Virgin Atlantic chce latać do Warszawy

Virgin Atlantic chce latać do Warszawy Brytyjski przewoźnik chciałby realizować 103 połączenia, w tym krajowe, europejskie i długodystansowe. Obecnie linia oferuje z Heathrow 19 kierunków long-haulowych, zaś w planach są w sumie 84 nowe kierunki - 12 krajowych, 37 europejskich oraz 35 dalekodystansowych. Na 26 trasach Virgin Atlantic chce konkurować z monopolową pozycją linii British Airways. Do 35 nowych...
14/10/2019 08:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_7b0e4 2019-10-15 19:42   
gość_7b0e4 - Profil gość_7b0e4
Nie wiem czy koledzy to wszystko właściwie zrozumieli. Virgin przejmuje flybe i będzie latał po regionie jako Virgin Connect. W ten sposób będzie dowoził do hubu i dalej w świat.
gość_31a2d 2019-10-15 16:01   
gość_31a2d - Profil gość_31a2d
Tu chodzi przede wszystkim o lobbowanie CAA i LHR o przyznanie slotow na zasadach ktore sa przystepne Virginowi. Pokazali ze chcieliby latac zeby zagarnac sloty i promowac sie jako konkurent dla BA. Slot moze byc wykorzystany tez na inne polaczenie, wynajety lub sprzedany. Jak napisali poprzednicy, 10 lat i wiecej...
kemot97 2019-10-15 14:28   
kemot97 - Profil kemot97
Lecialem ta linia kilka razy na trasie z LHR do NYC i uwazam ze na tle innych na tej samej trasie (BA, United) wypada o wiele lepiej jesi chodzi o serwis pokladowy - maja dosc duzy wachlarz taryf, wiec co kto lubi i na co kogo stac. Maja dosc zroznicowana flote wiec mozna trafic na starego grata A340 albo nowego B787 (chociaz ostatnio zaczeli pozbywac sie tych starszych modeli).
Na krotkich trasach lataja z Londynu do Manchesteru, ale widac ze chyba w zwiazku z 3cim pasem na LHR (o budowie ktorego mowi sie juz od wielu, wielu lat) planuja short-haule. Przydalyby sie europejskie trasy dowozowe do huba na LHR (miedzy innymi z Warszawy), bo jak sami zapowiadaja chca byc bezposrednim konkurentem BA. Moze za X lat - bedzie oprocz LHR-WAW, takze LHR-KRK i LHR-GDN???
gość_edf2d 2019-10-15 13:11   
gość_edf2d - Profil gość_edf2d
Pod Zakopanem nie ma lotniska, jest TAT za górką.
kacpirol 2019-10-15 11:50   
kacpirol - Profil kacpirol
Jak zwykle brak ciekawych komentarzy
brooks88 2019-10-15 11:46   
brooks88 - Profil brooks88
Czas na połączenie Londyn-Poznań-Londyn na B747 chętnych by nie brakowało na bilety za 50 zł
gość_07ff2 2019-10-15 07:38   
gość_07ff2 - Profil gość_07ff2
Po co ta ekscytacja?
Bedą robić te połączenia po wybudowaniu 3 pasa na Heathrow. A to pewnie potrwa tyle co budowa CPK czyli z 10 lat :-)))
Zobaczymy zresztą czy po Brexit ta rozbudowa Heathrow będzie miała jeszcze sens.
gość_53dcb 2019-10-14 22:52   
gość_53dcb - Profil gość_53dcb
Wypróbuję tą liniej w listopadzie jak będę leciał do Seattle z LHR! Może będzie warto :)
gość_6e0e4 2019-10-14 11:55   
gość_6e0e4 - Profil gość_6e0e4
Absolutnie nie. Okecie nie może przyznawać slotów liniom innym niż LOT. Warszawskie lotnisko to lotnisko LOTu, nie potrzebujemy tam zagranicznych linii. LOTem dolecimy sobie wszędzie.
gość_33626 2019-10-14 10:12   
gość_33626 - Profil gość_33626
A Kraków to co????
gość_cadab 2019-10-14 09:29   
gość_cadab - Profil gość_cadab
no dobra, ale czemu nie chcą latać pod Zakopane?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy