gość_e708e
2019-05-08 13:24
Hahaha... Alitalia... hahhaahah... 900 mln EUR, eh? To oficjalnie a nieoficjalnie ile? 2 - 3 x tyle? A mysmy mysleli, ze pomoc LOT-owi byla taka droga (PLZ 900 mln z czego wzietych bylo 400 czy 500 mln???). Do tego LOT zgodnie z zaleceniami EU musial ciac siatke, rezygnowac z tras itd. Mam pytanie czy Alitalia w ogole w jakimkolwiek obszarze dzialalnosci musiala cos zmienic? Zatrudnienie pewnie jeszcze sie zwiekszylo, zadnego ciecia sitki pod przymusem (zamykali te, ktore naprawde nie byly rentowne ale nie dlatego, ze musieli ale dlatego, ze tak wybrali). Te EUR 900 mln tylko ostatnio - z 2018. Do 2018 oni poprzez tworzenie hybryd i czary-mary sponsorowali tego zombie operatora przez ostatnie przynajmniej 5 lat jesli nie dluzej (vide Pan Berlusconi). Ciekawe bedzie jakie beda wnioski dochodzenia EU... nie bedzie zadnych, bedzie zamiatanie pod dywan jak zwykle... Ale jak zwykle jednostki, podmioty z naszej czesci EU musza placic, raportowac, ciac, byc karane itd... Hipokryzja i podwojne standardy...
gość_87731
2019-05-08 12:58
LOT musiał zamykać trasy i sie restrukturyzować
Air Berlin padł po 3 miesiącach
Monarch z dnia na dzień
Obecnie wszystkie linie są pod kreską i straty przynoszą, Swiss, Lufthansa, Eurowings, Austrian, Air France i raczej mało prawdopodobne by jakiś europejski branżowy inwestor się znalazł.
Najlepsze to że ta sielanka trwa już 2 lata i Komisja Europejska jak widać ma podwójne standardy.
LOT mógłby teraz bardziej Włochy obstawić