gość_b3589
2019-05-12 10:55
Przecież Mikosz nie raz mówił, że jak regiony dadzą $$$ to on im nawet Dreamka zbazuje, ale widoczne żaden region nie był w stanie dać takiej kasy jak Nisz.
gość_ec29c
2019-05-10 20:53
@Kubuś
LOT przespał wejście do UE i liberalizację. Zatrzymał się na etapie małych samolotów i bardzo drogich biletów dla biznesu i administracji. Drgnęło za drugiej kadencji Mikosza (2013-2015) tylko wtedy za otrzymanie pomocy musieli ciąć i wycieli loty z regionów do hubów Lufy. Rozwój kontynuuje obecny zarząd i dokonał spektakularnego rozwoju w WAW. W tym momencie LOT-owi najbardziej brakuje im ekonomicznych samolotów wąskokadłubowych.
A na Kraków może być zbyt późno. Bo Ryan z Wizzem zapewnią P2P, zaś Lufa (razy 2), Austrian, SWISS, Brussels, KLM, Finnair, UIA, BA, SAS, FlyDubai dowożą do swoich hubów (w sumie do 11 hubów). Myślę, że w 2020 będzie ponad 10 mln paxów w Krakowie, zaś LOT przewiezie poniżej miliona i będzie szóstą grupą po Ryanie, Wizzie, Grupie Lufy, Easy i Norwegianie.
Jeśli będzie im się to opłacać to czemu nie?
Ale czemu nie zrobią czegoś takiego w Polsce, z taką różnicą że nie Air Serbia tylko LOT Polish Airlines I nie Nisz tylko Kraków?