Indie chcą same certyfikować 737 MAX

Indie chcą same certyfikować 737 MAX Po tym jak w pierwszych dniach września Europejska Agencja Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) podjęła decyzję, że sama chce dokonać ponownej certyfikacji boeinga 737 MAX po wprowadzeniu przez Boeinga zmian w oprogramowaniu MCAS oraz autopilocie. Jak donosi portal Skift.com, indyjska Generalna Dyrekcja Lotnictwa Cywilnego (DCGA) rozpocznie własne testy maxów dopiero...
17/09/2019 10:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_cf95f 2019-09-20 21:37   
gość_cf95f - Profil gość_cf95f
demar a pierwsze zdarzenia z A320 i ukrywanie błędów w oprogramowaniu oraz zrzucanie winy na pilotów?
gość_1573c no bardzo racjonalne argumenty, szkoda, że dalej bez odpowiedzi o kulturę organizacyjną w jakiej doszło do zdarzeń
gość_1573c 2019-09-19 14:07   
gość_1573c - Profil gość_1573c
Boeing powinien przedewszystkim poniesc niesamowita kare za smierc niewinnych ludzi. Ponad 350 osob nie zyje z powodu niedbalstwa, ukrywania bledow na zasadzie "jakos-to-bedzie". A 737Max niech na zawsze juz zostanie nielotem.
demar 2019-09-19 10:51   
demar - Profil demar
@gość_cf95f: Boeing w sprawie B737 MAX popełnił sporo błędów, ale największym było ukrywanie pewnych spraw przed pilotami (np. w sprawie szczegółów działania MCAS).
To jest główny problem, to spowodowało upadek zaufania do firmy Boeing oraz np. FAA.

Katastrofy czy wypadki się zdarzają, ale istotne jest to jak o tym informujesz, czy zapewniasz pełną współpracę z organami nadzorującymi ruch lotniczy, itd.
Nie znam z historii katastrof samolotów firmy Airbus takiego przypadku, w których byłoby tyle niedomówień i wychodziły na jaw jakie takie sprawy jakie wyszły przy okazji katastrof B737 MAX.
To wzbudziło powszechną utratę zaufania zarówno do firmy Boeing oraz np. FAA. Nie dziwią zatem postępowania innych państw i agencji, które rezerwują sobie prawo do osobnej, ponownej certyfikacji B737 MAX.

Ale moim zdaniem firma Boeing powinna stawić temu czoła i to zaufanie odbudować.
Ta firma odniosła wiele sukcesów, ma wielu świetnych pracowników i stać ją na to.
To nie jest niemożliwe.
Trzeba tylko uczciwie i bez cienia wątpliwości przekonać branżę lotniczą, że z B737 MAX może być samolotem bezpiecznym i godnym zaufania.
gość_cf95f 2019-09-19 08:24   
gość_cf95f - Profil gość_cf95f
gość_13540 czemuż Airbus nie zbankrutował uroczyście? po katastrofach z winy konstrukcji czy oprogramowania - a takie miały miejsce. czemu nikt głośno nie mówi w jakich specyficznych kulturach społeczno-systemowych doszło do katastrof, a mimo większej ilości samolotów i operacji w USA nic nie spadło
gość_88aa6 2019-09-17 16:29   
gość_88aa6 - Profil gość_88aa6
To nie Boeing powinien zbankrutować, ale managerowie którzy podejmowali decyzje które doprowadziły do tych katastrof wylądować w więzieniu. Niestety, ale w stanach często nakłada się kary na firmy, ale rzadko pociąga do odpowiedzialności decydentów. A tych kary nałożone na firmy nie dotykają bo już dawno zgarnęli swoje premie i odeszli.
gość_13540 2019-09-17 11:10   
gość_13540 - Profil gość_13540
Boeing powinien uroczyście zbankrutować. Po takim przekręcie, który kosztował życie ludzi - tylko bankructwo.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy