LOT poleci do San Francisco

LOT poleci do San Francisco Nowe, bezpośrednie połączenie LOT-u do Północnej Kalifornii ruszy 5 sierpnia 2020 r. Trasa do San Francisco będzie już 9. połączeniem polskiego przewoźnika do Stanów Zjednoczonych. Loty do metropolii nad Oceanem Spokojnym będą realizowane cztery razy w tygodniu nowoczesnymi boeingami 787 Dreamliner.  Rejs, w trakcie którego...
06/10/2019 17:36   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_f2015 2019-10-09 11:19   
gość_f2015 - Profil gość_f2015
a co z zaraza? i to do tego san francisco? haha nie wiedza co czynia, nigdy w zyciu
gość_5ed01 2019-10-08 22:21   
gość_5ed01 - Profil gość_5ed01
LO35 chyba bo LO33 to przecież BUD-JFK ...
gość_ec29c 2019-10-08 08:55   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Bo często nowe kierunki, takie jak na przykład Los Angeles, czy Singapur raczej nie polepszają wyników. LOT jedzie na Chicago, NY, Toronto, Seulu i Tokio.

Problemem okazała się też ekspansja w BUD, choć ona akurat ma strategiczny sens i ja bym zbazował 2-3 Dreamlinery i latał do NY, LAX i ICN.

Ale akurat z SFO powinno być na odwrót, bo to jest gigantyczny ośrodek IT i generalnie gospodarczy z umiarkowaną konkurencją dzięki temu, że nie lata Aeroflot i UIA. Ciekawe, czy w ramach odpowiedzi grupa Lufy dołoży Wiedeń?
gość_f9cf5 2019-10-07 17:47   
gość_f9cf5 - Profil gość_f9cf5
DOMZUK

Nie no coraz lepiej. Sprzedaż rośnie, zysk spada. Widzę myślenie życzeniowe.
Żadnej strategii (zdaje się że miała być już dawno ogłoszona) tylko oportunistyczne działanie.
Jest prikaz budować lotnisko tylko nadal nie wiadomo jakiej wielkości.
usuniety 2019-10-07 16:49   
usuniety - Profil usuniety
Aj urwało mi na pozdrowieniach... Zatem raz jeszcze. Hejterow, malkontentów, fanbojow Lufthansy itd serdecznie pozdrawiam. Jak zwykle czerpię wiele radości z waszej frustracji i nienawiści. Słodkiego wieczoru!
usuniety 2019-10-07 16:46   
usuniety - Profil usuniety
Produkt LOT w Premium Economy to światowa pierwsza liga. W Business trochę do życzenia pozostawia brak schowków na różne drobiazgi typu okulary, telefon itd. Minusem jest też brak pojedynczych foteli przy oknie bez sąsiada. Jedzenie za to jest świetne poza jednym jego elementem- od parunastu miesięcy nonstop wciskają w menu niezależnie od pory i dystansu wędzoną kaczkę.
Z tymi nowymi fotelami w innych liniach to bywa różnie. Ale Canada niby ma fajne, ale nieco niewygodne jeżeli lubi się span na boku. Lufthansa to kompletne dno w tym temacie, ale przecież dostali już 5 gwiazdek od Skytrax za fotele, które dopiero wprowadzą. Singapore ma świetne, ale tylko te na lotach długodystansowych. Jak dla mnie najlepsze. Turkish ma niemal takie same jak LOT. Air China ma niezle mimo, że wyglądają na małe. Są za to wygodne. Świetne ma Asiana i Eva Air. Nieco słabsze China Airlines.
W temacie obsługi to w LOT jest bardzo nierówno. Ewidentnie nie ma tutaj profesjonalnych szkoleń i załoga czasem nie radzi sobie w prostych sytuacjach. Bywa też tak, że trafia się na naprawdę pewna siebie i profesjonalną załogę. Loteria...
LOT życzę długiego panowania nowego prezesa, bo mam wrażenie, że jest coraz lepiej.
Hektarów, malkontentów
gość_b3c7f 2019-10-07 15:43   
gość_b3c7f - Profil gość_b3c7f
generalnie produkt lotowski (soft/hard) jest słaby, dostosowany do oczekiwań byłego "ostbloku". Sam brak pierwszej klasy świadczy o możliwościach i oczekiwaniach potencjalnego klienta. Poza tym, nawet jesli FC pojawiłoby sie na pokładzie, to przeszkolenie mentalności personelu pokładowego byłoby syzyfową pracą.
Otwieranie tylu połączeń na raz i w takim tempie może się okazać równią pochyłą dla LOT'u. Wszystko na potrzeby obecnego obozu władzy i ich megalomanii "make Poland great again", bez przemyślenia, bez oszacowania możliwych strat czy rentowności. Do tego ta "współpraca" z Węgrami... polityka i polityka ponad wszystko. Jak to rąbnie, zapłacimy za to wszytko my - zwykli obywatele, Polacy.
gość_6e5ab 2019-10-07 15:27   
gość_6e5ab - Profil gość_6e5ab
gość_095e4 - obecnie to raczej stolica bezdomnych zalatwiajacych swoje potrzeby w bialy dzien na chodniku.
vscrew 2019-10-07 12:01   
vscrew - Profil vscrew
LOTowska Premium na 787 jest bardzo dobra, porównując do konkurencji. Business ma dobry produkt miekki ( personel, zazwyczaj przyzwoity ( ale nie rewelacyjny, jak u OS czy TK) catering, świetne alkohole), natomiast produkt twardy, czyli fotele, jest dużo w tyle za konkurencją. I to powinno być zmienione jako pierwsze żeby móc konkurować i liczyć się w stawce.
gość_da158 2019-10-07 11:27   
gość_da158 - Profil gość_da158
Moim zdaniem LOTowska klasa Premium Economy nalezy do najlepszych na swiecie, natomiast biznes niestety do najslabszych
pablakiss 2019-10-07 11:24   
pablakiss - Profil pablakiss
@ Moja droga... ale ja się z Tobą zgadzam,Tylko że Lot martwi sie teraz jak powiązać koniec z koncem,a nie o nową biznes klasę.
mflyer 2019-10-07 10:18   
mflyer - Profil mflyer
@gość_2e1cd

