Niełatwy los rosyjskiego samolotu. Czy suchoj SSJ100 skazany jest na porażkę?

Niełatwy los rosyjskiego samolotu. Czy suchoj SSJ100 skazany jest na porażkę? Choć Rosjanie chcieliby walczyć z Boeingiem i Airbusem to zdecydowali się rozpocząć od nieco bardziej wyważonej strategii podgryzania mniejszych producentów tj. Embraer i Bombardier. W 2001 roku podjęto decyzję, iż zakłady Suchoja, które dotychczas słynęły z produkcji samolotów wojskowych będą odpowiedzialne za budowę odrzutowca...
13/05/2019 09:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_cf95f 2019-05-14 07:46   
gość_cf95f - Profil gość_cf95f
tak jakby E170/175 nie cierpiał na choroby wieku dziecięcego... notorycznie pierwsze Embraery były uzmieniane lub po prostu nie mogły latać "bo coś".
gość_93c46 2019-05-13 21:56   
gość_93c46 - Profil gość_93c46
arahja: tyle, ze ten samolot to kwestia polityczna, a w takim przypadku zasady zdrowego rozsądku/biznesu nie maja żadnego zastosowania. Żaden radziecki producent nigdy zbyt mocno nie dbał o swoje samoloty i to się pewnie nigdy nie zmieni. Tyle, ze kiedyś cały obóz wschodni musiał korzystać z ich produktów, obecnie zmuszać mogą tylko swój rynek wewnętrzny. Jak znam życie, to Aerofłot nie zamówił tych samolotów dlatego, ze tak bardzo chciał, tylko dlatego, ze takie dostał polecenie.
arahja 2019-05-13 20:22   
arahja - Profil arahja
Jeśli Suchoj nie umie zadbać o maszyny dla linii lotniczej która złożyła zamówienie na 100 samolotów to znaczy że nie sa gotowi na jakąkolwiek masowa produkcję i powinni dać sobie spokój
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy