gość_1f2f9
2019-10-15 10:33
@ adam1987: dotychczasowy pas faktycznie pozostanie, ale powstał też nowy po drugiej stronie terminala BER, więc daleko od obecnego terminala. W zależności od warunków może się zdarzyć, że samoloty będą lądować na nowy pasie południowym i kołować do T5.
gość_d0392
2019-10-15 07:51
BER ma już przed otwarciem zbyt niską pojemność więc zastosowanie starego terminala SXF do obsługi low costów było naturalne. Pytanie tylko, czy będzie jakaś podziemna kolejka pomiędzy T5 a resztą? Żeby nie wyszło, że przy okazji jakiejś przesiadki powiedzmy z Ryanaiara na Lufthansę trzeba było jechać taksówką pomiędzy terminalami :D
Przecież to proste... jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Szkoda bo dużo latam z SXF i jeśli wszystkie budżetowe zostaną na starym terminalu to nie zmniejszy tłoku w terminalu, który dzisiaj jest już mega ciasny. Nie widzę do góry Easyjeta - czyżby dostali miejsce na BER ?
gość_27f6d
2019-10-14 14:59
Zapraszamy linie do Poznania. W koncu i tak ogromna część pasażerów z tego lotniska to osoby z zachodniej polski....
gość_1573c
2019-10-14 14:56
Lowcosty i inni beda brali tak jak im sie pokaze.
Moga byc niezadowoleni, BER jest na tyle silnym osrodkiem, ze
ich fochy moze po prostu zignorowac.
Fakt, ze "stary" Schönefeld jest troche oddalony od BER, ale perony S-Bahn zostana, wiec o co tyle krzyku.
adam1987
2019-10-14 13:26
Trochę nie rozumiem o co afera. Lotnisko BER może i nie funkcjonuje, ale pasy startowe jakie będą przez nie używane działają od dawna i wszyscy Ci przewoźnicy obecnie z nich korzystają. Jeśli nie podnoszą im opłat, to właściwie nadal będą mieli ten sam terminal i te same pasy startowe, czyli wszystko po staremu.