gość_5180f
2019-09-06 09:41
czesto latam z KTW, wszystko ok, ale jak mam podcchodzic do kontroli bezpieczenstwa to musze sie opanowac. Brak profesjonalizmu, brak kultury, brak miejsca. Jedno wejscie otwarte, mnostwo ludzi, nagle wpada jakas 20 letnia "pani" i krzyczy otwieramy nastepne...
Podchodze, inna "pani" mowi do mnie wszystko wykladamy. Jestem sam. Ona do mnie mowi przez Wy, ona tez wyklada? Mowi sie prosze wszystko wylozyc. W czasie przejscia slysze narzekania pracownikow na ich rozpiske na najblizszy weekend. Co mnie to ma obchodzic. Ocena zupelnie negatywna tego personelu.
@Kelo: nie zgodzę się co do pozytywnej oceny układu drogowego przed terminalem - tzn. niby jest OK, ale pomysł puszczenia pociągu normalnym przejazdem ze szlabanami to jest jakaś paranoja, momentalnie robią się koszmarne korki :-/ Choć pomijając ten element, to faktycznie reszta dość sprawnie działa, jest wygodne kiss&fly, różne rodzaje parkingów i dość jasna rozpiska co gdzie jest.
@gość_ec29c: a co do pomysłu duoportu - to się nigdy nie uda. Każde lotnisko będzie ciągnęło w swoją stronę. Kraków nigdy nie zrezygnuje z lotniska, bo miasto Kraków jest bardzo istotną destynacją dla wielu linii lotniczych i generuje spory ruch turystyczny i biznesowy. Każdorazowa sytuacja, gdy muszę jednak jechać z Krakowa na Pyrzowice to jest koszmar - długa droga, korki...
z góry pardon, za ortografię z "brudem"
gość_93d54: gość do którego się odnosisz był raczej trolem śląskim i się prześmiewał z tempa inwestycji w krk, na jakiej podstawie oceniłeś go na trola krakowskiego?. Nie dopatrzyłem się krytyki w komentarzu (gość_6b928) ani portu w Pyrzowicach, ani pochwalenia portu w Balicach. Jeszcze jedno, moja opinia jako użytkownika Pyrzowic/Balic (to pierwsze nawet częściej). Jako krakusi infrastruktury Wam nie zazdrościmy, tylko szczerze współczujemy Wam i sobie, że musimy z tego korzystać. Smród, bród, ubóstwo i trzeci świat jak wszędzie już komentowano. Kilka faktów, co byśmy nigdy nie mieli osiągnąć poziomu ktw:
-Terminal nówka 8mln w krk vs 6mln poł stary pół nowy ktw 1:0
- kolejka na lotnisko 2:0
-wewnętrzny układ drogowy przed terminalem, rozplanowanie + ilość jezdni 3:0 dla krk
-stan dróg startowych z oprzyrządowaniem 3:1 -ktw odrabiają straty
-stan dróg kołowania 4:2 po pkt dla obu portów, nówki u jednych i drugich
-stan płyt postojowych 5:3 po pkt dla obu portów, nówki po rozbudowie nowych płaszczyzn i modernizacji starych płaszczyzn krk/ktw
- wieże kontroli lotów 6:4 po pkt dla obu portów nówki sztuki budowane niemal w tym samym czasie w darze od PAŻP
jeśli by doliczyć działalność nie związaną z ruchem pasażerskim to KTW doprowadzają do remisu odrabiając dwa zaległe pkt za sprawą hangarów do naprawy samolotów + nowym budynkiem cargo vs stary w krk. Natomiast jest to obszar mało spektakularny, który może jarać wąską grupę pasjonatów. Dlaczego tak sądzę i to marginalizuję? Oba te czynniki występują na wysokim poziomie np w Rzeszowie, ale czy ktoś ich uznaje za prawdziwe lotnisko i stawiałby za wzór? nie ponieważ liczy się tylko przepustowość, ruch pasażerski i ilość tras !
gość_15f1c
2019-08-28 15:35
Tak bolą nas zdewastowane kible w Pyrzowicach i smród na lotnisku...
gość_93d54
2019-08-28 13:38
do gość_6b928 ! Artykuł dotyczy KTW a znowu jakiś krakowski trol wtrąca swoje.
takiej infrastruktury jak maja KTW nigdy KRK nie osiągnie i to Was boli!
gość_6b928
2019-08-28 08:06
A w Krakowie nowy terminal nadal tylko w sferze marzeń ...
gość_18306
2019-08-27 18:00
gość_ec29c: bardzo dobry pomysł! Już dawno powinien funkcjonować!
Na farta miałem wylot łączony z terminali A+B wczoraj tuż przed remontem, a przylot całe szczęście jest na osobny terminal C, którego nie dotyczy modernizacja/rozbudowa.
gość_ca7c0
2019-08-27 17:25
PROMUS Ruda Śląska????? M A S A K R A - nie dokończą tego kontraktu...
gość_ec29c
2019-08-27 15:36
Potrzebny jest duoport KTW-KRK. Budowę można rozpocząć od autobusów Częstochowa (D.A., Klasztor, Stradom) - Pyrzowice (KTW) - Bytom - Chorzów - Katowice - Balice (KRK) - Kraków (D.A.) kursujących powiedzmy co godzinę.