Przepraszam, bo ja się nie znam. Czyli od dwóch lat nic, a 1,2 mld pln wpompowane. No to wiem skąd te wyniki LOTu. A tak się zastanawiałem jaki sposób wymyślą żeby pompować w LOT a KE się nie przyczepiła, że pomoc publiczna. Nieźle.
gość_6a86e
2019-12-05 19:16
Dajcie spokój Milczarskiemu! Pretensje trzeba mieć do Rady Nadzorczej PGL. Zamiast dać mu z konkursu szefa finansów do Zarządu PGL, który by mu realnie pomógł, w tej trudnej sytuacji, ci dają mu na wiceprezesa adwokata powołanego bez konkursu (jak wynika z artykułu). Hehehe. Zamiast pro biznesowego Zarządu, mają w efekcie kancelarię adwokacką :))
gość_0a54d
2019-12-05 18:24
prezes M to taki sam pozer jak premier M. checi sa ale brak know how
gość_0396f
2019-12-05 17:57
wypuścić LOT/PGL na giełdę (np do max. 49% akcji), odseparować wpływ polityczny (czytaj nasadki w zarządzie itp), wejść w grupę z inną/innymi liniami o podobnej wadze w Europie i komplementarnymi operacjami.
gość_be7c3
2019-12-05 16:28
Ja tez się martwię, że tak mało reklam PGL widać na portalu. Tyle pieniędzy się marnuje.
gość_2f080
2019-12-05 16:27
Te pieniądze są już najprawdopodobniej w kieszeni LOTu. Nawet lekko licząc mogly już dawno się skończyć naszemu czempionowi.
gość_4f5f2
2019-12-05 14:41
Jak zamówić nowe samoloty od Boeinga, skoro one nie latają? Jak to ogłosić?
PGL Leasing mimo małego kapitału już na dzień dobry na wieeeelki upust od Boeinga w związku z uziemieniem, a Boeing to 7D7, 7M7, E290 i E295.
Wkrótce zacznie się szaleństwo, jakby teraz to ogłosili to prasa by ich zżarła żywcem.
gość_82e40
2019-12-05 13:29
Buahahahhaha.... czyli coś, co było do przewidzenia, patrząc na inwestycje, biznes plany i profesjonalizm obecnie nam miłościwie rządzących.
gość_ec29c
2019-12-05 12:45
Nie krytykujcie dobrych pomysłów. PGL został powołany po to, by obniżyć koszty leasingu. LOT miał samoloty kupić sam i sam je sobie wyleasingować. Poważne firmy najczęściej kupują samoloty na własność (kredyt, obligacje, leasing finansowy).
Być może teraz LOT dostaje dobre oferty od firm leasingowych, ale kupno na własność 787-10, A321LR/XLR, czy A220-300 (nawet E195-E2) to moim zdaniem bardzo dobry pomysł.
Błędem jest pomysł wielkich przetargów 787 vs. 350, czy E195-E2 vs. A220-300. Wszyscy wiemy, że to nie wyjdzie.
gość_e6ae4
2019-12-05 12:21
"Wiecie po co jest ta Grupa? Nikt nie wie po co, więc nie musicie się obawiać że ktoś zapyta. To jest grupa na skalę naszych możliwości. Wy wiecie z co my robimy tą grupą? My otwieramy oczy niedowiarkom! Patrzcie, mówimy to nasza grupa, przez nas stworzona i to nie jest nasze ostatnie słowo i nikt nie ma prawa się przyczepić bo to jest grupa społeczna!"