gość_26e67
2019-07-02 00:32
Grześki są paskudne. Niech wróci Prince Polo. A do tego niech w Embraerach LOT nauczy się, że białe wino należy podawać schłodzone. W obu klasach biznesowej i ekonomicznej panie stewardessy przynoszą cieplutkie buteleczki, jak by podgrzewały je w mikrofali. Jak się skarżę, tłumaczą, że w ich samolotach nie ma lodówki, a po jeszcze dłuższej dyskusji godzą, się, by ochłodzić wino w kubełku z lodem. To jest gorzej niż wieś. PisLot do końca zszedł na psy.
gość_00546
2019-06-29 02:07
Jeśli LOT chce w ten sposób walczyć o klienta to już wam mówię że będzie klapa. Może byt tak zamiast tych Śliwek Nałęczowskich i Krówek wprowadzić 8 siedzeń w rzędzie w klasie ekonomicznej zamiast 9 i ludzie zaczęli by wybierać LOT za komfort bo wątpię że będą wybierać dla słodyczy.
gość_bfeb2
2019-06-28 12:41
Na pokładzie Lotu przychody ze sprzedaży powinny generować firmy z polskim kapitałem. To prestiż ale przede wszystkim zyski reinwestowane w Polsce.
przemo122
2019-06-28 09:29
Promocja polskich marek? A co robi w ofercie Heineken zamiast Żywca? Oczywiście rozumiem, że to jedna firma ale jednak Żywiec bardziej kojarzy się z Polską.
gość_93c46
2019-06-27 23:21
Gratulacje dla Lotu. Cały czas wpycha w ludzi słodycze, zapewne po to, by NFZ miał komu opłacać leczenie. Dlaczego tak trudno jest im zrozumieć, ze nie każdy musi obżerać się cukrem i wypadałoby zaproponować coś słonego? Byle nie czipsy z marchewki, którymi kiedyś straszyli, bo one były po prostu paskudne.
gość_f476e
2019-06-27 22:01
w końcu będzie coś dobrego do zjedzenia na pokładzie
gość_b3c7f
2019-06-27 19:10
LOT ambasadorem Polski w świecie... no i Węgier LOL :) Polsko Madziarska Republika Ludowa :D
gość_1f96b
2019-06-27 13:20
Hellena. Bardzo przykre. Co następne, "piwo" Van Pur?