gość_c9896
2019-07-10 00:51
LOT, przynajmniej za aktualnym rzadzie bedzie kupowal hamerykanski bubel.
gość_93c46
2019-07-10 00:35
Mądralom od wymiany floty Lotu na Airbusy warto przypomnieć (a pewnie raczej ich uświadomić), ze nieduża linia, jaka jest Lot, nie powinna zbytnio urozmaicać floty, bo to ja właśnie finansowo pociągnie w dół - różnorodność parku maszynowego to znaczny wzrost kosztów obsługi.
Decyzja o postawieniu na samoloty Boeing podejmowana była w czasach, gdy większości takich mądral pewnie jeszcze na świecie nie było. Warto wiec zauważyć, ze gdy Lot wymieniał flotę z radzieckiej na zachodnia, Airbus dopiero startował z modelem 320, a o 321 i większych póki co nikt nie słyszał. Nic zatem dziwnego, ze kupiono samoloty największego światowego producenta używane powszechnie przez wszystkie poważne linie lotnicze. Później dokooptowano do tego Embraery, które w tamtym okresie wydawały się być strzałem w dziesiątkę.
W obecnych czasach decyzja Lotu o wymianie Boeingów na Airbusy byłaby nieuzasadniona ekonomicznie, firmy po prostu nie byłoby na to stać. Tym bardziej Lot nie byłby w stanie dźwigać floty opartej na jeszcze jednej marce. Moim zdaniem i tak uznanie należy się Lotowi za śmiała i sprawna wymianę parku turbośmigłowego. Ci, którzy samoloty znają tylko ze zdjęć albo z wakacji w Turcji ta wymiana również wydaje się bez sensu. Ja latam Dashami wielokrotnie każdego miesiąca i uważam, ze z punktu widzenia pasażera odbiegają znacznie na korzyść od ATRow i to nie tylko tych starych, które miał Lot, ale także nowowyprodukowanych, którymi mam okazje czasem lecieć poza Polska.
gość_ec29c
2019-07-09 23:07
@gość_00546
LOT powinien zamówić jakieś 5-10 sztuk A321XLR jako samolot zimowy do NY, Toronto, Pekinu z dużym odsetkiem leżącej klasy biznes, w sumie 120 - 160 miejsc. W lecie jako 2 lot dziennie.
Plus regionalno-charterowe 25 - 50 sztuk A321/A321XLR z biznesem 3+3 i odstępami 33-38 cali, w sumie 198 - 220 miejsc. Przy takiej flocie LOT i wrzucaniu dużej puli tanich biletów P2P byłby w stanie zniechęcić Wizz do latania z Okęcia, bez żadnych sztuczek administracyjnych.
gość_00546
2019-07-09 22:03
Te wszystkie problemy to pikuś. Naważniejsze że LOT jest im wierny i będzie do grobowej deski, LOL. Czy LOT nadal uważa że nie powinien zamówić Airbusy a szczególnie A321 w różnych wersjach? Chyba lepiej ponieść pewne koszty ze zmianą samolotów niż upaść? Bo do tego LOT zmierza z tą ich poprawnością polityczną w zamawianiu tylko Boeingów nawet gdy dostarczają złom.
gość_bb051
2019-07-09 13:59
Ten samolot już totalnie stracił zaufanie pilotów i pasażerów.
gość_7a04d
2019-07-09 02:41
Trzeba być fantastą żeby myśleć że firma świadomie zrobiła zły samolot
gość_3145f
2019-07-08 21:58
gość_7a04d: błędy wieku dziecięcego muszą być
czy masz zdrowy umysl? Powiedz to do rodzin tych 346, ktore zginely.
Nie moge uwierzyc, ze ktos tak mysli i pisze to na serio.
Boeing powinien za ta afere miec dotkliwa lekcje, ktora zapamieta na zawsze.
gość_18306
2019-07-08 20:55
gość_7a04d: B 767 też był kiedyś nowym samolotem (pierwszym dwusilnikowcem który latał nad Atlantykiem) i takiej ilości błędów nie miał. Byc może MAX to nowym samolot i mozna powiedzieć, że to dziecko, ale upośledzone od urodzenia z kiepskimi rokowaniami co do przyszłości...
gość_7a04d
2019-07-08 18:24
To jest w dużej części nowy samolot błędy wieku dziecięcego muszą być.
gość_18306
2019-07-08 11:42
Już kiedyś pisałem - ten model nadaje się wyłącznie na żyletki!!!!