Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ec29c Co Ty palisz, człowieku? :))))
gość_5180f
2019-09-11 08:16
kochani pojecia nie macie o czym piszecie. Lelystad sie buduje i to bedzie lotnisko 2 dla schiphol na bliskie tanie kierunki, bruksela juz dala zielone swiatlo. Najlepszy port lotniczy Europy Amsterdam-Schiphol bedzie obslugiwal tylko kierunki miedzykontynentalne oraz drogie huby i stolice europejskie
gość_6dad7
2019-09-10 22:01
gość_026ff - Tak? I co, KLM oczywiście jak ostatnio dołożył kursy do KRK to zrobił to na siłę i na złość wszystkim, co..?
gość_ec29c
2019-09-10 12:11
Za względu na przylotowy ruch turystyczny z najbogatszych miast Europy i świata wiadomo, że Kraków weźmie połączenia z największymi aglomeracjami, zaś Katowicom pozostaną pojedyncze połączenia do dużych miast takich jak Dortmund, czy Londyn i typowe wylotówki. Ja o tym wielokrotnie pisałem na tym forum, ale wielu te sprawdzające się prognozy traktowało jako hejt Katowic i Śląska. A mechanizm jest taki, że połączenia do Krakowa opierają się na dobrze zarabiających mieszkańcach bogatych miast, takich jak choćby Amsterdam, których stać jest na drogie bilety, czy kupowanie usług dodatkowych w LCC. Co więcej, wiadomo, że Pyrzowice to jedna z najbardziej deficytowych krajówek LOT-u, utrzymywana tylko ze względów politycznych.
Na pocieszenie mogę dodać, że Krakusy strasznie płaczą, gdy muszą jechać "na drugi koniec świata", czyli do Pyrzowic, by polecieć na wakacje. A Kraków straci wiele wylotówek, ja obstawiam utratę Majorki, Rimini, Pescary, Pizy, Lamezii Terme i Paphos. Kraków powinien też stracić Kutaisi, jeśli uruchomione zostanie Tbilisi i Burgas jeśli zostanie uruchomiona Sofia.
Moim zdaniem rozwiązaniem problemu byłby duoport, czyli "od razu" autobusy Kraków - Balice - Katowice - Pyrzowice - Częstochowa (D.A, Stradom i klasztor), powiedzmy co godzinę plus budowa tunelu kolejowego Balice Rudawa i pociągi Tarnów/Kraków - Balice - Katowice - Gliwice (czas przejazdu Katowice - Balice) takim osobowym pociągiem to byłoby mniej, niż godzina.
gość_f4d4b
2019-09-10 10:00
lecialem klm z krakowa do ams z 10 razy i zawsze bylo 95-98 % wypelnienia, raczej nie narzeaja na te trase
gość_f4ea6
2019-09-10 09:31
KLM się dusi na lotnisku w Amsterdamie, więc wyraźnie na szczytach grupy AF-KLM zapadła decyzja o tym aby Transavia zwolniła mu tam miejsce.
gość_026ff
2019-09-10 08:50
do gość_13acb Akurat wierze Waszym statystykom. Masz tego pecha, że z KLM korzystam przynajmniej 4 razy w tygodniu i tak jak gośc gość_f9271 Embrajerek jest wypełniony max w 55%
gość_f1733
2019-09-09 22:58
gość_a4100: Fantazję w głoszeniu bredni to ty masz. Jest rzeczą powszechnie wiadomą, że pasażer latający z KTW jest wrażliwy na ceny biletów. Nie poleci do AMS to poleci do EIN. I to jest główna przyczyna likwidacji tego połączenia, pomimo rzekomo dużego obłożenia linia nie zarabiała, bo pasażerowie nie byli gotowi płacić za drogie bilety. I tu nie ma drugiego dna. Finał był do przewidzenia. I tak długo latali
gość_17429
2019-09-09 21:17
Skad my to juz znamy? Dziadowska linia, "Pojawia sie i znika i znika i znika..."
gość_13acb
2019-09-09 20:53
gość_f9271 - w skąd te informacje o wypełnieniu KLMu w Krakowie że to jest 40-55%.Pracuję na lotnisku i mam wgląd w statytsyki i bardzo często jest to 90% .
gość_c328e
2019-09-09 20:50
gość_f9271: Mądry kolego, KLM kocha tak mocno KRK że dokłada 4 rejs by LF (jeśli wiesz co to znaczy) spadł do poziomu 30%, bo mają taką fantazję...
gość_0870b
2019-09-09 20:08
Szkoda Katowic. To wszystko przez Wroclaw. Chociaż Wrocław zaczyna kuleć hehehehe
gość_f9271
2019-09-09 19:07
Oj oj oj znowu lament. O co chodzi przecież taka jest demokracja - chcą latają nie chcą nie latają! W KRK też po cichu polikwidowali i nikt niczego nie wie bo nie piszą o KRK negatywnie - nie wypada!
A propos wypełnienia w KTW to zawsze było miedzy 80 - 95 % za to KLM z KRK kiedy lecę EMB 170 to wypełnienie jest w granicach 40-55% w tym same zmywaki!
Spoko za niedługo luka w KTW zostanie wypełniona!
A propos nie likwidują z powodu braku paxów tylko reorganizują bazę - czytać ze zrozumieniem!!!
gość_c328e
2019-09-09 17:42
a4100: Kolego drogi heterze, weź się odwal od KRK. KLM ma doskonałe wyniki w Krakowie bardzo wysoki LF ponieważ od 2 września dołożyli 4 dzienne połączenie do AMS. PS. A KTW żal
gość_edf2d
2019-09-09 16:18
Szkoda dla Katowic, rzeczywiście pozostaną lotniska ościenne z trasą do AMS.
gość_615ca
2019-09-09 16:11
Przykra informacja (czyżby zaczynał się kryzys w branży???) - świetny przewoźnik a Amsterdam przepiękne miasto - aż mi się nie chce wierzyć, że nie ma obłożenia - leciałem rok temu - samolot był pełny... :(
gość_35d43
2019-09-09 15:45
Słusznie. Polexit za pasem. Kto by latał do tej nihilistycznej Europy.
gość_a4100
2019-09-09 15:23
@gość_aeb65. Nie jest słabe obłożenie. ba jest lepsze niż KL w KRK. Rezygnuje bo KTW psują mu wynik właśnie z Krakowa. Poza tym już na początku skasował CS właśnie z tego powodu. A bilety w KL dużo droższe, więc mozna upiec dwie pieczenie-sprzedać więcej za drożej. Nie jest to dobre dla klienta.
gość_109c0
2019-09-09 15:00
Ja czesto latam do Krakowa z przesiadka w Amsterdamie (pierwszy odcinek do Amsterdamu KLM). Gdyby Transavia i KLM mialy codeshare, z checia latalbym do Katowic, ale to jest niestety niemozliwe. Dlaczego?
gość_aeb65
2019-09-09 13:46
Żeby do Amsterdamu było słabe obłożenie no to już trochę źle świadczy o KTW. Teraz widać dlaczego inne linie omijają KTW. Być może bliskość Krakowa robi swoje ale nie zwalajmy wszystkiego na to.