Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_8fd99
2019-07-07 07:31
Wywiad za wywiadem a nowości zero. Tylko słowa, marazm. Prezesie czas na nowości, bo Radom nas zje.
gość_c43e9
2019-07-06 16:52
''Kolejny wywiad z prezesem Wójtowiczem...'' propagandy ciag dalszy
smolip67
2019-07-06 16:25
Kolejny wywiad z prezesem Wójtowiczem
zobacz link
gość_4d598
2019-06-28 10:33
A co jeszcze ma byc za tak male pieniadze ? Dublin tylko , zeby wrocil Stansted trzeba doplacic . A jak ktos mysli o innych kierunkach to trzebaby duzo duzo wiecrj zaplacic, nie bedzie taryfy ulgowej dla LUZ
smolip67
2019-06-27 22:26
Ryan wrzucił DUB na W19 w środy i soboty. Może została podpisana umowa? Czekamy co dalej.
gość_6eaa2
2019-06-20 08:21
Czwarty MAX w bazie Lublin. Środa mineła i gdzie te dobre informacje dla LUZ.
gość_6eaa2
2019-06-19 21:33
wylądował 4 max 19.06.2019.Gdzie te dobre informacje na 19.06 na LUZ.
gość_bfef6
2019-06-14 17:43
Lublin koniecznie musi się postarać o więcej lotów od Ryana. Jeśli władze lotniska niego załatwia to będzie tylko gorzej. No i koniecznie połączenie z MUC od Lufy. A Radom się buduje i zegar tyka.
gość_6c19f
2019-06-14 14:21
i wylądował 3 MAX to juz jak baza LOTu - :)
gość_d63df
2019-06-12 15:26
Za tydzień w środę tj. 19.06 dobre informacje dla LUZ?!
gość_fb7dc
2019-06-11 14:20
Do gość_6f9a9
A ja nie omieszkam zapytać Cię za rok o nieustanny spadek pasażerów ( jeżeli jeszcze będzie miało co spadać) i ciekaw jestem jak Ty błyśniesz intelektem oraz hejtem..... bo by hejtować trzeba mieć b. dużo złej woli lub b. ograniczone horyzonty.
Zatem do kolejnych wpisów...., choć odpowiadanie na takie komentarze to żadna przyjemność.
powodzenia
gość_6f9a9
2019-06-10 16:40
Do gościa fb7dc .Nie omieszkam zapytać Cię o twój tok rozumowania po zakończeniu przebudowy lotniska w Radomiu. Mam nadzieję że wtedy teź zabłysniesz intelektem i powiesz ile pieniędzy wpompowano w Radom i jakie parametry ma pas startowy.Wystarczy że budowę portu w Radomiu wręcz WYMUSILI SPECJALISCI .Pozdrawiam
gość_89b60
2019-06-10 14:45
I tak lepsze statystyki. niż w Radomiu.
gość_fb7dc
2019-06-10 12:57
Do gość_f0fea
Samo odnoszenie sytuacji lotniska w Lublinie do "portu", który nie miał ani pasa, ani infrastruktury, ani certyfikacji powyżej 10000tys. pasażerów obnaża Twój tok rozumowania.
W Lublin wpompowano ok. 500mln złotych, zrobiono członkiem zarządu znanego specjalistę
W. Pawlaka, dopłaca się do pasażerów i co...?
A co do powrotu kierunków....cóż marzenia piękna rzecz choć tak się składa że znam lubelszczyznę jak mało kto w tym kraju, życzę jej jak najlepiej ale potencjał ma jaki ma niestety.
gość_f0fea
2019-06-09 23:10
I jescze jedno Wizz chce być wszędzie stąd to mieszanie ilością zbanowany samolotów. Tylko jest jedna mała różnica. Jeśli zabiorą jedną maszynę z bazy gdzie stacjonuje ich kilkanaście to nic się nie dzieje. Problem pojawia się wtedy gdy zbazowne są np.dwie maszyny albo jedna.Tak stało się w przypadku LUZ.Dla Wizza najwyraźniej waźniejszy jest Kraków.
gość_f0fea
2019-06-09 22:54
Do gościa 34268 .Czytaj ze zrozumieniem a potem komentuj .Mój komentarz dotyczył wpisu Cytuję ''Bo RADOM się buduje ''Nie jestem żadnym frustratem .Pozdrawiam
gość_34268
2019-06-09 12:43
Drogi Frustracie
Artykuł dotyczy Lublina a nie Radomia. Zalecam terapię antykompleksową i to już...
gość_ec29c
2019-06-08 22:27
Moim zdaniem władze zrobiły jeden błąd: przelicytowały starając uniezależnić się od Wizzaira. A należało postawić na jednego przewoźnika i mu grubo posmarować za zbazowanie drugiego i trzeciego samolotu. I żadnych Ryanów, Easyjetów, co najwyżej jedna Lufa do hubu.
Natomiast generalnie Lublin jest ofiarą bitwy o Warszawę, w której mamy nadpodaż i prawdopodobnie Ryan traci w Modlinie. Ale nikt nie chce odpuścić.
Rzeszów w tym roku padł ofiarą wojny w duoporcie południowym (Kraków - Katowice). Rosnący Kraków drenuje wszystko w promieniu 200 km.
@gość_35886
Gdzie Ty masz te rosnące porty? Nawet Poznań i Katowice mają spadki. Z pobliskich spada też Rzeszów.
gość_7b098
2019-06-08 14:17
Nie bo Radom się buduje .Dobre nawet Bereja by tego nie wymyslił. Taki tam mieli ruch że trzeba przebudowywac Tam nawet wrony nie chcą latać.A co do LUZ wystarczy że wrócą utracone kierunki i wszyscy malkontenci i hejterzy zobaczą na co stać LUZ.Pozdrowienia dla tych którzy dobrze życzą LUZ i dla hejterow teź .
gość_35886
2019-06-08 14:08
Dramat i tyle. Ileż mozna mowic ze to wina rynku a nie lotniska ze oferta lotow sie nie rozwija skoro wszystkie porty dookola rosna, a w Lublinie i polaczen i paxow ubywa. Zarzad rzuca slowami na wiatr, jezeli ten rok zakonczy sie z 300k paxow to bedzie sukces. W maju spadek mniejszy, od czerwca zaczyna sie wakacyjna ostra jazda bez trzymanki