Wrocław: We wrześniu 4 proc. w górę

Wrocław: We wrześniu 4 proc. w górę Na trasie do Paryża–Charles de Gaulle, obsługiwanej przez linie Air France, przybyło aż 26,2 proc. pasażerów w porównaniu do września 2018 – przy takiej samej liczbie rejsów w miesiącu. Podobnie, niezmiennie dużym zainteresowaniem cieszy się połączenie do Amsterdamu obsługiwane przez linie KLM. Co ciekawe, w samolotach na tej trasie we wrześniu zajętych było...
08/10/2019 13:42   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_823d5 2019-10-10 11:07   
gość_823d5 - Profil gość_823d5
To prawda od kilku dni Lufthansa nie lata do Monachium
gość_a581e 2019-10-09 11:42   
gość_a581e - Profil gość_a581e
Troche tez w dol - Lufa ma problem z polaczeniem WR0-MUC / MUC-WRO od upadku Adria Airways. Wiekszosc lotow przez ostatnie kilka tygodni byla odowlana oraz na te chwile MUC wypadlo zupelnie...
gość_f2015 2019-10-09 11:22   
gość_f2015 - Profil gość_f2015
coz za news?
gość_4eff1 2019-10-09 09:38   
gość_4eff1 - Profil gość_4eff1
Oczywiście, że nie są najważniejsze bo to biznes jest motorem napędowym lotnictwa, cóż tak jak pisalem wcześniej marzeniem (?) jest Turkish, Aeroflot oraz British. Choć nie ma co ukrywac, nadchodzące spowolnienie może w ogromny stopniu zweryfikować popyt na linie tradycyjne.
Ciekawe jak e takiej sytuacji bedzie wyglądać sytuacja związana z CPK w obliczu kryzysu.
gość_657ef 2019-10-09 07:36   
gość_657ef - Profil gość_657ef
@gość_66cd7 LCC nie są najważniejsze. Fakt, że stanowią sporą część rynku ale najbardziej cieszą otwierane połączenia linii klasycznych jak KLM.
gość_168c0 2019-10-08 20:05   
gość_168c0 - Profil gość_168c0
@goscf64ba Jeżeli np we wrześniu 2018 obłożenie do miasta X było na poziomie ok 75 proc, a we wrześniu 2019 było na poziomie 96 proc to z grubsza mamy wzrost o 25 proc.
Ale fakt, ze Wro słynie z PR i umiejętnie przekazywanych informacji :)
gość_66cd7 2019-10-08 18:27   
gość_66cd7 - Profil gość_66cd7
Bo to jest najzwyklejsza PR'owska papka. Zarząd pewnie nie może się pogodzić z tym że praktycznie cały tort jaki byl do podziału LCC poszedł na wojenke Krakowsko-Katowicką. Dla Wroclawia niestety szykuje się stagnacja.
Nie ma Easyjet nie mówiąc o innych przewoznikach z Hiszpani gdzie zostaje calkiem spora luka po FR. Nie mówiąc o Finnair który ciagle nie daje się skusić. Z oczywistych względów nie wyliczam Brytyjczyków i Turków nie mówiąc o Moskalach, chociaz tu dochodzi polityka. Trzeba cieszyć się z tego co jest.
Może kiedyś Korean i jakaś zjednoczona linia loticza ;)
teemu 2019-10-08 17:43   
teemu - Profil teemu
@f64ba: podstawiaja wieksze samoloty. Na przyklad AF latal na poczatku do WRO na embraerach 170, teraz czesciej na 190.
gość_f64ba 2019-10-08 14:33   
gość_f64ba - Profil gość_f64ba
Niech mi ktoś wytłumaczy jedną rzecz.... W tych comiesięcznych raportach z Wrocławia co miesiąc można przeczytać, że: a) nowe połączenie do miasta X cieszy się olbrzymią popularnością. b) połączenie notują wzrosty na poziomie 20-25 procent.

Coś mi się tu nie zgadza? To albo te połączenia w rzeczywistości startują z poziomu obłożenia 40 procent i stąd takie spektakularne wzrosty, albo do jakaś PR-owa papka...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy