×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Emirates: Klasa biznes w „wersji Ryanair”


Emirates zostanie pierwszą większą linią lotniczą, która zdecydowała się na wprowadzenie do swojej oferty biletu na lot w klasie biznesowej, jednak w wersji "basic" - bez żadnych dodatkowych udogodnień.

10/07/2019 10:19
<>

gość_84e4a - Profil
gość_84e4a
  

gość_2267b - Profil
gość_2267b
  
gość_f2191 z tymże ceny za „tańszą biznes klasę” będą niewiele mniejsze od obecnej ceny. Czyli dojdzie to tego jak np w Lufthansie. Będziesz płacić tyle samo co teraz, ale za mniej przywilejów.
Jeszcze rok temu, w Lufthansie, w cenie biletu do USA był wliczony bagaż. Dzisiaj bilety do USA wcale nie są tańsze, a dodatkowo musisz dokupić bagaż.
11/07/2019 13:06  

gość_f4d4b - Profil
gość_f4d4b
  
jesli swieci pustkami to znaczy ze jest za droga i tyle, a jak niby sweris przy barze odróżni klienta w klasie H od klienta w klasie O czy C, beda im dawac opaski przy wejsciu i stygmatyzowac kolorami, ten pan cola za darmo ten pan za 5 usd, wg mnie to bez sensu, lepszym byloby stworzenie tanszej klasy biznes w ograniczonej ilisci miejsc i np limitem czasu rzed wykupem np do pol roku przed lotem i taki biznesmem na niby mialby szanse na bilet, prawdziwy biznesmen nie patrzy czy zaplaci za bilet 10 czy 13 tysiecy, czesto nawet nie wie ile placi, zleca zakup biletu sekretariatowi bo musi byc na miejscu i juz
11/07/2019 09:10  

gość_93c46 - Profil
gość_93c46
  
Ja nie wiem czy to jest wersja Ryanair. Jeśli ktoś lata klasa biznes na co dzien, a nie od wielkiego dzwonu, to nie ma na ogół potrzeby zabierania ton bagażu czy korzystania do upadłego z barku na pokładzie. Klasę biznes docenia się głównie na lotach nocnych, kiedy można w miarę normalnie położyć się spać. Długie loty odbywam prawie za każdym razem w biznesie i faktycznie, na początku była podnieta jedzeniem, barkiem itp. Po latach zostało z tego tyle co nic. Do saloniku czy Fast trakiem i tak mogę przejść ze swoją złota karta, wiec do tego biznes mi nie jest potrzebny. Jedzenie to często niezbyt potrzebny dodatek, zwłaszcza w nocy, bo kolacje można zjeść w saloniku. Dlatego na nocnym locie, gdy tylko samolot wystartuje, rozkładam fotel, nakrywam się na głowę i idę spać, rezygnując z posiłków, napojów itp. Sen i odpoczynek są dla mnie ważniejsze. Oczywiście znam kilka osób, które wiedząc to, twierdzą ze szkoda dla mnie wydawać pieniądze na biznes, jeśli z niego nie korzystam (w ich mniemaniu), ale czy to, ze mam coś do dyspozycji musi znaczyć, ze z tego korzystam? A jeśli nie korzystam i wzamian za to mogę zapłacić mniej za przelot, to czemu nie?
Moim zdaniem biznes w wersji Ryanair to bardziej miejsce w fotelu eco, ale za to z wypasionym jedzeniem i alkoholem za free, to byłby prawdziwy FR. No i do tego dedykowana toaleta.
11/07/2019 01:08  

gość_f2191 - Profil
gość_f2191
  
Z punktu widzenia pasażera to jest to znakomita decyzja - chyba każdy płacący za długi lot miał takie myśli, że dopłaciłby do lepszego fotela i większej przestrzeni w samolocie, ale nie chce płacić 3, 4-krotnie wyższą cenę za klasę biznes w którą wchodzi lounge, elastyczniejsza rezerwacja i zwłaszcza jedzenie i alkohol na pokładzie. Podejrzewam, że jest spora grupa osób, które zależy na komforcie, ale nie potrzebują luksówsów.
10/07/2019 13:08  

gość_13540 - Profil
gość_13540
  
Emirates schodzi na psy. Tzn. równa w dół.
10/07/2019 10:40  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie