×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Problemy operacyjne wyzwaniem dla LOT-u


Turbulencje operacyjne w Polskich Liniach Lotniczych LOT stawiają pod znakiem zapytania osiągnięcie założonego zysku. To kolejny rok, w którym przewoźnik zmaga się z problemami eksploatacyjnymi i najprawdopodobniej nie wykona planu.

05/06/2019 09:51
gość_ca788 - Profil
gość_ca788
  

gość_9c5b0 - Profil
gość_9c5b0
  
Problemy operacyjne LOTu tylko będą większe bo brakuje samolotów średniego zasięgu dlatego jest potrzebna pilna decyzja zarządu LOTu. LOT tylko posiada w flocie 7 x B737 którzy latają. Finnair i Austrian Airlines mają 29 samolotów w tym segmencie. Linia nie może mieć taką małą liczbę dużych samolotów średniego zasięgu i chcąc budować dochodowego hubu. To prawda ze miało być więcej tych samolotów, ale niestety Boeing 737 MAX 8 okazał się MEGA problemem. Każdy wie ze Boeing 737 MAX 8 już nie będzie latał w tym roku, a może już wcale. Dlatego nie wiem dlaczego Milczarski ciągle jest za Boeingiem 737 MAX 8. Czy nie lepiej natychmiast wyleasingować 25 x B737-800?
09/06/2019 02:33  

gość_60b2b - Profil
gość_60b2b
  
SP-LSF wczoraj wykonał pierwszy rejs do Toronto i już się popsuł bo rejs powrotny odwłany i dzisiejszy LO41 również.... Masakra!
07/06/2019 11:07  

gość_cf95f - Profil
gość_cf95f
  
@klunton sam się bierzesz za komentowanie bez elementarnej wiedzy... problemy lotniska są stucznie pompowane i są jedynym argumentem na NIE dla WAW. kupować nie kupuje tylko leasinguje, a jak już o finansach to kiedy odda wszystkie kroplówki jakie w LOT wlano?
06/06/2019 14:44  

  
Prezes Milczarski potwierdził w Dublinie że nie anuluje zamówień na MAX-y. Nadal ma zaufanie do amerykańskiego producenta. Uważa że anulowanie zamówień przez inne linie wynika bardziej z emocjonalnego a nie racjonalnego podejścia do kłopotów producenta.
06/06/2019 12:14  

gość_1f2f9 - Profil
gość_1f2f9
  
@ klunton: Gwoli ścisłości to LOT od dawna nie kupił żadnego samolotu. Wszystkie (nie)nowe są pozyskiwane na zasadzie leasingu, czyli de facto wynajmu - ich właścicielem nie jest LOT.
06/06/2019 09:30  

  
Znawcy z was są pełna gębą, nie ma bola :) pusty śmiech mnie ogarnia jak czytam niektóre komentarze.. 'Boeingi 787 byli opóźnione, byli kłopoty..' byli, ale się skończyli, ciemiego! Lapiesz się za lotnictwo, nie mając bladego pojęcia o temacie..
Twierdzicie, że słabo mu idzie, że nie ma prawa istnieć na rynku, a jednak kupuje kolejne fury, otwiera nowe kierunki i zaczyna wchodzić na inne lotniska widząc słabe możliwości na WAW

gość_d4d60 - Profil
gość_d4d60
  
LOT robi w kółko to samo. Co kilka lat wpadają na pomysł ucieczki do przodu, byle tylko doczekać do możliwości skorzystania z pomocy publicznej. Jeszcze im kilka dobrych lat zostało do kolejnej legalnej pomocy z budżetu państwa. Na razie trwonią pieniądze na potęgę otwierając nowe połączenia. Cash może się już niedługo skończyć, a teraz nie jest dobry moment na szukanie inwestora. Jeśli się nie opamiętają to będzie Zorba !
06/06/2019 06:58  

gość_c518b - Profil
gość_c518b
  
Od lat to mówię i mówić nie przestanę. Każdy rok to cud, że ta firma istnie. Cały czas tolerują tego Boeing'a.
05/06/2019 23:59  

