gość_f2fb6
2019-07-22 12:35
gość_fcd99: Nie jestem do końca pewien, ale biletów na kwiecień 2020 nie kupisz teraz w żadnym kierunku, gdyż te loty nie zostały jeszcze po prostu załadowane do systemu.
gość_fcd99
2019-07-22 06:52
Witajcie, chciałem tak nawiązać do RYR. Czy ktoś -coś dlaczego rezygnuje z lotów w przyszłym sezonie na Gran Canaria z Polski i NIemiec? NIe można kupić biletów, nie ma w systemie rezerwacyjnym np na kwiecień 2020?
gość_03f9d
2019-07-21 21:37
Zastanawiajacym jest fakt, ze malo kto chce bronic RYR... Firma ta nigdy nie nalezala do przyjaznych (czy to pasazerom, czy pracownikom) i nie raz pokazala glebokie powazanie dla pozostalej czesci awiacji. Moloch sam sobie odgryzl ogon... mnie to bynajmniej nie smuci. Nie lubie tej linii i nigdy nie polubie. Ot - tak reaguje na arogancje i bute...
gość_18306
2019-07-19 02:26
To może być początek końca Ryanaira... ?!
gość_1b32e
2019-07-17 01:39
no to niech FR-anca się w końcu wyniesie z Modlina i nagle okaże się, że to lotnisko można jednak rozbudować/doinwestować
gość_d73e5
2019-07-16 23:54
POZ na bank pójdzie do kasacji ;-) Zostanie tylko Lufa, a na końcu to już nawet LOT przestanie latać do WAW.
gość_ec29c
2019-07-16 18:16
Po kilkudziesięciu latach sukcesów MOL stracił zdrowy rozsądek. Zamówienie na MAX-y 200 trzeba było zamienić na stare 787-800 lub po dogłębnych analizach na MAX-10. 8 mają źle umieszczone silniki i tego żadne oprogramowanie nie poprawi. Teraz niemal wszyscy pasażerowie mający wybór będą unikać Ryana, bo zawsze będzie ryzyko MAX-a.
Mamy trzech zwycięzców w Europie, którzy zamówili ponad 100 A320/321 neo. To Wizz, Lufa i Easy.
@gość_94a7c serio? what's wrong with you?
gość_a9db1
2019-07-16 15:20
A dlaczego masz taką nadzieję, jeśli można wiedzieć?
gość_c42cf
2019-07-16 15:10
A gdzie niby widać? Bac to się może KTW, ew. POZ a nie WRO.
gość_94a7c
2019-07-16 13:35
Zmiany widać już we Wrocławiu. I mam nadzieje, że ciecia również będą dotyczyły likwidacji niektórych tras w lecie 2020 i niewykluczone i zamkniecie bazy