Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_56156
2019-09-05 23:41
Dziękuję za wszelkie uprzejme komentarze wobec mojej skromnej osoby. Szczególnie cenię sobie określenia typu "dyżurny forumowy pisowiec". Bardzo raduję się, kiedy ograniczone intelektualnie i światopoglądowo indywidua oceniają moje komentarze. Plujcie dalej. Będę wam kibicował. Ale powtórzę pytanie, co te wasze polityczne bluzgi maja wspólnego z lotniczym portalem. Macie przecież kilka pseudo-informacyjnych portali dostosowanych do waszego poziomu intelektualnego, gdzie możecie wyrzucać te swoje bluzgi i frustracje. Dostaniecie tam tyle poparcia, że hej. Gute nacht meine liebe Freunde, gute Nacht.
jjemiolo
2019-09-05 02:01
Do Pana redaktora:
HND jest najwiekszym lotniskiem Tok (87 mil pasazerow w 2018, wiekszosc w ruchu krajowym) zas NRT drugim co do wielkosci (42.6 mil w 2018), a nie odwrotnie. LOT wiec ma racje zeby sie starac o HND. Ci co dostali sloty sa w TYO dluzej. trzeba liczyc ze z czasem przyjdzie kolej na LO.
gość_6a0d0
2019-09-04 08:37
@gość_93936 - Oj nieładnie żeśta acan wstali z kolan. Przecie przed arcymondrym i arcyućciwym krulem wolski ino na kolnach się godzi być - to jedyna właściwa postawa szacunku dla prawych patriotów i wyznawców bożego pomazańca. Wam się wydaje żeśta dumnie wstaliśta z kolan a leżyta we gnoju kłamstw i rojeń
gość_5e3b2
2019-09-03 20:39
cronwood: to niestety jest smutna prawda większości połączeń Lotu. Polskie linie są zainteresowane rozwojem swojej siatki i otwieraniem połączeń nowych, ale czy drugie strony są równie zainteresowane przyjmowaniem Lotu? Połączenia Lotu to jest jakaś drobnica, a Japonią może i jest dla nas atrakcyjnym kierunkiem, ale czy my dla Japonii jesteśmy? Na razie cały czas nie za specjalnie. Ani my, ani reszta wschodniej Europy, do której Lot może rozwozić swoich pasażerów.
gość_5e3b2
2019-09-03 20:35
POZer: a jaki będzie pożytek z tej zmiany sojuszu? AF odda Lotowi swoje sloty? A może zrobi to KLM? Francuzi nie będą umierać za Gdańsk...
gość_f9cf5
2019-09-03 20:17
Zbudujemu CPK z którego będzie można odlecieć jest tylko problem gdzie wylądować
gość_e3d6a
2019-09-03 18:02
DOMZUK: Nie, po prostu niektórym leży na sercu dobro Polski, a że zbliżają się wybory trzeba jak najwięcej mówić ile złego dla Polski robi PiS. Może dzięki temu niektórym otworzą się oczy i zmądrzeją! #wPiSdu
gość_abd57
2019-09-03 17:03
@DOMZUK Póki LOT jest sterowany przez polityków a decyzje podejmowane są często z pobudek politycznych a nie biznesowych to ta firma zawsze będzie dyskredytowana za brak profesjonalizmu.
adam1987
2019-09-03 16:18
No trudno żeby grupa LH nie była bardzo faworyzowana w umowie JV, przecież po to tworzy się takie umowy. ANA wiedziała co podpisuje i na pewno przynosi im to spore zyski.
gość_495b2
2019-09-03 16:03
Domzuk - odezwał się dyżurny forumowy pisowiec, chwalący wszystkie decyzje jego partii i postawionych przez nią ludzi. Nie chcesz krytyki to sam nie chwal.
usuniety
2019-09-03 15:59
Dlaczego tak ciągle ujadają tu polityczni hejterzy? Nie macie politycznych portali, gdzie możecie wylewać te swoje polityczne pomyje?
usuniety
2019-09-03 15:36
Teraz na forum wysyp specjalistów od dyplomacji i negocjacji biznesowych.
Rok szkolny się zaczął, do lekcji uciekać :-P
gość_4412c
2019-09-03 12:03
i taka to potęga azjatycka nasz LOT...
A takie rozmowy prowadzi się w kuluarach, a nasze dyplomatołki myślą że jak coś powiedzą na spotkaniu przed kamera to będzie zrobione.
Nie tak działa świat. Przed kamerami prezentuje się co ustaliło się po ciuchu na spotkaniach bezpośrednich, nieoficjalnych. Zwłaszcza jak jesteś partnerem który nie ma za wiele o zaoferowania... Nasi i politycy i wyborcy tego nie rozumieją niestety...
i dlatego jest jak jest.
@ vscrew
kolejny dowód na brak sensu bycia w sojuszu z LH gdzie robia nam pod gore.
Lepiej zbratac sie z AF-KLM gdzie przez wieksza odleglosc nie bedzie kanibalizmu
Japońska ANA ( jak i Air China) ma podpisane umowy JV z Grupą LH i jest zainteresowana współpracą z LOTem, szczególnie że szukając w necie założeń tej umowy, grupa LH jest bardzo faworyzowana a pozostałe linie, delikatnie mówiąc, blokowane. Stąd nawet te trzy połączenia code share które LOT ma z ANA to jest śmiech na sali, bo zamiast mieć główne miasta turystyczne i biznesowe ( Nagoja, Osaka itp), LOT ma trzy nic nie znaczące miasta, praktycznie bez żadnego ruchu tranzytowego. Ot, taka z nas potęga.
cronwood
2019-09-03 10:07
"Japończycy jeszcze nie czują tego, że Polska staje się coraz silniejszym partnerem" - trudno żeby czuli, skoro to jest tylko nasze subiektywne dobre samopoczucie. Nie wystarczy zadekretować (Morawiecki, jak uczy doświadczenie, powie wszystko co mu ślina na język przyniesie), trzeba jeszcze NAPRAWDĘ być.
gość_9badd
2019-09-03 08:24
@gość_db292: Najpierw naucz się polskiego, trollu. To cię zdradza.
gość_27450
2019-09-03 07:52
W przypadku wspólnych połączeń polskich z japońskimi liniami to tutaj duży nacisk jest ze strony Lufy. Japończycy jeszcze nie czują tego, że Polska staje się coraz silniejszym partnerem i dlatego wolą zostać w tangu z Niemcami. Wydaje mi się, że jednak kwestia czasu i to się zmieni. A co do wypowiedzi niektórych czytelników to proponowałbym emigracje do Rosji skoro mają potrzebę być zniewolonym
cronwood
2019-09-02 22:57
Z tego, co zrozumiałem z artykułu to sloty były przyznawane parami: każdy slot dla zagranicznej linii lotniczej był powiązany ze slotem dla współpracującej z nią linii japońskiej. I najwyraźniej ANA nie jest zainteresowana otwieraniem połączenia do Polski. As simple as that.
gość_db292
2019-09-02 22:22
Moglaby Rosja raz na zawsze zamknąć przestrzeń powietrzna dla LO za te rządowe wyboje i wieczne wstawanie z kolan. Pozostaną loty do kraju dolarem płynącym i wizą w paszporcie. o ile w krotce pinokio nie ograniczy Polakom zwiedzania ZAGRANICO.