gość_a858b
2019-08-28 22:17
Czyli nie poleciałbyś np liniami z grupy Lufthansy która "zgubiła" swój samolot w Alpach (Gemanwings) gdzie zawiodły procedury kontrolne, gdzie za sterami siedział człowiek który powinien leczyć się psychicznie z ciężkiej depresji, to jest tylko przykład jeden z wielu, także ostrożnie z takimi osądami. Co do Pan am to Lockerbie było zakończeniem agonii, upadek zaczął się w latach siedemdziesiątych dwudziestego wieku, kryzys paliwowy w USA w roku 1973 spowodował między innymi zniesienie monopolu na loty nad Pacyfikiem , uwolnienie cen ,czyli w skrócie koniec z faworyzowniem linii przez rząd. Pan am został z gigantycznym zamówieniem na 747 a miliardy dolarów oszczędności zostały przejedzone przez rosnące w lawinowym tempie koszty.
gość_b0803
2019-08-27 12:52
gość_6654b Tak chodzilo mi o katastrofe lotnicza a nie o utrate samolotu. Malesia Airlines mialo dwie. Nie wiem czy te samoloty bylu ubezpieczone. Osobiscie nie kupilbym biletow lini lotniczej, ktora 'zgubila' samolot i nie moze go odnalezc a przeciez maja krajowego konkurenta Air Asia.
gość_6654b
2019-08-27 11:34
gość_b0803- Pan Am zniszczyła nie utrata jednego 747, tylko gigantyczne odszkodowania wypłacone po zamachu
gość_b0803
2019-08-27 10:43
Sam sie dziwie, ze po dwoch katastrofach lotniczych te linje jeszcze istnieja. Pan Am zbankrutowaly po stracie jednego samolotu latajacego na dlugich dystansach. Od lat wypartuje bankructwa tej firmy.