Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
adam1987
2019-07-07 19:42
Z Budapesztu podobno też mają rezygnować z Chicago i dać w zamian Seul, więc już tak nie narzekajcie.
gość_93217
2019-07-07 19:32
Do puki rząd Wegier dopłaca do połączeń z BUD, doputy LO bedzie latać TATL.
gość_71012
2019-07-07 17:04
A może to kara dla Rzeszowa ? Bo nie będzie w Rzeszowie bazy technicznej LOTAMSu.
gość_4555d
2019-07-07 16:29
ten niby narodowy przewoźnik zawiesza loty z Polski ,a nie z Budapesztu ,skąd lata dużo mniej paxsów niż z RZE i to jest dopiero polityka ; gość 5a42d- to raz a dwa to w ubiegłym sezonie zimowym było wukonane tylko kilka rejsów średnio 1 w miesiącu reszta była odwoływana
gość_5ecb2
2019-07-07 16:16
A mi się marzą loty z Krakowa do Newark
gość_8b112
2019-07-07 15:36
gość_59b2a: uuu gdy LH zawiesza połączenie to dobra decyzja biznesowa, gdy robi to LOT to początek końca. Dla mnie takie decyzje świadczą wyłącznie o dobrym zarządzaniu.
@arahja: tak to można odczytać - czartery z WAW bardziej dochodowe niż regularne loty z Rzeszowa.
To słuszna decyzja LOT-u - nie ma co kopać się z koniem tylko dla celów politycznych - jeśli trasa jest niedochodowa w sezonie zimowym to trzeba ją zawiesić. Jest jeszcze wiele potencjalnych kierunków na których B787 mogą zarobić więcej.
gość_9e840
2019-07-07 13:37
Czyli żadne zaskoczenie! Zapraszamy do Lublina, bo tu jest pszyszłość.
gość_e086e
2019-07-07 12:24
To połączenie powinno zostać przeniesione do Krakowa. Od samego początku było jasne, że dobrych wyników spodziewać się nie należy. Kraków to jednak sporo większy rynek i jak pokazują świetne wyniki KRK-ORD, także NY miałby lepsze wyniki, cały rok.
gość_18306
2019-07-07 11:31
Niech przeniosą te loty do Krakowa - Rzeszów dojedzie sobie autostradą do Balic bez problemów... A i Katowice na tym skorzystają....
gość_8bb12
2019-07-07 11:13
Przenieść do Krakowa!
gość_00d7f
2019-07-07 10:28
Wróci albo nie wróci?
gość_a3c58
2019-07-07 09:55
Rzeszów zawieszają a Budapeszt, który ma gorsze wyniki to nie? To jest dopiero polityka!
gość_29622
2019-07-07 02:58
Ktoś wie, jak wyglądała aktualnie sytuacja z obłożeniem w Y, Y+ i C? Pamiętam, że kiedyś Y zawsze cieszyło się dobrym obłożeniem, ale C odwrotnie. Jeśli tak jest dzisiaj, to może na tej trasie powinny operować samoloty z konfiguracją typową dla LCC (tylko Y i Y+)? Od dawna uważam, że taki QS czy E4 mogliby pomyśleć nad takimi połączeniami regularnymi.
gość_5ea36
2019-07-07 00:35
Przecież LOT to biznes. Widać ze jest sezonowość na tej trasie. Już nie robić z tego mega afery!
Większy problem LOTu jest fakt ze 3 x B787 ciągle nie pracują za siebie i stoją bez silników. A jakieś stare A340 są używane do tras do USA. Ten bałagan trwa już miesięcy. Kiedy w końcu będzie koniec?
gość_1c649
2019-07-06 23:07
@gość_59b2a bzdura. Żaden początek końca. Trasa ma jak najbardziej uzasadnienie ekonomiczne, ale tylko w lecie. Winna wysoka sezonowość. Do tego idzie sporo cargo pod pokładem. Myślę, że dojdzie jeszcze na S20 JFK raz. Inna sprawa, że zarząd Jasionki to porażka i nieudacznicy.
Czyli nawet czartery bardziej oplacalne
gość_30249
2019-07-06 22:07
A mi by sie mazylo LAX codziennie :)
gość_16fea
2019-07-06 21:49
Na sezonowym lotnisku tylko sezonowe połączenia ; )
gość_5a42d
2019-07-06 20:52
To trasa polityczna, nie ekonomicznie uzasadniona. Tak musiało się stać.