Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_4075f
2019-07-15 13:02
W Łodzi od ponad tygodnia nie działa ścieżka (GP) ILS. Wygląda to na jakieś problemy techniczne.
gość_9c5b0
2019-06-07 09:01
LOT już dawno temu powinien latać z łódzkiego lotniska. Mogli dać dobry cios dla LH!
gość_d2714
2019-06-06 16:07
Jak czytam, zabawa w Międzynarodowy Port Lotniczy w Łodzi trwa nadal tylko kto za to płaci ? Czyżby mieszkańcy, którzy prawie nie mają gdzie z niego polecieć ? To dla kogo jest to lotnisko ? Kuriozalna sytuacja...
adam7691
2019-06-05 16:09
firmy doradcze doradzają jak nabić kasę sobie,
proponuję taki układ, jak zarobimy 10% będzie dla was
gość_36b54
2019-06-05 09:59
Żałosne pudrowanie trupa.
gość_19e15
2019-06-04 22:07
Dobrze zrozumiałem, że ktoś z lotniska Łódź poleci na Sardynię żeby pogadać o możliwych połączeniach lotniczych z kimś z warszawskiej firmy LOT? Czy dlatego, że na Sardynii jest akurat ciepło i miło się rozmawia o interesach? Mają rozmach sk... jak mawiał Siara. "Koniaczku?" "Podwójny,stać mnie".
gość_626ca
2019-06-04 19:21
@gość1190d
„Lotnisko charterowe dla aglomeracji warszawsko - łódzkiej”???
Sugerujesz, ze ktokolwiek będzie dmuchał 130km z Warszawy samochodem żeby poleciec o 5 rano na wakacje? Coś ci na głowę spadło?
gość_29954
2019-06-04 17:33
Pomysł nie jest w zasadzie głupi. Jest to typowa dla low costów strategia.
Oczywiście polityka cenowa musi być inna niż w przypadku dowozu na Okęcie. Zamiast zarabiać na hubie ceny muszą odzwierciedlać koszty oraz marżę zysku.
W tej chwili IAG robi coś takiego poprzez Levela. Level zaczął od long haula a teraz odpalił chyba 4 samoloty w Wiedniu. Za chwilę podobną bazę otwiera w Amsterdamie.
Konkurencji w Łodzi dużej nie ma a potrzeby są. Chociażby dla coraz liczniejszych centrów usług.
Jeżeli ktoś zapłaci pełną cenę z marżą za przelot do Frankfurtu to dlaczego tam ludzi nie dowozić. Zwłaszcza że jak rozumiem to propozycja na te kilka lat do wybudowania CPK.
pozpiotr
2019-06-04 16:02
hahahah..., ale numer, widać, że same "spece" nad analizami głowy łamali...
już ich lubię.., zaprośmy ich może do POZ :D
gość_a59b4
2019-06-04 15:04
Z Bydgoszczy to na samą Skandynawię byłby potrzebny jeden Q 400...
usuniety
2019-06-04 14:10
Stek bzdur. Lotnisko w Łodzi było, jest i będzie absurdem.
gość_5783d
2019-06-04 13:25
Żaden raport nie został upubliczniony, więc ciężko o nim dyskutować. Ale Budapeszt, Kijów, Praga, Wilno czy Bukareszt na Dashu? Serio? I to się ma niby LOT-owi opłacać? LO połączenia na tym samolocie opłacają się jedynie dlatego, że zasilają hub, a w LCJ to co? Nagle Rumuni mają zacząć latać? Wstyd w ogóle publikować takie głupoty, a jeszcze większa na to się powoływać... Ekipa z LCJ nie ma już chyba żadnych pomysłów na siatkę swoich połaczeń...
gość_87731
2019-06-04 12:43
Zamiast wydawać kasę na głupie analizy lepiej niech jak najszybciej uruchomią łącznik kolejowy lotnisko - centrum a później połączenia Regio Express
Lotnisko Łódź - Łódź - Warszawa z częstotliwością pół h. ()
Na odcinku lotniskowym pewnie będzie początkowo samo powietrze ale na Łódź WAW jak zwykle komplet.
Przy braku skomunikowania to można zapomnieć by ktokolwiek z WAW na to lotnisko się udał ... a tak to może Entera by im się udało ściągnąć.
Mając połączenie kolejowe można wtedy strzelić promocje w cenniku i rozbujać i zacząć zarabiać na ilości operacji
gość_fede1
2019-06-04 12:26
Dla Lublinka tylko jeden Bombardier? Phi, do Lublina mają przylecieć wszystkie (LOTowskie) Maxy! :P
gość_4d824
2019-06-04 12:01
Aż dziw bierze że w trzecim pod względem mieszkańców mieście w Polce, dodatkowo leżącym przy skrzyżowaniu dwóch autostrad, nie da się rozkręcić poważnego lotniska.
Może wreszcie coś się ruszy, bo póki co to w większości loty szkolne i szybowce...
gość_1190d
2019-06-04 11:53
Dla Lotu to niebywala okazja: dowozic pasazerow spod wlasnego nosa do hubow konkurencji: Kijow, Frankfurt, Wieden, Zurich, Kopenhaga.
Tegie glowy nad tym myslaly...
Lodz powinna lobbowac za CPK, bo to jest projekt, ktorego Lodz jest glownym beneficjentem. Nie trzeba bedzie doplacac po 40 mln rocznie jak obecnie a lotnisko z duza liczba polaczen bedzie pod reka.
Do tego jednoczesna zamiana lotniska w Lodzi na lotnisko linii niskokosztowych i czarterow dla aglomeracji warszawsko-lodzkiej.
Moze trzeba bylo lotnisko w Lodzi sprzedac do PPL, zanim ten wybral sie do Radomia?
Te firmy doradcze oferują gruszki na wierzbie. Podobnie było z ruchem lotniczym do Teharanu, który mial oferować krocie liniom lotniczym, a skończyło się zamykaniem nowootwartych połączeń po kilku miesiącach.
gość_4adee
2019-06-04 10:49
a co z obiecanymi kierunkami po targach w Hiszpanii, dla czego nie ma połączenia z Gdańskiem , Szkocją i Lwowem , kto odpowiada za za nędzną ( dużo powiedziane), a w zasadzie brak informacji turystycznej w Łodzi (puste stoisko CIT-u), kiedy skończy się wielka prowizorka na lotnisku?