gość_ec29c
2019-10-16 19:05
@gość_495b2
Raczej nie obetną wszystkich, tylko te deficytowe.
@gość_6e5ab
To nie jest tak, że hub nagle cudownie pozwala na zarabianie. Co więcej, generalnie na przesiadkach wszyscy tracą. Ale w praktyce jeszcze nikomu nie udało się zbudować sukcesu na long haulu bez dopełniania samolotów przesiadkowiczami. Oczywiście świat lotniczy od czasów wprowadzenia B787 i A350 idzie w stronę P2P. I w przypadku hubu w Manchesterze chodzi głównie o P2P, ale z możliwością dopełniania samolotów.
gość_6e5ab
2019-10-16 14:53
gość_ec29c BMI mialo hub w MAN i jakos nie odnosilo tam wiekszych sukcesow.
gość_495b2
2019-10-16 14:23
To cała dotychczasowa siatka i strategia flybe idzie w rozsypkę. Bo latali z wielu drugorzędnych lotnisk UK (Exeter, Southampton, Birmingham) p2p do różnych miast we Francji, Włoszech etc. Teraz ogranicza się do roli feedera Virgin Atlantic. Więc ilość lotnisk w UK pewnie zmaleje.
gość_ec29c
2019-10-16 10:18
Oprócz lobbyngu za trzecim pasem na LHR obstawiam, że Virgin zbuduje wielki hub w Manchesterze (ewentualnie Stobart Group, właściciel Southend zbuduje im nowe lotnisko gdzieś koło Manchesteru).
I to wymusi wymianę samolotów na większe, ciekawe na co postawią: na E195-E2, A220-300, czy na A320/321 neo?
Manchester to wręcz idealne miejsce na hub bo ma catchment area około 20 mln, jest na drodze Europa - Ameryka Północna i da się z niego obrócić do Kalifornii (na styk, ale to wystarczy), Denver, Teksasu w te i wewte w ciągu 24 godzin. Aż nie mogę się nadziwić dlaczego nikt do tej pory tego nie zrobił. Gdyby Norwegian zamiast rozpoczynać wojnę w Londynie zbudował swój wielki hub w Manchesterze to miałby zyski.