gość_887d4
2019-07-09 20:13
gość_0ec52: Co ty za bzdury piszesz że do Balic dojechać?
Co ty na wrotkach chcesz dojechać
gość_0ec52
2019-07-08 14:53
minihub lotu to masz w Warszawie;)
KRK się niestety calkiem zapycha już teraz bez przesiadek i mitycznych transatlantyków na większą skalę. Gdyby w tym dało się tworzyć sensowny transport publiczny to KTW mogłoby przejąć ruch korzystając z lepszych możliwości rozbudowy, ale na razie z Krakowa nawet na Balice dojechać ciężko.
POZer LOT musiałby najpierw nocować maszynę w Olsztynie, która z wykona późno poranną rotację: przykładowo
9:15 Szymany - 10:15 Kraków (2h na przesiadkę do ORD)
Kraków 10:45 - Szymany 11:45 (1h na przesiadkę z ORD)
Tymczasem LOT, żeby nie marnować maszyn na Szymany lata "krakowską maszyną" która wcześniej obsługuje Gdańsk, a później Bukareszt/Budapeszt. Podobnie jest z kierunkiem Lwów-Szymany-Lwów w środku nocy, obsługuje to maszyna nocująca na Ukrainie.
Jak widać organizacyjnie jest to nie do udźwignięcia, przesiadki do/z ORD w Krakowie będzie mieć tylko Warszawa i w połowie Budapeszt który z racji rotacji KRK-BUD-KRK (zamiast odwrotnie) może tylko polecieć do Stanów przez Kraków ale już wrócić się już nie da.
Brawo, warto jednak pomyslec o minihubie w KRK zeby mozna bylo te loty zgrac z LH do Chikago i pewnie Nowego Yorku, który i tak ruszy predzej czy pozniej. Była by to jedyna okazja dla Olsztyna na przesiadki.