logiczne. Przecież Chiński rynek jest większy od Węgierskiego. Już nie mowie o Sri Lanki. To ze LOT lata do Pekinu tylko 3 razy w tygodniu jest ekonomiczny wstyd i brak priorytetów.
Gdzie jest strategiczny plan na rozwój floty?

20/10/2019 10:28  

gość_b8d03 - Profil
gość_b8d03
  
po co latać do jakiegoś Pekinu jak KRK-KTW wciąż jest nie obstawione?
19/10/2019 14:37  

gość_9a53e - Profil
gość_9a53e
  
Najprościej powoli oraz konsekwentnie wycofać się z interesów z gigantem z Seattle. Jak długo jeszcze można być częścią składową tego spektaklu? Odwołane loty, skasowane bądź arbitralnie uziemione. Kocham LOT, ale również kocham swój czas. żegnam Boeing-LOT.
19/10/2019 02:47  

  
No ale Daxing był pomyślany jako lotnisko dla linii z sojuszu Sky Team. Linie z sojuszu Star Alliance miały pozostać na starym lotnisku.
17/10/2019 21:00  

gość_067ae - Profil
gość_067ae
  
Czesto ma się wrażenie, że odpowiedzialni w LOT za rozwój siatki połączeń nie rozmawiają z odpowiedzialnymi za rozwój floty. To że są problemy z tymi silnikami wiadomo od dawna, więc ogłaszanie kolejnych połączeń w sytuacji wyłączenia z użytkowania części samolotów raczej nie było dobrym pomysłem.
17/10/2019 18:58  

gość_31a2d - Profil
gość_31a2d
  
7b92a - teoretycznie tak, ale LOT bedzie proponowac alteratywne polaczenia do Capital. Wiec trzeba bedzie poprosic, ale tak.

B787 maja mozliwosc po-produkcyjnej zmiany silnikow, jest to jednak operacja dosc kosztowna, trzeba (oczywiscie) przekonac RR (i leasingodawce) do zwrotu silnikow i zakupic zmodyfikowany pylon od Boeinga. Nie oplaca sie to. Trzeba liczyc ze silniki RR zostana naprawione i beda latac w przyszlosci.
17/10/2019 15:25  

gość_7b92a - Profil
gość_7b92a
  
Czy pasazerowie dostana opcje rezygnacji z lotu I zwrot kwoty, ktora zaplacili za bilet?
17/10/2019 13:30  

gość_409a8 - Profil
gość_409a8
  
To wizerunkowa klapa dla LOTu.
17/10/2019 13:16  

  
air new zealand poszlo po rozum i przy nowym zamowieniu na 787-10 wybralo silniki General Electric GEnx-1B.
17/10/2019 01:58  

gość_ca4b5 - Profil
gość_ca4b5
  
@kacpirol
To nie jest dobra ironia - w tej chwili jest już po harapie. Co najwyżej można nie zamawiać takich silników w samolotach, które mają być dostarczane w przyszłości (tych, które jeszcze nie zostały zamówione ma się rozumieć). Twoja wypowiedź nic więc nie wnosi, gdyż nie jest jednoznaczna. A jeśli chcesz po prostu skrytykować dawno podjęte decyzje, to jest to zwyczajnie słabe.
17/10/2019 01:24  

gość_4678b - Profil
gość_4678b
  
zdaje się że już 4 nie latają
16/10/2019 21:23  

  
Proponuje dalej bawic sie w dreamlinery i silniki rr

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie