gość_cf95f
2019-05-14 07:46
tak jakby E170/175 nie cierpiał na choroby wieku dziecięcego... notorycznie pierwsze Embraery były uzmieniane lub po prostu nie mogły latać "bo coś".
gość_93c46
2019-05-13 21:56
arahja: tyle, ze ten samolot to kwestia polityczna, a w takim przypadku zasady zdrowego rozsądku/biznesu nie maja żadnego zastosowania. Żaden radziecki producent nigdy zbyt mocno nie dbał o swoje samoloty i to się pewnie nigdy nie zmieni. Tyle, ze kiedyś cały obóz wschodni musiał korzystać z ich produktów, obecnie zmuszać mogą tylko swój rynek wewnętrzny. Jak znam życie, to Aerofłot nie zamówił tych samolotów dlatego, ze tak bardzo chciał, tylko dlatego, ze takie dostał polecenie.
Jeśli Suchoj nie umie zadbać o maszyny dla linii lotniczej która złożyła zamówienie na 100 samolotów to znaczy że nie sa gotowi na jakąkolwiek masowa produkcję i powinni dać sobie spokój