Grupa Ryanair: Zysk niższy o 21 proc.

Grupa Ryanair: Zysk niższy o 21 proc. 6-proc. spadek średniej ceny biletu został zrekompensowany przez wyższe przychody z usług dodatkowych i 11-proc. wzrost ruchu do poziomu 42 mln pasażerów, przychód na pasażera wyniósł 55 euro. Koszty operacyjne (wliczając linię Lauda) wzrosły o 19 proc., zaś koszty paliwa wzrosły o 24 proc. Przewoźnik uruchomił 239 nowych tras i zainaugurował...
29/07/2019 13:03   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
smolip67 2019-07-31 17:26   
smolip67 - Profil smolip67
MOL zapowiada zwolnienia z końcem września i po Świętach Bożego Narodzenia. 500 pilotów i 400 osób załogi pokładowej. Problem 737 max może namieszać?
zobacz link
gość_0e26b 2019-07-30 14:41   
gość_0e26b - Profil gość_0e26b
'Dwa najsłabsze rynki to Niemcy, gdzie na rynku panuje nadpodaż i Lufthansa po przejęciu części linii airBerlin oferuje bilety po cenach poniżej kosztów ...' co za besczelnosc w sytuajci kiedy lataja miedzy IRL i UK za 20 EUR!
gość_a03ac 2019-07-30 01:09   
gość_a03ac - Profil gość_a03ac
Swoją droga gratulacje dla „moderatora”, który puszcza posty obrażające innych.
gość_a03ac 2019-07-30 01:04   
gość_a03ac - Profil gość_a03ac
Wow, kilka słów prawdy o FR i od razu trzy głupie komentarze fanbojow. To jest dopiero trolling! Współczuje Wam zaślepienia drogie dzieci.
gość_937ab 2019-07-29 19:47   
gość_937ab - Profil gość_937ab
gość_cefcd: kolego ile masz lat? Co ty za bzdury pleciesz, Ryanair jest jedną z najbardziej zyskownych linii w europie. Nie potrafisz odróżnić zysku od starty. Wracaj do podstawówki...
gość_6405d 2019-07-29 17:43   
gość_6405d - Profil gość_6405d
@gość_cefcd: Obecny stan rzeczy jest taki, że w czasie kiedy ty pisałeś swój głupi komentarz (1 minuta) Ryanair zarobił na czysto 8 tysięcy zł.

Latanie za dumpingowe ceny ma się dobrze (sam tak latam ja i miliony innych pasażerów).
MOL nie dokłada do biznesu, tylko nieźle na nim zarabia.
Liczba pasażerów sie nie "utrzymuje", tylko konsekwentnie zwiększa od lat.
Bilety za 9 eur są dostępne od lat i prawdopodobnie będą dalej.
Nastroje inwestorów odzwierciedlają notowania na giełdzie.

Następnym razem zastanów się proszę zanim opublikujesz głupotę.
gość_07444 2019-07-29 17:37   
gość_07444 - Profil gość_07444
gość_cefcd
akurat on ma głębokie kieszenie.
Po to spowodował wojnę cenową żeby mieć miejsce na dalszą ekspansję (gł. rynek brytyjski oraz NMiemcy i Austria). Na około linie padają a jemu spadł trochę zysk.

Ta strategia może się jednak zmienić ze wg na problem z MAXami. Żeby prowadzić wojenki cenowe, doprowadzić parę firm do upadku a następonie przejąć ich udział w rynku trzeba mieć czym latać. A Ryanair nie ma.
Więc cały plan wziął w łeb. Na razie nalepiej przygotowany do przejęcia schedy po upadających liniach jest Wizzair. O czym zresztą Varadi mówił na prezentacji wyników.
gość_cefcd 2019-07-29 14:27   
gość_cefcd - Profil gość_cefcd
Pomału, ale konsekwentnie jak widać, burzy się mit latania za dumpingowe ceny. Ciekawe ile jeszcze czasu MOL będzie chciał dokładać do biznesu, byle tylko utrzymywać liczbę pasażerów. Ale widać wyraźnie, ze bilety po 9 euro będą musiały się skończyć, tylko jak wtedy wytłumaczyć pasażerom kiepski produkt? W każdym razie inwestorom na pewno utrzymywanie obecnego stanu rzeczy nie będzie się podobało.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy