gość_c63c8
2019-09-06 21:13
Nie ma się chyba z czego cieszyć bo wygląda na to, że pozyskujemy do eksploatacji samoloty których nikt inny nie chciał. Obecna posucha na rynku dostępności nowych samolotów w związku z aferą B 737 MAX nie usprawiedliwia leasingu samolotów z demobilu ( jak jeden z tych z GET JET )
gość_5e3b2
2019-09-05 23:29
Wszyscy eksperci są jak widać bardzo mądrzy, az dziwne ze żaden z was nie pracuje w Locie, takie talenty się marnują. Ale wiecie, po co tak skromnie, lećmy po całości - gdyby tak Lot był Lufą, to by dopiero mógł zarabiać i latać. I mógłby wtedy pożyczać samoloty od własnego Eurowingsa i Sun’a. I mógłby mieć Hub we Frankfurcie, do którego wszyscy Polacy kochają latać... tylko czym oni by wtedy nie-latali?...
gość_520f0
2019-09-05 21:35
demar; Dlatego należało to zrobić w takim momencie, żeby być na początku tej kolejki, i teraz zamiast latać małymi embraerami po Europie i rozpaczliwie sprowadzać jakieś rozklekotane 734 i 738 śmigać a21n i a20n.
gość_65a96
2019-09-05 20:17
"Czy będą przemalowane w barwy LOTu ?" No tak, no tutaj najwazniejsze...
jjemiolo
2019-09-05 02:11
Te sama wiadomosc podal wczoraj polski portal Rynek Infrastruktury. W sumie pozytywny ruch bo na MAXy trudno liczyc, conajmniej do lata 2020.
gość_2fc30
2019-09-04 21:37
"Pierwotnie wyposażone były w dwuklasową konfigurację wnętrza i posiadały 156 miejsc w klasie ekonomicznej oraz 12 w klasie biznes" czyli rozumiemz e teraz LOT jaki zwykle ze wszytskimi samolotami zmieni je w 186 miesjcowe boeingi bez dedykowanej klasy biznes?
Rany czy ja dozyje ze w europie doczekam sie dedykowanej klasy biznes?
Rozumiem ze to zawsze ekonomia bo mozna modyfikowac kabine itp ale ku**a mać.....tak samo taki swiss ma 30-40 minutowe loty w klasie biznes czy to w kraju czy pomiedzy zrh-muc- lot nie moze gdzie ma czasami ponad godzinne ? juz nie mowie o cateringu chooj tam z ni. niech bedzie woda i ten wafelek ale niech obok miejsce bedzie wolne......ale tak.....ekonomia....ech......wystarczy to powiedziec i wszyscy milkną.....
@gość_520f0: pozyskanie A320neo wcale nie jest takie proste, a kolejka bardzo długa.
Natomiast dobrze, że LOT wyleasinguje kolejne B737-800. Już w 2016/17 powinni byli myśleć o większej ich liczbie. Do tego z każdym miesiącem rośnie problem B737 MAX.
Gdyby wtedy brali więcej B737-800 i pomyśleli od razu o np. A321ceo z opcją zakupu A321neo za kilka lat to już dzisiaj LOT miałby znacznie większe zyski i znacznie mniej kłopotów...
gość_520f0
2019-09-04 15:48
Szkoda, że a320 neo nie wezmą.
gość_409a8
2019-09-04 09:18
Czy będą przemalowane w barwy LOTu ? A może jednak będą latać jak ta cała ostatnio pozyskana zbieranina. A propos czy te samoloty będą przemalowane ?