Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
@gosc_1cc66
Muscat byłby fajna alternatywa
adam7691
2019-07-09 15:02
gość_8d700: sorry za wypowiedź, ale ty jesteś jednak głupi, moja propozycja: zwolnij się z LOT-u
gość_24d16
2019-07-09 14:52
gość_bb051
Były w tej bajce smoki?
gość_bb051
2019-07-09 13:13
Brawo LOT! Widać ze się dzieje!! Teraz polscy politycy musza natychmiast wziąć się do pracy i uzgodnić nowa umowę bilateralnej z Chinami które pozwoli latać z polski do 4 razy dziennie do Pekinu oraz do wielu innych miast minimum raz dziennie.
gość_8d700
2019-07-09 09:08
Prezes chce latać 100 razy w tygodniu do Chin więc wybuduje mega lotnisko i zakupi wielką flotę po czym okaże się że nie ma slotów i dreamki będa latały po Europie.
jjemiolo
2019-07-08 23:12
Inne inne czasy w stosunku do obecnej trasy moga sugerowac ze na dluzsza mete obie trasy sa przewidywane jako codzienne, potwierdzajac niedawna sugestie Prezesa ze LOT chcialby latac do BJS nawet trzy razy dziennie. Oczywiscie, po temu potrzebne beda sloty na pozostale dni w PEK jak tez PKX, oraz chyba prawo przelotow nad Syberia. Co prawda do BJS mozna leciec przez europejska Rosje, nad Kazachstanem, pomijajac Syberie, jak to jest do ICN, ale loty do PEK i NRT sa nad Syberia. Ciekawe tez czy LO znajdzie jakis partnerow na c/s przez PKX.
Bardzo dobre posunięcie - LOT wykorzysta wszystkie 7 slotów do Chin z umów dwustronnych.
Dwa lotniska w Pekinie to rozsądne posunięcie patrząc na brak slotów w PEK.
gość_1cc66
2019-07-08 20:39
@kacpirol
Do PVG, czy HKG powinni zacząć od 5x per week, a docelowo w szybkim czasie do 10-12x per week. 7 per week do Pekinu, to i niewiele.
Praktycznie na wszystkich dalekich rejsach LO lata sporo więcej.
Czekamy na GYD, CAI, TUN, TLS, SKG i MAN jesli chodzi o "bliższe kierunki"
adam1987
2019-07-08 18:15
Czy ja wiem czy tak dużo? Nie licząc nowych połączeń jak Miami i Singapur, to w sumie wszędzie latają co najmniej 6 razy w tygodniu o ile to możliwe. W przypadku Seulu jest chyba 5, ale to ze względu na umowę i Newark też chyba 5, ale latają też na JFK.
Mam wrażenie, że docelowo wszędzie by chcieli latać codziennie, a do Pekinu przez wiele lat nie mogli ze względu na zapchane lotnisko (swoją drogą ile razy tam byłem, to zawsze były pustki, no ale slotów nie było podobno). Rozdrabnianie się raczej nie służy liniom sieciowym. Choć wiadomo, że by się takie trasy przydały.
Ostatnia kwestia to fakt, że będą latać na dwa lotniska. Już robią tak w Nowym Jorku i Londynie, teraz Pekin, była mowa coś o Hanedzie w Tokio. Ale do Orly w Paryżu to nie ma komu latać :p
gość_e0140
2019-07-08 17:28
@kacpirol To, że nowym lotnisku są dostępne sloty nie oznacza, że na PVG czy HKG są też.
gość_18703
2019-07-08 17:01
I to dlatego zawiesił loty z RZE do NYT i jeden z WAW do NYT dostał slotyw Chinach i ich wykorzystuje a samolotów brak
kacpirol
2019-07-08 16:57
Wow szczerze nie spodziewałem sie tego. Nie jestem ekspertem i możliwe, że zadam głupie pytanie i proszę o odpowiedź. Jezeli lot ma mozliwosc wykonywania 7 polaczen do chin tygodniowo, to nie lepiej byłoby zwolnic chociaz jedno polaczenie i dac do innego miasta? np. Pvg albo hkg? 7 polaczen tygodniowo to bardzo duzo w porownaniu do innych dalekodystansowych polaczen wykonywanych przez lot.
gość_c95c5
2019-07-08 15:25
Rozkład połączeń do Pekin-Daxing został dostosowany tak, aby zapewnić dogodne przesiadki w Warszawie rozpoczynające się już od 1 godziny dla pasażerów z innych miast w Europie, w tym ze Szwecji, Kopenhagi, Hamburga [...]". Co to za miasto Szwecja?
gość_896a1
2019-07-08 15:16
Czyli na SHA będzie trzeba jeszcze poczekać. Pewnie kilka lat zanim zmienią bilateralną.