Akurat Turkish wprowadza nową biznes klasę w swoich samolotach, co przy odrobinie chęci można łatwo sprawdzić. Ale wydaje mi się, że jesteś osobą która będzie wychwalała LOT pomimo wszystko, chociaż ewidentnie widać słabszy produkt w klasie premium w porównaniu do innych linii.
arahja 2019-10-07 08:16   
arahja - Profil arahja
@pablakiss faceci mają to do siebie że najwygodniej im na traktorze i w spoconym podkoszulku...

Wszyscy konkurenci już ogłosili retrofit klasy business więc LOT i tak jest już spóźniony
gość_f1818 2019-10-07 01:50   
gość_f1818 - Profil gość_f1818
Indian Natives do not need much - that is the truth -
gość_2e1cd 2019-10-07 01:46   
gość_2e1cd - Profil gość_2e1cd
To jest naprawdę mega zajebiste. Kto był pomyślał nawet 5 lat temu ze polski przewoźnik będzie latał i do SFO i do LA. Wow! Wielkie brawa PLL LOT!
Vscrew. Co czy tak narzekasz człowieku. Przecież nawet Turkish Airlines ma fotele w klasie biznes tak samo jak LOT! zobacz link
gość_ce5d8 2019-10-07 00:59   
gość_ce5d8 - Profil gość_ce5d8
VSCrew: bez przesady z tymi fotelami w Locie. Czy nie są przypadkiem takie same jak u Turkisha? Na pewno są lepsze niż w Lufthansie czy w ogóle w LH Group.
mflyer 2019-10-06 23:35   
mflyer - Profil mflyer
@gość_40e95

Skąd informacje o nowej biznes klasie? Chyba że to była ironia...
vscrew 2019-10-06 23:17   
vscrew - Profil vscrew
Super. Tylko z obecnym produktem w klasie biznes to wysokopłatnego ruchu LOT nie złapie. Zero prywatności, żadnego WiFi do pracy, fotele jak sprzed 20 lat...
pablakiss 2019-10-06 23:09   
pablakiss - Profil pablakiss
@ Kobiety maja to do siebie ,że lubią marudzić.
mjpx77 2019-10-06 22:21   
mjpx77 - Profil mjpx77
@gosc_40e95 oby bo i business i premium economy w 787 Lot odstaje od konkurencji. Nie chodzi mi o serwis ( jest bardzo w porządku) ale produkt jako taki. Obyś miał rację bo będą mieli kłopoty z klientami lepszych klas. Zaczynają odstawać od kilku lat.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy