gość_7958a
2019-05-12 15:26
bardzo fajnie, linia duża nawet małym jetem, ale jest możliwość
gość_251b0
2019-05-11 21:47
Zastanawia mnie dlaczego jeszcze Norwegian nie lata z Wrocławia?
No i kiedy do Wrocławia zawita w końcu EasyJet?
gość_30198
2019-05-08 14:57
To może Zaporoże, Krzywy Róg, Donieck i Użhorod?
gość_2b499
2019-05-07 15:55
gość_e4d5f
Teraz tylko Londyn, Stambuł, Berlin i Helsinki oraz kiedyś Moskwa.
Na te kierunki z Wrocławia w 2020 roku nie liczyłabym.
Filmik z przywitania samolotu:
zobacz link
gość_771dd
2019-05-07 13:22
gość_ec29c ciekawe statystyki dzieki.
gość_e4d5f
2019-05-07 12:09
Teraz tylko Londyn, Stambuł, Berlin i Helsinki oraz kiedyś Moskwa.
gość_d0a9d
2019-05-07 10:37
Dzięki polityce stosowanej przez Zarząd RN , mamy to co mamy w KTW. Niedługo będzie tylko FR , a WIZZ mniejszościowy i czartery. I pomyśleć ze taki „fachowiec” od lotnictwa jak p. Tomasik przewodzi Zgromadzeniu Portów. Za późno na zmiany ,inne porty odleciały. Może rzecznik GTL skomentuje to wydarzenie , ale nie jako pracownik p.Tomasika ,ale niezależny ekspert lotnictwa , jak czasami jest na pasku telewizyjnym. Czarek, zachowaj twarz,chyba ze sie nie golisz.
Brawo Wrocław
spotter10
2019-05-07 08:09
Panie redaktorze, chciałbym zwrócić na dosyć poważny błąd w tekście. KLM nie uruchomił połączenia z Wrocławia do Amsterdamu, tylko odwrotnie - z Amsterdamu do Wrocławia. Trasa powrotna to nie jest z AMS do WRO, tylko na odwrót. A dlaczegoż tak? Bo maszyna leci na trasie AMS-WRO-AMS.
gość_931c7
2019-05-06 20:09
Połączenie do Amsterdamu to najważniejsza tegoroczna nowość we wrocławskim porcie.- mówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław.
Ja myślę, ze na podobną nowość sieciową poczekamy sobie najwczesniej gdzieś do 2021 roku. Może wówczas pojawi się AY czy AUI. Na BA to we WRO bym nie liczyła wogole. A inni to jacy??
gość_432e9
2019-05-06 19:52
Serdeczne gratulacje z Gadańska!!!!! WROCLOVE :-)
gość_ec29c
2019-05-06 19:52
Wrocław ma olbrzymi potencjał wzrostu. Wynika to z biznesu i demografii. W S19 będzie spowolnienie wzrostu, ale raczej chwilowe.
Gdyby przyjąć powierzchnię biurową za uproszczoną (pomijamy przemysł) miarę rozwoju to rozkład w Polsce wyglądał następująco:
1) Warszawa 5 450 000
2) Kraków + Katowice 1 800 000
3) Wrocław 1 050 000
4) Trójmiasto 800 000
5) Poznań 500 000
6) Łódź 450 000
7) Lublin 200 000
Możemy też spojrzeć od strony demograficznej:
50 km 100 km 150 km 180 km
CPH 2.4 mln 3.3 mln 4.1 mln 5.4 mln
BER 4.1 mln 5.8 mln 10.0 mln 13.7 mln
PRG 2.0 mln 4.8 mln 9.6 mln 13.2 mln
VIE 2.4 mln 4.7 mln 8.9 mln 12.1 mln
BUD 2.9 mln 4.9 mln 8.3 mln 11.2 mln
KBP 3.4 mln 4.5 mln 6.4 mln 7.9 mln
LWO 1.4 mln 3.4 mln 7.0 mln 9.4 mln
WAW 2.9 mln 5.0 mln 8.9 mln 11.9 mln
KRK 2.4 mln 8.2 mln 13.4 mln 16.9 mln
GDN 1.4 mln 2.5 mln 5.1 mln 6.2 mln
KTW 3.6 mln 8.5 mln 13.6 mln 18.2 mln
WRO 1.4 mln 4.2 mln 9.0 mln 14.7 mln
POZ 1.4 mln 3.2 mln 7.6 mln 10.0 mln
gość_93d54
2019-05-06 19:10
do Kubuś ! Przecież w KTW był SAS był AF był Eurowings i się nalatali, że hej!!!!
Od kiedy KTW stały się portem finansowanym przez samorządy i wiekszośc udziałów należy do spółki to niestety nie dla psa kiełbasa, musi zarobić PPL a tu liczy się WAW, KRK i GDN. nic więcej w temacie. pozostaje FR i Wizz
gość_27f6d: a kiedy SAS do Katowic?
gość_27f6d
2019-05-06 16:22
Gratulacje dla Wrocławia. Kiedy KLM zawita w Poznaniu?