Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_04510
2019-07-23 14:04
@gość_f8756 - w ten sposób wszyscy dopłacamy do wodociągów warszawskich bo stamtąd władze kupują wodę dla Belwederu. Piszesz bez głowy.
gość_9badd
2019-07-23 08:44
gość_f8756@: Wg ciebie bardziej sensowne byłoby wynajmowanie EMB przez polski (!) rząd np. od Lufthansy? Wtedy byłbyś zadowolony? A co do nieoczywistości bycia LOT-u nad kreską, to wymyślasz jakieś własne teorie. Świadczy to o intencjach, niestety bez konkretów.
gość_f8756
2019-07-22 21:12
gość_9badd wszyscy cały czas dopłacamy do LOT, chociażby przez wynajem EMB przez rząd. Sprawdź jakie są koszty wyjajmu tych samolotów, a takich ukrytych dopłat jest więcej. Co do bycia LOTu nad kreską to nie jest to takie oczywiste. LOT nie podaje pełnego sprawozdania finansowego.
gość_15f1c
2019-07-22 14:58
gość_9badd: Nie trzeba się wysilać ;) Żyjesz w gigantycznej niewiedzy i nieświadomości. A co LOT odkrył niszę że nikt nie lata z Belgradu do Brukseli czy Londynu. Masz zarówno Air Serbię do LHR 2 x dziennie + Wizza x 7, BRU Air Serbię 4 x week. Dla osób które nie miały przyjemności lecieć Air Serbia to powiem że to jeden z najlepszych przewoźników w europie za którym stoi Etihad. W klasie ekonomicznej po europie podawana są posiłki a nie prince polo przepraszam grześki... Klasa business na trasach europejskich wygląda jak business ale w Dreamlinerach a nie jak oddzielony przedział zasłoną jak w LOCie. Jeśli chodzi o śmierdzące samoloty z ACMI to jak najbardziej LOT bierze je z konieczności (na ma w tym żadnej winy że MAXy stoją), co nie zmienia faktu że jak masz taką sytuację to nie otwierasz kolejnych tras tylko gasisz pożary. Nie no spoko, samoloty lotu wyglądają jak wprost wyciągnięte z ze złomowisk z pustyni Mohave po Saravii, Azulu czy Blue. Gratuluje rozwoju... ;(
gość_9badd
2019-07-20 01:04
gość_866c@: Kolego, już się tak nie wysilaj. LOT jest nad kreską, więc nic mu ze swoich podatków nie fundujesz. A lata na starych samolotach, które pozyskuje w ostatniej chwili z powodu ogólnie znanego: uziemienia MAXów. Lot liczy głównie na dobrze płatny ruch służbowy (politycy i urzędnicy) do Brukseli i biznesowy do Londynu. Oni polecą nawet o 5 rano, bo muszą, a za służbowe połączenia do Brukseli zapłaci UE albo rząd Serbii, więc nikt nie będzie się liczył z kosztami. LOT wyjdzie na swoje, nawet jak zapełni 1/4 samolotu, za to w najdroższych taryfach, kupowanych nawet na dzień przed wylotem.
gość_866c2
2019-07-19 06:55
Super, LOT z naszych podatków buduje bazę w obcym kraju. Nie ma samolotów, płaci krocie za ACMI innym liniom i lata na 25 letnich samolotach. Zbiera szroty z Saratova i Brazylii i nie ma kasy i czasu by je nawet pomalować. Ale luz uruchamia "mega lukratywne" połączenie z BUD do Serbii, gdzie nawet Belavia latająca na piędziesięcio miejscowych CRJ, nie byli wstanie go zapełnić... W takim razie jak LOT szuka takich niszy rynkowych to ja mam już kolejne propozycje Budapeszt - Abidżan, Budapeszt-Papetee, Budapeszt-Buenos Aires...
jjemiolo
2019-07-19 01:25
Wg obecnego rozkladu loty z LCY przylatuja do BUD o 2300, BRU o 2205. Odloty do BRU i LCY sa podane o 7:15. Jest mozliwe ze E90 obslugujacy LCY moglby by byc przedluzony do BEG, ale to oznaczaloby odloty z BUD do BEG nie wczesniej niz 23:30, zas przyloty do BEG po polnocy, chyba ze skomunikowanie byloby tylko z BRU co umozliwiloby wczesniejsze czasy. Aby zlapac polaczenie w BUD na BRU i LCY przylot z BEG moglby byc nawet o 635 (MCT w BUD jest podany jako 40 minut), czyli wylot z BEG jest mozliwy nawet o 5:45, a nie o 5 rano. Oczywiscie wszystko byloby "na styk" ale skomunikowanie odbywaloby sie tym samym samolotem (zakladam E90 do/z LCY). Loty Belawii trwaly 45 lub 50 minut, zaleznie od kierunku. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Tranzyt z BEG do BRU i LCY BEG bylby niezla alternatywa zwlaszcza dla ruchu sluzbowego jak tez etnicznego. Serbia jest kandydatem do UE wiec jest zapotrzebowanie na podroze do podroze do BRU. LON jest swiatowym centrum buzinesu. Obecna oferta Air Serbia na stwarza mozliwosci podrozzy powrotnych z BEG do BRU czy LON tego samego dnia. To moze byc niezly ruch ze strony LOTu, ale gwarancji sukcesu nie ma, zwlaszxza jesli Air Serbia zareaguje z konkurencyjna kontroferta non-stop.
gość_be3f5
2019-07-18 22:18
ciekawe dlaczego nie lata na tej trasie air serbia ?
gość_409a8
2019-07-18 21:31
LOT powinien wypożyczyć rządowego B737 o nr 0110 , który bezużyteczny stoi na płycie lotniska. Rząd wykorzystuje jedynie G550 i EMB175.
gość_b4c16
2019-07-18 19:38
Pomarzyć dobra rzecz - już widzę te tłumy Serbów walące do samolotów nielota
Przylot o 23:30 to ulubiona pora każdego pasażera. Tak samo jak wylot o 5 rano, na lotnisku trzeba być przed 4 am.
gość_ec29c
2019-07-18 18:36
Czy chcą zbazować trzeciego E190/195 w Budapeszcie, czy małym kosztem robią rozpoznanie bojem z nocowaniem w Belgradzie?