usuniety
2019-10-01 12:24
@adam1987
Nie, Ryanair nie odpuści. Austria i Wiedeń to bogaty rynek. Pytanie tylko czy po tej bitwie zostaną choć zgliszcza.
adam1987
2019-09-30 17:07
Lauda będzie miała już 67 tras z Wiednia. Nawet jeśli coś zamykają, to na to miejsce pojawiają się nowe trasy. Walka w stolicy Austrii jest bardzo zażarta, ale nie wydaje mi się, żeby akurat Ryanair odpuścił, nawet jeśli wiąże się to ze sporymi stratami.
gość_955d7
2019-09-30 13:48
Tak jak szybko je otworza ,szybko zamkna.Linia jest na deficycie
gość_4603d
2019-09-30 13:24
No to grubo polecieli... Ciekawe ile tych tras w ogóle wystartuje.
gość_52784
2019-09-30 12:20
a nic do Galicji? nawet na wódkę do KRK Wiedeńczycy nie chcą przylatywać?
gość_8cd7d
2019-09-30 11:49
POZer: Pamiętaj, że ich właścicielem jest aktualnie Ryanair, więc możliwości mają spore.
gość_ec29c
2019-09-30 11:24
Czy na tym forum jest jeszcze ktoś, kto uważa, że LOT przetrwałby jako samodzielna linia zwiększenie liczby operacji n a Okęciu do 800 dziennie lub otwarcie CPK przy utrzymaniu 600 operacji dziennie do czasu otwarcia CPK???
Z najgorszą, jeśli liczyć koszt fotela, wśród średnich i dużych linii w Europie flotą średniodystansową??? I z marnowaniem coraz większej części tych i tak już bardzo drogich miejsc na tanio sprzedawane przesiadki???
A może już czas na to by korzystając ze slotowej osłony przed konkurencją postawić na samoloty o niskim koszcie fotela i obniżyć cena za P2P???
Oszaleli, ciekawe kiedy ta banka pęknie
gość_8f71a
2019-09-30 11:12
Nie da się powielić ich schematu działania z przyczyn obiektywnych. Jeśli chodzi o południe i wschód Europy, to maja ruch w dwie strony gwarantowany - gastarbeiterzy i ich rodziny. Plus austriaccy turyści, znacznie bogatsi od Polaków. U nas mamy ruch pracowniczy do UK i Norwegii oraz w sezonie wakacyjnym jednostronny na południe. Trasy ukraińskie (odwrócenie schematu UK-PL) jak się okazało nie wypaliły.