gość_acecd - Profil
gość_acecd
  
Ktoś wie o jakie 3 embraery chodzi ?
05/06/2019 21:55  

gość_00546 - Profil
gość_00546
  
Co za stek bzdur. Nie wiem czy one pochodzą od autora czy też PR LOTu przesłał co ma być napisane? Ekipa z Nowogrodzkiej posłusznie wykonuje co USA każe i za wszystko płacą ile za oceanem zażądają bez targowania a autor pisze: "usiąść z Boeingiem do stołu negocjacyjnego". Czy autor ma czytelników za ..... wiadomo co. Żadnego odszkodowania dla LOTu nie będzie bo Nowogrodzka o takie nawet nie wystąpi a jeśli już to na papierze żeby ładnie wyglądało przed wyborami i to jeszcze jakaś śmieszna suma.
05/06/2019 21:15  

gość_acecd - Profil
gość_acecd
  
A jakie to 3 embraery zostały wyleasingowane ?
05/06/2019 20:10  

gość_9d76b - Profil
gość_9d76b
  
Jak będzie choć 1mln na plusie na końcu sprawozdania to będzie cud. Ta firma nie prawa przetrwać w obecnym stanie.
05/06/2019 17:21  

gość_9badd - Profil
gość_9badd
  
W tytule: Problemy operacyjne wyzwaniem dla LOT-u.
W tekście: LOT bez wątpienia radzi sobie od strony operacyjnej.
Kurtyna.
05/06/2019 16:38  

gość_d5747 - Profil
gość_d5747
  
a przepraszam prezes to za co gruba kase bierze? za marzenia o potedze czy realne zapobieganie / rozwiazywanie problemow. miesiacami mowilo sie ze zarzad przegrzewa firme i w razie problemow nie ma backupu
05/06/2019 16:37  

gość_270d5 - Profil
gość_270d5
  
Przecież każdy wiedział ze będą problemy z sprzętem a nie z lotniskiem. Boeingi 787 najpierw byli opóźnione więcej niż 6 lat. Później byli uziemione. Wtedy byli kłopoty z silnikami. Teraz są problemy w Boeingami 737 MAX 8 i stopniowo jest ich więcej. Czy Milczarski nie widzi ze jest jeden wspólny problem…czyli produkty firmy BOEING! Jeszcze jak długo będzie LOT czekał aby B737 MAX 8 będą znów latali? 6 miesięcy czy 6 lat?
05/06/2019 15:36  

gość_7817a - Profil
gość_7817a
  
oczywiście, że plan nie zostanie zrealizowany, jeśli planuje się mając zamknięty umysł. dobry plan to taki, który uwzględni również, że wszystko może się zje.... . historia pamięta pięciolatki w ZSRR czy/i ChRL. sztywne, oderwane od rzeczywistości, nie-efektywne, wręcz szkodliwe, ale za to cieszą politykierów. zaprzestać tych praktyk.
05/06/2019 15:05  

gość_4412c - Profil
gość_4412c
  
Czyli dreamlinery pomimo problemw i uziemień latają i da się... czy to świadczy to tym że flota jest przewymiarowana...?

BTW czy widział ktoś w ostatnich latach miesięczne statytsyki LOTu i mógły się podzielić źródłem? bo na stronie od dwana już nic nie mogę znaleźć...
05/06/2019 13:14  

gość_93c46 - Profil
gość_93c46
  
Stawia się czoła, a nie czoło.
05/06/2019 12:53  

gość_0dfe9 - Profil
gość_0dfe9
  
LOT sobie zupełnie nie radzi w zaistnialej sytuacji!

Wykonalem 17 przelotow w ciagu ostatniego roku z LOT i zaden samolot nie wyladowal o czasie nie wspominajac nawet o odwoloanych lotach - wiec prosze nie pisac bzdur!!!
05/06/2019 11:12  

gość_872bd - Profil
gość_872bd
  
"Trzeba przyznać, że LOT-u stanął na wysokości zadania i uciążliwości nie są odczuwalne dla pasażerów."

Trochę propagandowe stwierdzenie, nie mające nic wspólnego z prawdą.

"LOT twierdzi, że największą barierą dla jego rozwoju jest niska przepustowość Lotniska Chopina. Spółka od lat stara się o zwiększenie częstotliwości do Seulu i Pekinu."

Co za bzdury - po pierwsze Chopin nie jest aż tak zapchany, ale co ważniejsze w przypadku tych obowiązują umowy dwustronne między państwami, i LOT musi uzyskać zgodę m.in od tamtejszych przewoźników. Szkoda, ale na takiej samej zasadzie LOT blokuje rozwój Turkisha w Polsce, więc nie powinien się dziwić.
05/06/2019 11:09  

reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie