disorder
2010-01-15 17:21
Co innego Pekin na starym nieekonomicznym i niekonkurencyjnym B767 z trasą najgorszą z możliwych (jeszcze większe zużycie paliwa), a co innego Irak, względnie niedaleko, niszowo.
paolo-79
2010-01-15 17:20
...i moze wipietererek by skorzystal z polaczenia do Bagdad´u. On tak lubi cieple destynazje...aby tylko wyloz z Bag do WAW nie byl przed 7 rano, taxi z hotelu na lotnisko, ni martwy nie wezmie!
disorder
2010-01-15 17:13
Może i nieco nieudolny, ale dużo zmian na lepsze dostrzegam ostatnimi czasy. Z ręką na sercu.
No IRAK (Bagdad) jest jakby nieco bliżej niż Pekin, po drugie jest bardziej niszowy; Do Pekinu lata wszystko, albo prawie wszystko, a do Iraku już nie do końca. Disorder wspomniał o pionierstwie takowego rozwiązania i ja osobiście nie uważam, aby to nie było z zasady niemożliwe, tylko dlatego, "że to Polska właśnie".
disorder ma racje. Ja ze swoim kontrowersyjnym zdaniem pewnie wzbudzę uśmieszki, jednak uważam, że LOT wespół z Okęciem mogliby stworzyć "specyficzny" hub. To nigdy nie będzie Monachium, Frankfurt czy inny Zurich, ale skoro Malev potrafi zwozić do Budapesztu za grosze paxów i następnie rozwozić ich po ciut egzotycznych destynacjach (Amman, Damaszek itp itd) to dlaczego z zasady się wyśmiewa takie "marzenia" w stosunku do polskich aspiracji? ;)
disorder: LOT jest na to zbyt malućki i nieudolny. Spieprzyl polaczenie do Pekinu wiec myslisz ze poradzilby sobie z otwarciem lotow do Iraku?
aarrkkoo
2010-01-15 16:31
Air Berlin lata juz do Iraku. W programie sa Ebril i Sulaymaniyah.
disorder
2010-01-15 15:24
Mógłby LOT się szarpnąć na takie połączenie i dalej tranzyty do Europy. na pewno znalazłyby się chętne załogi, a kasa mogłaby być niezła gdyby był pionierem.