Niestety AF zimą zmniejszą też oferowanie do Wrocławia. We wszystkie dni tygodnia planowany jest E170 zamiast wcześniej wpisanego E190. W poprzednim sezonie zimowym od poniedziałku do piątku latał E190. KLM też nie planuje zimą lotów do AMS w soboty. Od listopada we Wrocławiu będą więc poważne spadki, bo FR też kasuje kilka kierunków, a nic nowego nie jest planowane.
pozpiotr
2019-05-16 17:29
adam1987 masz rację..., na siłę pchają wszystkich na ORY, ale stamtąd nie ma (a raczej jest niewiele) połączeń europejskich.
Często jestem w Montpellier, więc mogę sie wypowiedziec na jego temat... Zmniejszyli liczbę rejsów do CDG (do max 4 dziennie), przez co samoloty są wypełnione po brzegi, a na ORY (do 10 lotów dziennie) często z trudem zapełniają samoloty do ok. 3/4.
Po drugie, transfery na CDG, nawet lecąc AF są mało komfortowe, bo bardzo często czas oczekiwania jest bardzo długi (3 godziny, a nawet więcej).
No i po trzecie..., ceny... W większości przypadków, są po prostu kosmiczne. Kiedy samolot ma małe wypełnienie, to można znaleźć bilet nawet za ok. 100 EUR w dwie strony (najczęściej między MPL a ORY), ale wystarczy, że jakiś rejs cieszy się większym powodzeniem, to cena wzrasta do nawet 500 EUR (MPL-CDG).
adam1987
2019-05-15 09:28
AirFrance ma taki kłopot z lotami krajowymi, że bardzo często je dubluje. Z jednej strony dowozi sobie pasażerów na loty międzynarodowe do CDG, a z drugiej hub krajowy ma na Orly. Tutaj pewnie znacznie większy udział pasażerów p2p, ale mają tu też loty do zamorskich departamentów np. na Martynikę.