gość_b0d64
2019-08-11 22:08
w lipcu 2019 r Bydgoszcz 47160 pas., Lublin 34794 pas., a Łódź ile?
gość_59d9c
2019-08-07 12:44
Porażka. Trzecie co do wielkości miasto w Polsce ma lotnisko, z którego nigdzie nie da się polecieć! Ryan do UK oraz kilka razy w tygodniu Lufthansa do Niemiec. Czy tylko ja widzę że to jest farsa jakaś, a nie lotnisko?
Każdy wyjazd z rodziną rozpoczynam od podróży przez, co najmniej, półtorej godziny w samochodzie, aby dotrzeć do jakiegoś normalnego lotniska!
Tu nie widać szansy a rozwój. Trzeba to zaorać zawczasu.
Szkoda że każde inne lotnisko ma pieniądze wykładane przez województwo. Nawet w takim Lublinie udało się otworzyć lotnisko z jakąś siatką połączeń, a gdzie Lublinowi do Łodzi.
gość_16fa2
2019-08-06 01:31
Ta kupa gruzu za grube miliony nie ma zadnych szans wg mnie na te chwile i to brew temu czym chwali sie durna Pani prezes od siedmiu bolesci... Z tego lotniska nic nie lata jedna wielka dziura!!!! Byl Edi ktory byl wysoko oblozonym kierunkiem i inne tez ale ze Lodz nie chciala placic to FR zwinal zabawki i klapa od tamtej pory! Midera duzo gada a tak na prawde NIC NIE ROBI!!!
gość_5c9b6
2019-08-03 11:42
To tyle za kwartał co z KRK w ciągu dwóch dni. Ech...
gość_67fe7
2019-08-02 15:08
@jjemiolo : Zgadzam się, że to czas pokaże i zweryfikuje nasze punkty widzenia. Nie wiem natomiast dlaczego raptem to na Lublinku mieliby pojawiać się przewoźnicy otwierając nowe kierunki skoro od lat tego nie robią a łodzianie gremialnie korzystają z innych lotnisk? Jesteśmy jednym z najsłabszych portów lokalnych w Polsce z bardzo marną siatką połączeń z kwartalną ilością obsłużonych pasażerów, którą to ilość w większości inne lotniska realizują w ciągu jednego miesiąca bądź krócej! To przykre, ale jestem pesymistą w tej mierze...
jjemiolo
2019-08-01 21:08
@67fe7: Ja jakos sie nie boje o przyszlosc LCJ. Lokalizacja, syper dostep drogowy (a bedie jeszcze lepszy niebawem), duze miasto, gotowe lotnisko to atuty ktore zostana w koncu zauwazone. Polska to ciagle "swiezy" rynek dla obcych przewoznikow. LCJ wydaje sie byc za blisko WAW, z ktora nie ma szansy konkurowac, ale moze WAW wspomoc. Miejsca na Okeciu coraz mniej. Wieksze lotnisko do obslugi WAW jest potrzebne ale kiedy powstanie trudno przewidziec. Sadze, ze jesli nawet to nowe lotnisko powstanie to nie bedzie to zakladany CPK dla calego kraju, bo nie ma najmniejszych szans na powstanie wysnionego systemu szybkich kolei w planowanym czasie. Porownaj ile na zachodzie schodzi na wybudowanie kilkudziesieciu km nowej trasy klasy TGV. Co najwyzej to nowe lotnisko bedzie niezle skomunikowane z WAW, ale czy z Lodzia tego nie jestem pewien. Nawet jesli do tego dojdzie, jesli w ogole, potrzeba miejsca na rozwoj ruchu. LCJ jest juz gotowa i mam nadzieje ze "wystrzeli" niebawem. Czy moge Ci to zagwarantowac? Nie, ale sadze ze to jest bardziej logiczne rozwiazanie niz "alternatywny dla WAW" RDO. Tak czy owak, czas zweryfikuje Twoj i moj punkty widzenia.
gość_67fe7
2019-08-01 19:31
do @jjemiolo: Tylko co z tego, że "lokalny potencjał jest dużo większy" skoro ten potencjał nie ma za bardzo gdzie z łódzkiego lotniska polecieć. Te ca. 62,2 tys. obsłużonych pasażerów dotyczy kwartału a nie miesiąca więc dramat trwa dalej...
gość_00d7f
2019-08-01 17:48
Statystyki Łodzi są mało wiarygodne, bo nie ma danych za poszczególne miesiące roku 2019. A z wykresu na poszczególne miesiące na rok 2019 wynika wręcz, że we wszystkich miesiącach I półrocza 2019 nie przyleciał do Łodzi i nie odleciał z Łodzi żaden pasażer.
jjemiolo
2019-08-01 16:54
LCJ jest logicznym uzupelniajacym/odciazajacym lotniskiem dla WAW, oprocz WMI oczywiscie. Jest gotowe, ma rezerwe a niebawem bedzie bedzie jeszcze bardzo latwo dostepne jak zachodnia obwodnica Lodzi zostanie dokonczona. Poza tym lokalny potencjal jest duzo wiekszy niz RDO.