gość_28052
2019-10-12 12:04
WMŚ - inwestycja ważna, ale czy znajdzie się wystarczająco wysoko na liście KPK w następnej perspektywie?
gość_3ff2b
2019-10-10 21:30
Spada zainteresowanie bajkami o CPK. Co by tu jeszcze dorzucić? Komańcza podłącza się do szprychy CPK? Z Bogatyni do Olecka nową szprychą z CPK pośrodku?
gość_47e83
2019-10-10 18:49
Ciekawe z czego sfinansujemy te ambitne plany jak przebrzydła UE zakręci kurek z eurosrebrnikami po polexicie?
gość_47e83
2019-10-10 18:47
Baju baju będziesz w raju
gość_3ce11
2019-10-10 15:18
Obawiam się że wyjdzie z tego potworek. W celu połączenia 90 tys. Jastrzębia, 140 tys Rybnik straci połączenia z Warszawą. Obecnie wszystkie pociągi do Warszawy z Rybnika to pociągi międzynarodowe.
gość_ec29c
2019-10-10 10:18
1) Powstanie węzła i prowadzących do niego linii skróci czas przejazdu najszybszych pociągów między Krakowem a Katowicami do 35 minut.
2) co będzie oznaczało naprawę historycznych zaszłości, w wyniku których dziś ponad 200-tysięczny Sosnowiec, 120-tysięczna Dąbrowa Górnicza i 60-tysięczny Będzin nie mają kolejowego powiązania z odległym o 65 km Krakowem.
To albo robimy pociągi zatrzymujące się w Olkuszu(?), Będzinie, Sosnowcu i Dąbrowie Górniczej albo jadące 35 minut. Zdecydujcie się! Poza tym co z pociągami jadącymi przez Jaworzno, Trzebinię i Mysłowice? Czy one są do likwidacji?
Poza tym plan wygląda dość dobrze.