gość_edf2d
2019-05-29 22:19
gość_ddd6a - i bardzo dobrze, trzeba szukać dogodnych połączeń a nie całą Polskę wysyłać na stołeczne lotnisko tylko dlatego, że naród ma latać stamtąd. Na całe szczęście wybór póki co jest duży.
gość_ddd6a
2019-05-29 10:06
Tutaj bym się nie spieszył z tezą że Emirates funduje Warszawiakom tanie bilety, bo jak szukałem lotu do Dubaju to z Polski bilety były najdroższe, taniej było z każdej innej stoliy Europy, dlatego leciałem z Wiednia...
gość_ec29c
2019-05-28 22:42
Myślę, że Emirates na lotach do WAW jeszcze zarabia, ale jest coraz słabiej. Qatar traci.
Bo WAW to lotnisko LOT-u i LOT uruchomił Singapur, z przesiadkami do Australii, na czym prawdopodobnie traci, ale dzięki temu doprowadził pogorszył wyniki Emirates i Qataru.
Delhi plus Colombo, jeszcze lepiej połączone z Bangkokiem 2-3 razy w tygodniu, sprawią, że Emirates zacznie tracić. Dobiciem byłyby Bali, Kathmandu i Kilimanjaro.
Oczywiście szejkowie mają dużo pieniędzy i nie wiedzą, co z nimi robić, więc mogą fundować Warszawiakom tanie bilety.
Interesująca rozgrywka strategiczna, w której to LOT jest myśliwym, choć bardzo dużo go to kosztuje.
A FlyDubai ma problem, bo zamówił 250 MAX-ów...
gość_edf2d
2019-05-28 20:34
No widzicie, a ostatnio przy okazji innego artykułu pojawił się komentarz typu; Co wy forumowicze możecie wiedzieć na ten temat, nie znacie się, najlepiej żeby było jak najwięcej wypowiedzi specjalistów... A czy tu dowiedzieliśmy się coś więcej od Pyrki? Dyplomacja, woda w usta, powściągliwość. Jakby mu zadali 100 innych pytań odpowiedzi byłyby takie same. Tak ma mówić i tyle. Jesteśmy fajni, rozwijamy się, wychodzimy na przeciw oczekiwaniom, bezpieczeństwo najważniejsze, śledzimy rynek, ulepszamy się... Super.
usuniety
2019-05-28 18:34
To jakiś wywiad mający przypomnieć, że do Warszawy lata Emirates, a do Krakowa flyDubai? Sponsorowany? No bo nic oprócz tego, że A380 do Warszawy latal nie będzie w tym wywiadzie nie ma. Okrągła marketingowa gadka i tyle.
gość_83e2b
2019-05-28 13:31
Na drugą rotację to chyba nie ma szans, mając na uwadze brak rozkładowych lotów we wtorki...
gość_83e2b
2019-05-28 13:30
"Pozostając przy Lotnisku Chopina, jak Emirates radzi sobie z obsługą pasażerów i cargo w tym zatłoczonym porcie" - zatłoczonym porcie, dobre sobie ;)
Blazej UK
2019-05-28 11:51
Hahaha. Jak sobie emirates radzi w tak zatłoczonym porcie. Dobre żarty. Pasażer.com chyba nie widział zatłoczonego lotniska a z pewnością nie jest nim Warszawa chyba ze mówimy o tej sztucznej propagandzie. Heathrow Frankturt Atlanta Dubaj i inne światowe porty to są zatłoczone lotniska a Okęcie dla Emirates to co najwyżej zwykły „przystanek PKS”
gość_1df7c
2019-05-28 09:38
Kiedy druga rotacja Boeinga 777? Mamy najgorsze oferowanie w całej Europie, nawet Praga jest o dwa kroki do przodu, bo ma codzienny B777 i A380. A u nas dalej zero rozwoju :(