gość_98fa3
2019-05-18 19:28
@gość_1a4b2 Pas w Radomiu nie jest zbyt krótki. W Gdańsku podczas remontu pasa startowego pas został skrócony o kilometr do 1800m i to jest minimalna wartość, która pozwalała na wykonywanie operacji.
gość_1a4b2
2019-05-18 16:46
Skoro dyskutujemy... Problemem Radomia był zbyt krótki pas. Tam jest 2000 m, a potrzeba 2500 m i to jest główna przyczyna dlaczego przewoźnicy nie chcieli stamtąd latać. Wszystkie dotychczasowe propozycje ( z wyjątkiem Lwowa i Gdańska) nie były popularne bo nie były oferowane przez tanich przewoźników. Myślę, że w tym temacie potrzeba obiektywizmu i pokory. Myślicie, że skoro będzie np. tani Londyn czy tam "coś" w Irlandii, pasażerowie spoza Radomia, którym najzwyczajniej będzie bliżej na Sadków pojadą do Modlina? Wyrównamy szanse i zobaczymy efekty.
gość_b0b55
2019-05-18 13:43
Ja osobiście jestem przeciwko dziwnym planom rządu polegającym na wyrzucaniu przewoźników z WAW do Radomia, jednakże nie jestem przeciwny istnieniu tego lotniska. Moim zdaniem RDO może mieć sens jako regionalne lotnisko LCC, z jednym/dwoma połączeniami do dużych hubów oraz kilkoma trasami emigracyjnymi W6/FR.
gość_a866c
2019-05-18 09:29
@gość_799e8
Problem z Lotniskiem w Radomiu polega na tym, że PRZEWOŹNICY nie chcą z niego latać, bo kilku próbowało i się sparzyło. Nie było wystarczającego popytu na loty. I tyle.
Zresztą Twój post dobrze wyjaśnia dlaczego: bliżej masz Okęcie i Lublin, ale jechałeś te 6 godzin by lecieć z Modlina, bo w Modlinie są tanie bilety. A ponieważ większość latających z/do Radomia chce kupować najtańsze bilety, to do Radomia nie opłaca się latać.
W przypadku Okęcia za drogie bilety płaci biznes i administracja, w przypadku Krakowa, czy Gdańska drogie bilety i usługi dodatkowe kupują turyści przylatujący z bogatych krajów, Katowice, Poznań, Lublin, Rzeszów Zielona Góra po prostu dopłacają.
Ja popieram istnienie lotniska w Zielonej Górze, bo skoro LOT (za jedyne 14,5 mln rocznie) jest skłonny latać dwa razy dziennie to lotnisko ma sens.
I władze Radomia zamiast szopki z rozbudową powinny były poszukać linii skłonnej latać za "reklamy". A jeśli mimo propozycji "reklam" nikt nie będzie chciał latać to lotnisko należy zaorać lub oddać MON.
A kiedy PPL przeprowadzi test prywatnego inwestora dla Radomia?
gość_799e8
2019-05-17 13:51
Panowie, uwierzcie, Polska to nie tylko Warszawa i okolice. Ja do Radomia mam 0,2 h drogi. Chcecie latać, to proszę zarezerwować sobie sześć godzin na wylot tak , jak to robiłem latając umownie mówiąc z "Radomia przez Modlin w świat".
gość_abdb0
2019-05-17 12:09
buhahahahaha!!!
tak jest, jak ignoranci zabierają się za sprawy, o których nie mają pojęcia
gość_dda0f
2019-05-17 09:08
Każda złotówka wpompowana w to lotnisko to defraudacja pieniędzy publicznych. Jak sądzicie dlaczego nikt tam nie latał, a następnie nikt nie chciał w to zainwestować? Wszyscy tacy głupi czy zwyczajnie nikt tam nie chce latać?