gość_7b0e4
2019-10-15 19:42
Nie wiem czy koledzy to wszystko właściwie zrozumieli. Virgin przejmuje flybe i będzie latał po regionie jako Virgin Connect. W ten sposób będzie dowoził do hubu i dalej w świat.
gość_31a2d
2019-10-15 16:01
Tu chodzi przede wszystkim o lobbowanie CAA i LHR o przyznanie slotow na zasadach ktore sa przystepne Virginowi. Pokazali ze chcieliby latac zeby zagarnac sloty i promowac sie jako konkurent dla BA. Slot moze byc wykorzystany tez na inne polaczenie, wynajety lub sprzedany. Jak napisali poprzednicy, 10 lat i wiecej...
Lecialem ta linia kilka razy na trasie z LHR do NYC i uwazam ze na tle innych na tej samej trasie (BA, United) wypada o wiele lepiej jesi chodzi o serwis pokladowy - maja dosc duzy wachlarz taryf, wiec co kto lubi i na co kogo stac. Maja dosc zroznicowana flote wiec mozna trafic na starego grata A340 albo nowego B787 (chociaz ostatnio zaczeli pozbywac sie tych starszych modeli).
Na krotkich trasach lataja z Londynu do Manchesteru, ale widac ze chyba w zwiazku z 3cim pasem na LHR (o budowie ktorego mowi sie juz od wielu, wielu lat) planuja short-haule. Przydalyby sie europejskie trasy dowozowe do huba na LHR (miedzy innymi z Warszawy), bo jak sami zapowiadaja chca byc bezposrednim konkurentem BA. Moze za X lat - bedzie oprocz LHR-WAW, takze LHR-KRK i LHR-GDN???
gość_edf2d
2019-10-15 13:11
Pod Zakopanem nie ma lotniska, jest TAT za górką.
kacpirol
2019-10-15 11:50
Jak zwykle brak ciekawych komentarzy
brooks88
2019-10-15 11:46
Czas na połączenie Londyn-Poznań-Londyn na B747 chętnych by nie brakowało na bilety za 50 zł
gość_07ff2
2019-10-15 07:38
Po co ta ekscytacja?
Bedą robić te połączenia po wybudowaniu 3 pasa na Heathrow. A to pewnie potrwa tyle co budowa CPK czyli z 10 lat :-)))
Zobaczymy zresztą czy po Brexit ta rozbudowa Heathrow będzie miała jeszcze sens.
gość_53dcb
2019-10-14 22:52
Wypróbuję tą liniej w listopadzie jak będę leciał do Seattle z LHR! Może będzie warto :)
gość_6e0e4
2019-10-14 11:55
Absolutnie nie. Okecie nie może przyznawać slotów liniom innym niż LOT. Warszawskie lotnisko to lotnisko LOTu, nie potrzebujemy tam zagranicznych linii. LOTem dolecimy sobie wszędzie.
gość_cadab
2019-10-14 09:29
no dobra, ale czemu nie chcą latać pod Zakopane?