gość_3145f
2019-07-11 19:52
Problemem dotkniete sa tylko krotkie loty, na longach jest full service.
ArCo: glodny, spiacy, kawy nie bylo, lot do Frankfurtu, niecale poltorej godziny, jaki dramat, naprawde.
Mam nadzieje, ze reklamacji nie uwzglednia, od razu mi sie przypominaja slynne memy z nosaczami. Nie wziely sie one z nikad.
Leciałem z Bydgoszczy w ten weekend Lufthansą do Frankfurtu i dalej, faktycznie catering był skromny jak na tego przewoźnika. W dniu powrotu dostałem od nich maila z przeprosinami. Jednak to dobry pomysł aby złożyć reklamację, bo nie byłem przygotowany na tak słaby poczęstunek, byłem głodny i śpiący, bo nie serwowano kawy, to wystarczający powód aby otrzymać jakąś rekompensatę. Voucher zniżkowy na kolejny lot zdecydowanie zakończy moje rozczarowanie i niezadowolenie. Składam więc reklamację do Lufthansy.
gość_93c46
2019-07-11 16:36
spooks: albo vouchery na 20€ do wykorzystania przy zakupie nowego biletu.
Pewnie zrekompensuje tak jak zwykle radzą sobie z reklamacjami - dadzą parę tys. punktów w M_and_M.
gość_f2191
2019-07-10 13:10
Wiadomo jak Lufthansa rekompensuje klientom taką niedogodność? Zwłaszcza tym z business i first class? Płacisz krocie za bilet, lecisz powiedzmy 10 godzin i nie dostaniesz nic do jedzenia?