gość_663a2
2019-05-15 09:24
gość_3145f: interesować się mogą, ale czy ze względu na to, ze leci taki samolot, a nie inny zrezygnują z podróży? Jeśli nawet ktoś taki się znajdzie to będzie to kropla w morzu.
gość_93c46
2019-05-15 09:22
DOMZUK: spoko, w autobusach na Okęciu tez takie uwagi słychać. :)
usuniety
2019-05-15 00:45
gość_3145f Na razie to ja się dziwię za każdym razem, kiedy autobus z pasażerami w Balicach podjeżdża do Q400 i słychać komentarze typu - "jaki on mały", "on ma śmigła"...
gość_93c46
2019-05-14 19:52
Pytanie o pasażerów jest bez sensu, jak zauważył DOMZUK, większość z nich nie ma pojęcia, a nawet jeśli ma, to jest to dla nich drugorzędne. Szczególnie w sytuacji, w której pasażer nigdy nie może mieć 100% pewności, ze poleci taki samolot jaki linia deklaruje. Pytanie powinno raczej brzmieć czy linie będą chciały kupować. Tyle, ze to pytanie tez jest bez sensu, bo linie będą chciały kupować, one nie kierują się emocjami, a twardym rachunkiem biznesowym.
gość_3145f
2019-05-14 17:35
DOMZUK bys sie zdziwil, jak wiele ludzi jednak sie tym interesuje i nie chcialo by latac tymi pudrowanymi trupami.
usuniety
2019-05-14 17:01
Większość pasażerów nie wie, jakim będą lecieli samolotem. Większości z nich nie będzie potrafiła powiedzieć po wylądowaniu, jakim lecieli samolotem. Zapamiętają tylko, czy był mały, czy duży i czy był komfortowy. Max ma przed sobą świetlaną przyszłość, a linie lotnicze nie mają dla niego w krótkim i średnim okresie alternatywy. Jestem przekonany, że nawet Lion Air i Ethiopian nie wycofają ich ze swojej floty.
gość_3145f
2019-05-14 14:04
Dzis czytalem artykul z amerykanskich mediow, ze uziemienie 737MAX potrwa conajmniej do polowy sierpnia.
Mam nadzieje, ze boeing precyzyjnie wszystko zbada i wytestuje. Kolejny wypadek to bedzie jeszcze wieksza kompromitacja i upadek programu.