×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Indie chcą same certyfikować 737 MAX


Indie planują pójść w ślady Europy i samodzielnie zadecydować o ponownej certyfikacji boeinga 737 MAX. W ramach testów planowanych przez indyjskie władze zostaną również przeprowadzone szkolenia symulatorowe wszystkich pilotów mających latać za sterami maxów.

17/09/2019 10:00
<>

gość_0fd3e - Profil
gość_0fd3e
  

gość_cf95f - Profil
gość_cf95f
  
demar a pierwsze zdarzenia z A320 i ukrywanie błędów w oprogramowaniu oraz zrzucanie winy na pilotów?
gość_1573c no bardzo racjonalne argumenty, szkoda, że dalej bez odpowiedzi o kulturę organizacyjną w jakiej doszło do zdarzeń
20/09/2019 21:37  

gość_1573c - Profil
gość_1573c
  
Boeing powinien przedewszystkim poniesc niesamowita kare za smierc niewinnych ludzi. Ponad 350 osob nie zyje z powodu niedbalstwa, ukrywania bledow na zasadzie "jakos-to-bedzie". A 737Max niech na zawsze juz zostanie nielotem.
19/09/2019 14:07  

  
@gość_cf95f: Boeing w sprawie B737 MAX popełnił sporo błędów, ale największym było ukrywanie pewnych spraw przed pilotami (np. w sprawie szczegółów działania MCAS).
To jest główny problem, to spowodowało upadek zaufania do firmy Boeing oraz np. FAA.

Katastrofy czy wypadki się zdarzają, ale istotne jest to jak o tym informujesz, czy zapewniasz pełną współpracę z organami nadzorującymi ruch lotniczy, itd.
Nie znam z historii katastrof samolotów firmy Airbus takiego przypadku, w których byłoby tyle niedomówień i wychodziły na jaw jakie takie sprawy jakie wyszły przy okazji katastrof B737 MAX.
To wzbudziło powszechną utratę zaufania zarówno do firmy Boeing oraz np. FAA. Nie dziwią zatem postępowania innych państw i agencji, które rezerwują sobie prawo do osobnej, ponownej certyfikacji B737 MAX.

Ale moim zdaniem firma Boeing powinna stawić temu czoła i to zaufanie odbudować.
Ta firma odniosła wiele sukcesów, ma wielu świetnych pracowników i stać ją na to.
To nie jest niemożliwe.
Trzeba tylko uczciwie i bez cienia wątpliwości przekonać branżę lotniczą, że z B737 MAX może być samolotem bezpiecznym i godnym zaufania.

19/09/2019 10:51  

gość_cf95f - Profil
gość_cf95f
  
gość_13540 czemuż Airbus nie zbankrutował uroczyście? po katastrofach z winy konstrukcji czy oprogramowania - a takie miały miejsce. czemu nikt głośno nie mówi w jakich specyficznych kulturach społeczno-systemowych doszło do katastrof, a mimo większej ilości samolotów i operacji w USA nic nie spadło
19/09/2019 08:24  

gość_88aa6 - Profil
gość_88aa6
  
To nie Boeing powinien zbankrutować, ale managerowie którzy podejmowali decyzje które doprowadziły do tych katastrof wylądować w więzieniu. Niestety, ale w stanach często nakłada się kary na firmy, ale rzadko pociąga do odpowiedzialności decydentów. A tych kary nałożone na firmy nie dotykają bo już dawno zgarnęli swoje premie i odeszli.
17/09/2019 16:29  

gość_13540 - Profil
gość_13540
  
Boeing powinien uroczyście zbankrutować. Po takim przekręcie, który kosztował życie ludzi - tylko bankructwo.
17/09/2019 11:10  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie