smolip67
2019-07-31 17:26
MOL zapowiada zwolnienia z końcem września i po Świętach Bożego Narodzenia. 500 pilotów i 400 osób załogi pokładowej. Problem 737 max może namieszać?
zobacz link
gość_0e26b
2019-07-30 14:41
'Dwa najsłabsze rynki to Niemcy, gdzie na rynku panuje nadpodaż i Lufthansa po przejęciu części linii airBerlin oferuje bilety po cenach poniżej kosztów ...' co za besczelnosc w sytuajci kiedy lataja miedzy IRL i UK za 20 EUR!
gość_a03ac
2019-07-30 01:09
Swoją droga gratulacje dla „moderatora”, który puszcza posty obrażające innych.
gość_a03ac
2019-07-30 01:04
Wow, kilka słów prawdy o FR i od razu trzy głupie komentarze fanbojow. To jest dopiero trolling! Współczuje Wam zaślepienia drogie dzieci.
gość_937ab
2019-07-29 19:47
gość_cefcd: kolego ile masz lat? Co ty za bzdury pleciesz, Ryanair jest jedną z najbardziej zyskownych linii w europie. Nie potrafisz odróżnić zysku od starty. Wracaj do podstawówki...
gość_6405d
2019-07-29 17:43
@gość_cefcd: Obecny stan rzeczy jest taki, że w czasie kiedy ty pisałeś swój głupi komentarz (1 minuta) Ryanair zarobił na czysto 8 tysięcy zł.
Latanie za dumpingowe ceny ma się dobrze (sam tak latam ja i miliony innych pasażerów).
MOL nie dokłada do biznesu, tylko nieźle na nim zarabia.
Liczba pasażerów sie nie "utrzymuje", tylko konsekwentnie zwiększa od lat.
Bilety za 9 eur są dostępne od lat i prawdopodobnie będą dalej.
Nastroje inwestorów odzwierciedlają notowania na giełdzie.
Następnym razem zastanów się proszę zanim opublikujesz głupotę.
gość_07444
2019-07-29 17:37
gość_cefcd
akurat on ma głębokie kieszenie.
Po to spowodował wojnę cenową żeby mieć miejsce na dalszą ekspansję (gł. rynek brytyjski oraz NMiemcy i Austria). Na około linie padają a jemu spadł trochę zysk.
Ta strategia może się jednak zmienić ze wg na problem z MAXami. Żeby prowadzić wojenki cenowe, doprowadzić parę firm do upadku a następonie przejąć ich udział w rynku trzeba mieć czym latać. A Ryanair nie ma.
Więc cały plan wziął w łeb. Na razie nalepiej przygotowany do przejęcia schedy po upadających liniach jest Wizzair. O czym zresztą Varadi mówił na prezentacji wyników.
gość_cefcd
2019-07-29 14:27
Pomału, ale konsekwentnie jak widać, burzy się mit latania za dumpingowe ceny. Ciekawe ile jeszcze czasu MOL będzie chciał dokładać do biznesu, byle tylko utrzymywać liczbę pasażerów. Ale widać wyraźnie, ze bilety po 9 euro będą musiały się skończyć, tylko jak wtedy wytłumaczyć pasażerom kiepski produkt? W każdym razie inwestorom na pewno utrzymywanie obecnego stanu rzeczy nie będzie się podobało.