Avianca walczy o przetrwanie i kasuje nierentowne trasy

Avianca walczy o przetrwanie i kasuje nierentowne trasy Nowy prezes linii, Anco van der Werff w wywiadzie dla kolumbijskiego dziennika El Tiempo potwierdził zawieszenie 25 najbardziej nierentownych połączeń. Dotyczy to przede wszystkim większości lotów oferowanych na rynku peruwiańskim, a także wybranych tras w krajach Ameryki Środkowej. Poza Kolumbią Avianca jest obecna w Ekwadorze, Gwatemali,...
09/09/2019 10:01   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_99680 2019-09-10 10:57   
gość_99680 - Profil gość_99680
Dreamlinery maja inna konfiguracje poza tym dzieki problemom z MAXami Lot moze liczyc na spore upusty biorac kolejne samoty bezposrednio od producenta.
Embraer po Aviance idealnie wpisuja sie w charakter pasazera biznesowego.
Ciekawe jakie miasta dostana LCY
Marcin14 2019-09-09 23:53   
Marcin14 - Profil Marcin14
Łatwo powiedzieć o koncentrowaniu się na lotach do Ameryki Północnej (chyba chodzi o te trzy kraje poza Ameryką Środkową i Karaibami), a dużo trudniej będzie wykonać, bo amerykańscy przewoźnicy od dawna rozszerzają swoją ofertę do Kolumbii i widzą w tym interes. Aviance będzie bardzo trudno się rozwinąć, a nawet utrzymać obecny rynek, bo na prawie wszystkich kierunkach do USA ma już żądną konkurencję - FLL (Jet Blue i Spirit), MIA (American), JFK (Delta i jeszcze United do EWR), MCO (Jet Blue i Spirit). Jedynie do Waszyngtonu i Los Angeles nie mają bezpośredniej konkurencji, ale zarówno Delta jak i United oraz American mają dogodne przesiadki w swoich hubach w Atlancie, Houston i Dallas, gdzie znowu Avianca nie lata. Ze względu na największą diasporę, najważniejszy jest kierunek nowojorski - to coś podobnego do celów naszego LOT-u.

Dodatkowo, Spirit bardzo agresywnie rozwija od niedawna swoją siatkę połączeń do różnych lotnisk w Kolumbii i Ekwadorze ze swoich hubów na Florydzie i bardzo szybko przejmuje coraz większą część rynku.
spooks 2019-09-09 23:28   
spooks - Profil spooks
@gość_27b0a nie ma się co ekscytować, Efromovich już nie jest prezesem Avianki. Utracił władzę na rzecz United. zobacz link
gość_70720 2019-09-09 17:14   
gość_70720 - Profil gość_70720
gość_fe806 - odda 787 i zatrzyma stare A330? To się kupy nie trzyma.
usuniety 2019-09-09 16:08   
usuniety - Profil usuniety
@gość_c3eb7

To są jakieś korytarzowe plotki z LOTu? Jak wiarygodna jest ta informacja?
gość_fe806 2019-09-09 15:02   
gość_fe806 - Profil gość_fe806
@gość_c3eb7 TAK i Avianca ma przekazać do LOTu wszystkie drimki, chyba ma oddać do LOTu całą flotę z klasą Business i First, tak?
gość_27b0a 2019-09-09 14:59   
gość_27b0a - Profil gość_27b0a
Właścicielem linii jest "Polak" Germán Efromovich.
gość_c3eb7 2019-09-09 14:44   
gość_c3eb7 - Profil gość_c3eb7
Ponoć 8 E90 ma pozyskać LO, mają być one wykorzystywane do rozbudowy połączeń LCY, samoloty wyposażone w prawdziwą C klasę pojawią się wkrótce na trasach z WAW, BUD, VNO a także będą wykorzystywane do otwierania kolejnych sponsorowanych kierunków jak i tych bardziej biznesowych co wydaje się w miarę sensowne
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy