737 MAX gate: Śledztwo objęło także dreamlinery

737 MAX gate: Śledztwo objęło także dreamlinery Śledztwo toczące się w sprawie projektu, montażu i certyfikacji boeingów 737 MAX zostało przez federalnych prokuratorów rozszerzone również o wątek standardów procesu produkcji dreamlinerów. Śledczy poprosili Boeinga o zapisy z linii produkcyjnej 787 w Karolinie Południowej. Pierwsze wątpliwości co do przebiegu procesu produkcji pojawiły się wraz z doniesieniami...
02/07/2019 10:36   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_c518b 2019-07-05 22:50   
gość_c518b - Profil gość_c518b
Chyba kazdy przyzna racje, ze LOT bedzie mial bardzo trudna przyszlosc. Dzieki Boeingowi.
gość_b79ba 2019-07-05 09:47   
gość_b79ba - Profil gość_b79ba
Skandal za skandalem. Afera za aferą. To jest Boeing. Na pewno to jest tylko początek. Ciekawy jestem jeszcze jak długo linie będą stać za produkty Boeing. Widać ze problemy z Boeing 737 MAX 8 nie zostaną rozwiązane w tym roku.
LOTowi brakuje samolotów w segmencie „średnich” i zebra się po całym świecie po jakieś stare i dziadowskie samolotów, zamiast natychmiast wyleasingować B737NG albo A320/1.
gość_b481d 2019-07-04 19:55   
gość_b481d - Profil gość_b481d
boeing za to wszystko zaplaci horrendalna cene, nalezy nie wykluczac kompletnego zrezygnowania z 737Max i jakiegos pomyslu jak z tego wyjsc.
Kompromitacja.
adam7691 2019-07-04 10:12   
adam7691 - Profil adam7691
w USA od dawna króluje magia zysku za wszelką cenę
adam1987 2019-07-03 18:36   
adam1987 - Profil adam1987
@gość_24486: Ilościowo to może i nieźle, ale ile na tym zarobili? Jeszcze niedawno na każdej kolejnej wyprodukowanej sztuce tracili. Zdaje się, że obecnie tak się już nie dzieje, ale pierwsze 700 samolotów generowało stratę, a jeśli doliczyć co najmniej kilkanaście miliardów $ kosztów badań i rozwoju, to wcale to dobrze nie wygląda. Zdecydowanie lepszy interes robią na nowych wersjach starych samolotów (737-no chwilowo może nie i 777), bo koszty programów ulepszających są kilkukrotnie mniejsze.

W ogóle według Wikipedii ostatni raz w 2013 dostali więcej zamówień niż wyjechało z fabryki samolotów 787, ale to w sumie nic dziwnego, bo bardzo dużo zamówiono ich wcześniej.
gość_1c587 2019-07-03 16:03   
gość_1c587 - Profil gość_1c587
Boeing skupił się na kokosach a nie prawdziwej pracy, a to nigdy do niczego dobrego nie prowadzi. Zlecenie pisania oprogramowania stażystom to kpina ale to chyba nie wszystko bo przecież to oprogramowanie musiało przejść przez testerów - widocznie oni też byli dla picu i nie zauważyli problemu. Co więcej po tylu miesiącach poprawiania kodu nadal są problemy a to oznacza już bardzo poważne problemy z organizacją.
gość_fdf5b 2019-07-03 09:44   
gość_fdf5b - Profil gość_fdf5b
Oto efekty nastawienia korpo na szybki wynik finansowy.
gość_24486 2019-07-03 09:21   
gość_24486 - Profil gość_24486
Jeżeli 1300 zamówionych 787 (połowa już dostarczona) nazywa się porażką, to ja życzę takich przegranych każdemu producentowi samolotów ...
gość_24486 2019-07-03 08:10   
gość_24486 - Profil gość_24486
Jeżeli 1300 zamówionych 787 ( połowa już zrealizowana ) nazywa się porażką, to każdemu producentowi życzę takich porażek...
gość_c518b 2019-07-03 02:36   
gość_c518b - Profil gość_c518b
Amerykanie tacy już są. Jak postawisz twardo na swoim to się ugną. To jest naród playboyów.
arahja 2019-07-03 00:34   
arahja - Profil arahja
Trzeba wprost powiedzieć - dwa ostatnie modele i dwie porażki. 787 opóźnione kilka lat plus uziemienie przez wybuchające baterie, MAXy na czas ale ze śmiertelnym MCAS. Jest jeszcze projekt latającej cysterny dla US army na bazie 767 - też porażka. W przeciwieństwie do Airbusa który po problemach ze skrzydłami w a380 i konstrukcja M400, umiał usprawnić zarządzanie jakością oraz nie powtórzyć błędów w nowych konstrukcjach. Oby Amerykanie ogarnęli się z 777, bo jeśli tam będzie wtopa to mogą faktycznie oddać rynek Airbusowi
gość_d7f44 2019-07-02 23:29   
gość_d7f44 - Profil gość_d7f44
Eee takie sam korposzit jak wszędzie. A w LOT nie zatrudniaja g.. pracowników na zlecenie albo studentów za 1/5 kasy? A piloci na B787 z nalotem w totalu 500h? Będzie tanio, będzie Pan zadowoloooonyyy.
gość_00546 2019-07-02 21:11   
gość_00546 - Profil gość_00546
Niech się Boeing nie przejmuje, nawet gdyby wszystkie linie świata zrezygnowały z 737 MAX i 787 to LOT weźmie wszystko bo na tym polega dozgonna wierność a podatnik Polski zapłaci za wszystko nawet za utrzymanie bublowatego Boeinga przy życiu. Prawda LOT/PiS?
gość_abf83 2019-07-02 17:01   
gość_abf83 - Profil gość_abf83
To naprawde porazajace oskarzenie. Az strach myslec o produktach Boeinga. Obawiam sie ze Boeing nie jest jedyna firma dzialajaca w podobny sposob.
gość_0ec52 2019-07-02 15:43   
gość_0ec52 - Profil gość_0ec52
@gość_13540 tylko ze to uczyniłoby Airbusa monopolistą, co szybko daje marne efekty.

Nie ma powodu zarzynać firmy, ale jak ją 'skorygować'...
gość_a6686 2019-07-02 15:32   
gość_a6686 - Profil gość_a6686
krętacze jakich mało... same menagery w USA a projekty byle jak byle kasa misiu.. straszna firma.
gość_a4e2b 2019-07-02 15:19   
gość_a4e2b - Profil gość_a4e2b
Ludzkosc od kilkudziesieciu lat jest przewozona przez Boeinga i jakos nie wymarla. USA bedzie sie bronic technologia z Polski, a NASA podpierac sie dostawami z Chin.
gość_13540 2019-07-02 12:37   
gość_13540 - Profil gość_13540
Boeing powinien z hukiem zbankrutować. Dla dobra i bezpieczeństwa ludzkości.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy