Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_96ebf
2019-07-22 12:13
W tym roku leciałem już z 30 razy, większość startuje z KTW i kończę w KTW.
- z security nie miałem żadnych przygód. Prawdę mówiąc oprócz powiedzenia "Dzień Dobry" nie mam z nimi żadnej interakcji: przechodzę, ew. bramka piszczy i sprawdzają mnie tym papierkiem, zabieram graty i idę dalej...
- terminal B jest stary i brudny. Toalety są straszne i jestem trochę w szoku, że dla niektórych to "normalny standard". Jest też zupełnie nieprzemyślany (checkiny totalnie blokują przejście dalej do security) więc cieszy mnie informacja, że lada chwila zaczną go przebudowywać.
- brak kiss&fly to poważny problem którego GTL nie ma zamiaru rozwiązywać bo "kasa, misiu, kasa".
- daleko od KTW, slabo z komunikacją, wprawdzie bardzo się polepszyło od momentu wprowadzenia nowych lini AP2/3 (niestety tabor to jakaś makabra, najbardziej hałasujące autobusy jakie w życiu słyszałem, małe odrzutowce...) ale niestety szybkiego pociągu brak i w ogóle się na to nie zanosi. Zostaje tylko samochód i absurdale wyrzucanie pod hotelem..
gość_8cc2c
2019-07-21 23:44
Zarówno SAS jak i Air France uciekły z Katowic i nie mają zamiaru wracać. To jest brudne lotnisko czarterowe i tyle. Pewnie jest jeszcze dobre dla Cargo i na tym można zakończyć. Obsługa jest delikatnie piszą lekko opryskliwa...
gość_0b899
2019-07-21 13:49
Przynajmniej 2 razy w tygodniu korzystam z KTW portu lotniczego odlatując lub wracając nigdy jeszcze nie czekałem na bagaże dłużej niż 15 minut. Co do kultury to niczym nie odbiega obsługa z tą w WAW KRK czy VIE. czystość toalet taka jak na każdym innym lotnisku z tym, że w KTW jest o wiele więcej toalet po przylocie niż w KRK czy WRC. Poza tym przestrzeń tego lotniska taka, że ościenne mogą tylko pozazdrościć.
Co do strony to było by fajnie podawać typ samolotu w informacji.
A tak poza strona to kiedy wreszcie będzie jakis nowy operator liniowy tupu SAS czy AIR FRANCE??? To by chciał usłyszeć od Pana Tomasika!!
gość_93c46 - dlatego ja napisałem subiektywną opinię. Ostatnio wyglądało to tak: z nudów, bo przyjechałem trochę za wcześnie na lotnisko (urlop to mam czas) poszliśmy zobaczyć na którym check-in mamy odprawę. Kolejki do wszystkich a na moim ani człowieka. Podchodzę pytam: czy może lot odwołany?, nie - odpowiadają, otworzyliśmy godzinę wcześniej, żeby nie było takich kolejek. :)
Idę na papieroska (wiem, zły nałóg) i pytam syna: idziemy się odprawić? Idziemy. 3 minuty później byliśmy po.
No to jakie mam wysnuć wnioski z takiego doświadczenia? :D
Nie napisałem nigdy i nigdzie w żadnym wątku, że Katowice to jedenasty cud świata, ale nie widzę również powodów, żeby wylewać wiadro pomyj na to lotnisko. Mniej emocji, więcej obiektywizmu.
gość_01914
2019-07-20 07:00
Dla tych którzy uważają że gość_00546 jest w błędzie lub że tak było kiedyś ale już nie teraz:
zobacz link
A może to tylko pracownikom Pyrzowic lub zarządowi z GTLu tak się wydaje że jest tak wspaniale i dają upust swojemu oburzeniu na kilka słów prawdy? Czyżby te opinie o Pyrzowicach z tego portalu też były niesprawiedliwe i złośliwe?
gość_93c46
2019-07-20 00:06
misiok: cos jednak w tym musi być. Latam z Katowic kilka razy w roku (wracając do WAW) i o obsłudze check-in nie jestem w stanie się wypowiedzieć, ale o kontroli bezpieczeństwa już tak. Teraz, gdy uruchomili przejście „fast track” to tam rzeczywiście obsługa jest grzeczna, uprzejma, tak jak powinno być. Ale gdy tego przejścia na 1 pietrze jeszcze nie było i kontrole wszyscy przechodzili na dole to przez dobrych kilka lat tylko raz zdarzyło mi się trafić na uprzejma obsługę, poza tym norma byli państwo wyraźnie zakompleksieni, którzy musieli się dowartościowywać koszarowym tonem, traktujący pasażerów jak przedmioty. Lecisz? To bądź malutki, bo tu rządzimy my! Chamstwem bym tego może nie nazywał, ale do kultury obsługi było bardzo daleko.
gość_00546 - kiedy byłeś ostatni raz na lotnisku w Katowicach? Byłeś czy słyszałeś? Męczy mnie już czytanie takich powielanych wpisów.
