×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Lotnisko w Radomiu bez połączenia kolejowego


Ministerstwo Infrastruktury obiecuje, że przebudowywane obecnie lotnisko w Radomiu będzie skomunikowane i otrzyma połączenie kolejowe do stolicy. PKP PLK nie ma jednak w planach budowy linii kolejowej do radomskiego terminala.

17/05/2019 08:23
<>

gość_12d14 - Profil
gość_12d14
  

gość_98fa3 - Profil
gość_98fa3
  
@gość_1a4b2 Pas w Radomiu nie jest zbyt krótki. W Gdańsku podczas remontu pasa startowego pas został skrócony o kilometr do 1800m i to jest minimalna wartość, która pozwalała na wykonywanie operacji.
18/05/2019 19:28  

gość_1a4b2 - Profil
gość_1a4b2
  
Skoro dyskutujemy... Problemem Radomia był zbyt krótki pas. Tam jest 2000 m, a potrzeba 2500 m i to jest główna przyczyna dlaczego przewoźnicy nie chcieli stamtąd latać. Wszystkie dotychczasowe propozycje ( z wyjątkiem Lwowa i Gdańska) nie były popularne bo nie były oferowane przez tanich przewoźników. Myślę, że w tym temacie potrzeba obiektywizmu i pokory. Myślicie, że skoro będzie np. tani Londyn czy tam "coś" w Irlandii, pasażerowie spoza Radomia, którym najzwyczajniej będzie bliżej na Sadków pojadą do Modlina? Wyrównamy szanse i zobaczymy efekty.
18/05/2019 16:46  

gość_b0b55 - Profil
gość_b0b55
  
Ja osobiście jestem przeciwko dziwnym planom rządu polegającym na wyrzucaniu przewoźników z WAW do Radomia, jednakże nie jestem przeciwny istnieniu tego lotniska. Moim zdaniem RDO może mieć sens jako regionalne lotnisko LCC, z jednym/dwoma połączeniami do dużych hubów oraz kilkoma trasami emigracyjnymi W6/FR.
18/05/2019 13:43  

gość_a866c - Profil
gość_a866c
  
@gość_799e8

Problem z Lotniskiem w Radomiu polega na tym, że PRZEWOŹNICY nie chcą z niego latać, bo kilku próbowało i się sparzyło. Nie było wystarczającego popytu na loty. I tyle.

Zresztą Twój post dobrze wyjaśnia dlaczego: bliżej masz Okęcie i Lublin, ale jechałeś te 6 godzin by lecieć z Modlina, bo w Modlinie są tanie bilety. A ponieważ większość latających z/do Radomia chce kupować najtańsze bilety, to do Radomia nie opłaca się latać.

W przypadku Okęcia za drogie bilety płaci biznes i administracja, w przypadku Krakowa, czy Gdańska drogie bilety i usługi dodatkowe kupują turyści przylatujący z bogatych krajów, Katowice, Poznań, Lublin, Rzeszów Zielona Góra po prostu dopłacają.

Ja popieram istnienie lotniska w Zielonej Górze, bo skoro LOT (za jedyne 14,5 mln rocznie) jest skłonny latać dwa razy dziennie to lotnisko ma sens.

I władze Radomia zamiast szopki z rozbudową powinny były poszukać linii skłonnej latać za "reklamy". A jeśli mimo propozycji "reklam" nikt nie będzie chciał latać to lotnisko należy zaorać lub oddać MON.
18/05/2019 09:29  

  
A kiedy PPL przeprowadzi test prywatnego inwestora dla Radomia?

gość_799e8 - Profil
gość_799e8
  
Panowie, uwierzcie, Polska to nie tylko Warszawa i okolice. Ja do Radomia mam 0,2 h drogi. Chcecie latać, to proszę zarezerwować sobie sześć godzin na wylot tak , jak to robiłem latając umownie mówiąc z "Radomia przez Modlin w świat".
17/05/2019 13:51  

gość_abdb0 - Profil
gość_abdb0
  
buhahahahaha!!!
tak jest, jak ignoranci zabierają się za sprawy, o których nie mają pojęcia
17/05/2019 12:09  

gość_7f40f - Profil
gość_7f40f
  
jakos mnie to nie dziwi.
17/05/2019 11:47  

gość_dda0f - Profil
gość_dda0f
  
Każda złotówka wpompowana w to lotnisko to defraudacja pieniędzy publicznych. Jak sądzicie dlaczego nikt tam nie latał, a następnie nikt nie chciał w to zainwestować? Wszyscy tacy głupi czy zwyczajnie nikt tam nie chce latać?
17/05/2019 09:08  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie