gość_99680
2019-09-10 10:57
Dreamlinery maja inna konfiguracje poza tym dzieki problemom z MAXami Lot moze liczyc na spore upusty biorac kolejne samoty bezposrednio od producenta.
Embraer po Aviance idealnie wpisuja sie w charakter pasazera biznesowego.
Ciekawe jakie miasta dostana LCY
Marcin14
2019-09-09 23:53
Łatwo powiedzieć o koncentrowaniu się na lotach do Ameryki Północnej (chyba chodzi o te trzy kraje poza Ameryką Środkową i Karaibami), a dużo trudniej będzie wykonać, bo amerykańscy przewoźnicy od dawna rozszerzają swoją ofertę do Kolumbii i widzą w tym interes. Aviance będzie bardzo trudno się rozwinąć, a nawet utrzymać obecny rynek, bo na prawie wszystkich kierunkach do USA ma już żądną konkurencję - FLL (Jet Blue i Spirit), MIA (American), JFK (Delta i jeszcze United do EWR), MCO (Jet Blue i Spirit). Jedynie do Waszyngtonu i Los Angeles nie mają bezpośredniej konkurencji, ale zarówno Delta jak i United oraz American mają dogodne przesiadki w swoich hubach w Atlancie, Houston i Dallas, gdzie znowu Avianca nie lata. Ze względu na największą diasporę, najważniejszy jest kierunek nowojorski - to coś podobnego do celów naszego LOT-u.
Dodatkowo, Spirit bardzo agresywnie rozwija od niedawna swoją siatkę połączeń do różnych lotnisk w Kolumbii i Ekwadorze ze swoich hubów na Florydzie i bardzo szybko przejmuje coraz większą część rynku.
@gość_27b0a nie ma się co ekscytować, Efromovich już nie jest prezesem Avianki. Utracił władzę na rzecz United.
zobacz link
gość_70720
2019-09-09 17:14
gość_fe806 - odda 787 i zatrzyma stare A330? To się kupy nie trzyma.
usuniety
2019-09-09 16:08
@gość_c3eb7
To są jakieś korytarzowe plotki z LOTu? Jak wiarygodna jest ta informacja?
gość_fe806
2019-09-09 15:02
@gość_c3eb7 TAK i Avianca ma przekazać do LOTu wszystkie drimki, chyba ma oddać do LOTu całą flotę z klasą Business i First, tak?
gość_27b0a
2019-09-09 14:59
Właścicielem linii jest "Polak" Germán Efromovich.
gość_c3eb7
2019-09-09 14:44
Ponoć 8 E90 ma pozyskać LO, mają być one wykorzystywane do rozbudowy połączeń LCY, samoloty wyposażone w prawdziwą C klasę pojawią się wkrótce na trasach z WAW, BUD, VNO a także będą wykorzystywane do otwierania kolejnych sponsorowanych kierunków jak i tych bardziej biznesowych co wydaje się w miarę sensowne