Ostatnie dwa razy byłem 2 tygodnie i tydzień temu - ja nie zauważyłem chamstwa personelu, wręcz przeciwnie. A na bagaż czekałem 15 minut. Co do toalet to owszem widziałem już bardziej czyste, ale nie mogę powiedzieć, że był tam brud.
Abstrahując, że artykuł dotyczy strony internetowej a nie ogólnych subiektywnych wrażeń dotyczących lotniska.
gość_97a80
2019-07-19 17:22
bawiłem się nową stroną i wniosek tylko jeden mi się nasuwa, jest o wiele gorsza niż poprzednia
gość_fdafe
2019-07-19 16:07
A pracownikow na bramkach bezpieczenstaw wymienili /pracownicy Poczty Polskiej/ bo chamstwo ich dawno dno osiagnelo nadajecie sie do ochraniania przesylek pocztowych a nie do wspolpracy z pasazerami to nie worki ktorymi sie rzuca, dobrze ze Ryanair zmienil moje loty do Krakowa gdzie od razu jakosc przy bramkach jest duzo lepsza.
gość_f8630
2019-07-19 14:19
Do gość_00546: Proszę zagłosować nogami. Kraków blisko.
gość_d691e
2019-07-19 09:09
Panie Tomasik.
Nowa strona , tak jak stara , tylko bardziej bez wyrazu. Nie będę powtarzał uwag przed piszących , jedynie w pełni sie z nimi zgadzam. Ale to tak jest , gdy szefostwo siedzi po gabinetach , a ludzie robią co chcą. Trzeba ruszyć d.... i reagować. Dotychczasowa Pańska polityka jest zgodna z linia PIS-u tzn . budować,budować, i jeszcze raz budować, nie oglądając sie na to ze ktoś to musi spłacić. O rozwoju lotniska w KTW mówi Pan takie bzdury jak Szpikowski o CPK i Okęciu. Ma to uzasadniać zasadność posiadanego stanowiska. Przynajmniej w Gdańsku widzi sie zagrożenie rozwoju w postaci dominacji niskokosztowych przewoźników ( innych posiadają dwa razy więcej ). W KTW tylko propaganda sukcesu. Ja rozumiem ze brak statystyk , chroni Pana przed dyskusja o regresie merytorycznej dyskusji o rozwoju lotniska. Bardzo ładnie Pan wyglada na mównicy POlit.Slaskiej. To do Pana pasuje, rozgrywać jak uczył nie żyjący Pański mentor.
gość_18306
2019-07-19 02:22
gość_49f52: Popieram!!! Czekamy na statystyki! Bo one nam prawdę powiedzą.
gość_77ffa
2019-07-19 02:12
gość_00546: Wiele razy leciałem z/do KTW (chociaż jestem z Dolnego Śląska) i nigdy nie mogłem narzekać na takie aspekty, jak czystość, podejście personelu lotniskowego. Ci raczej zawsze byli przyjemni. Nie wiem teraz, czy to ja tak trafiłem, czy może serio tak jest?
gość_00546
2019-07-18 22:44
I co z tego że jest nowa strona internetowa przecież to nie sprawi że ubikacje na lotnisku będą czyste albo że zniknie chamstwo personelu lotniskowego i przy odprawach lub że na bagaż będzie się czekać 15 minut a nie godzinę albo i więcej. Kiedy GTL zabierze się za pracowników i zacznie od nich coś wymagać bo jak na razie to kolesiostwo i kumoterstwo pasażerom nie służy.
gość_b0d5e
2019-07-18 17:29
Mnie się podoba, rozkład lotów jest bardzo fajnie i czytelnie zaprezentowany. Swoją drogą, to zauważyłem na nim, że tylko dzisiaj między do HRG odbywa się aż 7 rejsów ! Z jednej strony myślałem, że złote czasy Egiptu jako kurortu mamy już za sobą, a tu zakoczenie. Z drugiej strony, to może rzeczywiście Enter mógłby pomyśleć o jakiejś maszynie szerokokadłubowej. Zimą wykonywałaby rejsy dalekodystansowe, natomiast latem mogła by latać na trasach o takim popycie jak ta.
gość_bab47
2019-07-18 14:42
Hm stara mi się nie podobała ale nowa również nie zachwyca . Jest taka nijaka mało informacji na pierwszy rzut oka i te stałe akceptowanie cookie
gość_49f52
2019-07-18 10:41
Poprosimy jeszcze o statystyki za 2-gi kwartał 2019