Emirates: Klasa biznes w „wersji Ryanair”

Emirates: Klasa biznes w „wersji Ryanair” Dotychczas tendencja do oferowania w podstawowej taryfie tylko i wyłącznie miejsca do siedzenia i pozbawienie pasażera wszelkich usług dodatkowych, kojarzyło sięz przewoźnikami o modelu wysoce niskobudżetowym. Dziwi więc wprowadzona niedawno przez Emirates, jednego z najlepiej ocenianych przewoźników na świecie, możliwość zakupu biletów w klasie...
10/07/2019 10:19   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_2267b 2019-07-11 13:06   
gość_2267b - Profil gość_2267b
gość_f2191 z tymże ceny za „tańszą biznes klasę” będą niewiele mniejsze od obecnej ceny. Czyli dojdzie to tego jak np w Lufthansie. Będziesz płacić tyle samo co teraz, ale za mniej przywilejów.
Jeszcze rok temu, w Lufthansie, w cenie biletu do USA był wliczony bagaż. Dzisiaj bilety do USA wcale nie są tańsze, a dodatkowo musisz dokupić bagaż.
gość_f4d4b 2019-07-11 09:10   
gość_f4d4b - Profil gość_f4d4b
jesli swieci pustkami to znaczy ze jest za droga i tyle, a jak niby sweris przy barze odróżni klienta w klasie H od klienta w klasie O czy C, beda im dawac opaski przy wejsciu i stygmatyzowac kolorami, ten pan cola za darmo ten pan za 5 usd, wg mnie to bez sensu, lepszym byloby stworzenie tanszej klasy biznes w ograniczonej ilisci miejsc i np limitem czasu rzed wykupem np do pol roku przed lotem i taki biznesmem na niby mialby szanse na bilet, prawdziwy biznesmen nie patrzy czy zaplaci za bilet 10 czy 13 tysiecy, czesto nawet nie wie ile placi, zleca zakup biletu sekretariatowi bo musi byc na miejscu i juz
gość_93c46 2019-07-11 01:08   
gość_93c46 - Profil gość_93c46
Ja nie wiem czy to jest wersja Ryanair. Jeśli ktoś lata klasa biznes na co dzien, a nie od wielkiego dzwonu, to nie ma na ogół potrzeby zabierania ton bagażu czy korzystania do upadłego z barku na pokładzie. Klasę biznes docenia się głównie na lotach nocnych, kiedy można w miarę normalnie położyć się spać. Długie loty odbywam prawie za każdym razem w biznesie i faktycznie, na początku była podnieta jedzeniem, barkiem itp. Po latach zostało z tego tyle co nic. Do saloniku czy Fast trakiem i tak mogę przejść ze swoją złota karta, wiec do tego biznes mi nie jest potrzebny. Jedzenie to często niezbyt potrzebny dodatek, zwłaszcza w nocy, bo kolacje można zjeść w saloniku. Dlatego na nocnym locie, gdy tylko samolot wystartuje, rozkładam fotel, nakrywam się na głowę i idę spać, rezygnując z posiłków, napojów itp. Sen i odpoczynek są dla mnie ważniejsze. Oczywiście znam kilka osób, które wiedząc to, twierdzą ze szkoda dla mnie wydawać pieniądze na biznes, jeśli z niego nie korzystam (w ich mniemaniu), ale czy to, ze mam coś do dyspozycji musi znaczyć, ze z tego korzystam? A jeśli nie korzystam i wzamian za to mogę zapłacić mniej za przelot, to czemu nie?
Moim zdaniem biznes w wersji Ryanair to bardziej miejsce w fotelu eco, ale za to z wypasionym jedzeniem i alkoholem za free, to byłby prawdziwy FR. No i do tego dedykowana toaleta.
gość_f2191 2019-07-10 13:08   
gość_f2191 - Profil gość_f2191
Z punktu widzenia pasażera to jest to znakomita decyzja - chyba każdy płacący za długi lot miał takie myśli, że dopłaciłby do lepszego fotela i większej przestrzeni w samolocie, ale nie chce płacić 3, 4-krotnie wyższą cenę za klasę biznes w którą wchodzi lounge, elastyczniejsza rezerwacja i zwłaszcza jedzenie i alkohol na pokładzie. Podejrzewam, że jest spora grupa osób, które zależy na komforcie, ale nie potrzebują luksówsów.
gość_13540 2019-07-10 10:40   
gość_13540 - Profil gość_13540
Emirates schodzi na psy. Tzn. równa w dół.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy