Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_6c636
2019-06-06 23:54
Niestety mniej lotów i mniej kierunków spowodowało ze jest jak jest .Ryanair zabrał Londyn W6 zabrał Sztokholm Glasgow Liverpool i jeszcze kilka kierunków więc nie ma się co dziwić że są spadki .Do dziś moi znajomi mówią ze trudno zrozumieć likwidację np.Sztokholmu gdzie samolot zawsze był pełny.A tu niektórzy piszą że Lublin nie ma potencjału.To fakt że Lublin nigdy nie zrobi wynikow Warszawy a Warszawą nie zrobi wyników np.Frankfurtu
gość_f14eb
2019-06-06 22:31
Jedyny plus tej sytuacji jest taki że od teraz spadki beda coraz mniejsze ale beda sie ciagnac wciaz miesiacami. W zimie nie bedzie stansted a luton ograniczony znowu do 7x na tydzien poza okresem swiat. Zarzad obiecuje gruszki na wierzbie, warszawe x2 per day, lufthanse, ryanaira ale prawda jest taka ze nic nie robia, puste obietnice, gdzie wyniki?
gość_145ff
2019-06-06 20:01
DRAMAT !!!
smolip67
2019-06-06 18:47
Na LUZ kolejny miesiąc ze spadkiem.
W maju odprawiono 33416 co daje spadek do maja 2018 o -25%
Od początku roku 137415 pasażerów (-30%)
gość_2d3d8
2019-05-30 14:21
Tak, niech dalej otwierają połączenia dla LH. Na pewno nam od tego będzie PKB rosło. Szkoda, że Niemcy inwestują w swoje firmy, a Polacy zamiast w polskie, to też w niemieckie.
smolip67
2019-05-30 12:54
No i oficjalnie otworzyli.
zobacz link
Ciekawa wypowiedź prezydenta Lublina pana Żuka,mocne staranie o połączenie z hubem w Niemczech i dla mnie ważna deklaracja dobrej współpracy Miasta Lublin(PO) i Urzędu Marszałkowskiego(PiS) największych udziałowców poru Lublin. Grunt że sobie nie przeszkadzają a może to zaowocuje nowymi kierunkami.
smolip67
2019-05-28 12:00
Jutro tj w środę oficjalne otwarcie nowego terminala na LUZ.
zobacz link
gość_f1499
2019-05-26 08:13
W przyszłym tygodniu oddają dostawkę terminala. A i mała niespodzianka się kroi???
gość_2d3d8
2019-05-08 17:15
Gratuluję stygmatyzowania Polaków oraz myślenia, że konsumpcja emigrantów 2 razy do roku w Polsce jest lepsza od ich pracy w naszym kraju, tym bardziej, że ich wyjazdy są finansowane z naszych podatków.
gość_2baa1
2019-05-08 13:26
gość_24bef; Kraków ma większy budżet. Nic nie trzeba rozumować, to jest oczywiste jak słońce.
gość_70d3d
2019-05-08 11:25
Przeciętny lubelak nie ma pieniędzy na lot i wakacje w Grecji. Mało przemysłu , dużo ludzi ucieka do innych miast z braku perspektyw. Nawet już żadnych czarterów w tym roku nie ma.
gość_fede1
2019-05-08 11:01
@gość_2d3d8: Bo Polak w Londynie, Dublinie zarobi i część przyśle albo wyda czy zainwestuje w naszym kraju, natomiast w Grecji tylko wyda.
gość_2d3d8
2019-05-08 07:06
Nie mogę się doczekać tego by jakiś polityk zabronił tych idiotycznych dopłat, które tylko wywożą Polaków z Polski. Krótko mówiąc Polska dopłaca by Ryan czy Wizz wywiózł ludzi do Londynu, Dublina. A nie dopłaca do połączeń, które mogą wozić np. lubelaka do Grecji na wakacje. To jest chore.
gość_e0bd2
2019-05-08 01:27
Urząd sobie może. Linie i tak pójdą do Radomia, gdy będzie gotowy.
gość_ec29c
2019-05-08 00:02
@gość_c9896
Nie masz racji. Dla Lublina, jednego z największych ośrodków akademickich, połączenia lotnicze są absolutnie najważniejszym czynnikiem rozwoju. Ważniejszym od via Carpatii.
Można zarzucić kierującym miastem i lotniskiem, że przelicytowali i próbowali uniknąć uzależnienia od jednego przewoźnika (Wizza). Tak utrata bazy Wizza była wielkim błędem, trzeba było Wizzowi dopłacić za zbazowanie drugiego i trzeciego samolotu. I zgodzić sie na uzależnienie. Ale nie wolno kwestionować zasadności lotniska w Lublinie.
gość_24bef
2019-05-07 22:04
gość_2d9b3 jakoś w Krakowie nie mają z tym najmniejszego problemu, więc nie rozumiem twojego toku myślenia.
gość_9e840
2019-05-07 21:23
Teraz jak mniej rochu jest to lepiej budowac drugi pas startowy. Jak zamkna Jasionke i Okecie to sie napewno pszyda.
gość_e06f0
2019-05-07 20:08
DRAMAT !!!
gość_2d9b3
2019-05-07 18:49
Ludzie, weźcie wy się uspokójcie! Urząd Miasta wydał duże pieniądze na rozbudowę portu. Oznacza to, że planuje zwiększyć przepustowość lotniska poprzez zwiększenie liczby połączeń. Najpierw wydali kasę na rozbudowę, teraz przyjdzie kolej na nowe umowy z przewoźnikami. Po co pisać takie bzdety typu: dramat, nierentowne. Chyba wiedza co robią. Nie da się jednocześnie rozbudowywać i otwierać nowych połączeń!
gość_9c46c: a skąd takie wiadomości?