brooks88
2019-05-02 07:42
AirAsia ma najpiękniesze stewardesy
gość_6675e
2019-04-30 21:19
Spokojnie, nie denerwujmy się. Czech Airlines nie jest w stanie otwierać tras długodystansowych więc Praga zdana jest na przewoźników zagranicznych. Myślę, że gdyby LOT się nie chciał rozwijać to już dawno nowe linie zaczęłyby latać np. z Tajlandii do Polski.
Ja pierdziele ciągle tylko ta Praga
gość_562cd do PRG beda obslugiwane przez Air Asia X a nie Air Asia. Osobiscie lecialem z TPE do KUL AirAsiaX i w/g mnie linia lepsza niz wiele narodowych przewoznikow.
A z innej beczki to PRG ostatnio obsypywana jest polaczeniami dlugodystansowymi.
brooks88
2019-04-30 12:49
gość_562cd mija trzy lata i Thai nie kata i na to się nie zapowiada w co ty wierzysz.
Praga dostala lepsze polaczenie low cost do Azji niz nawet Berlin ze Scoot do Singapuru. Na pewno beda pasazerowie z Polski, z poludnia do Pragi latwo dojechac i lot do Bangkoku bezposredni z niskimi cenami - super polaczenie
@gość_562c - Air Asia nie jest syfiaste, tylko to najlepszy low cost na swiecie. Ich premier cabin to plaskie lozka, obsluga super, ceny niskie. Oczywiscie Thai Airways (ktorego w Polsce nie ma) jest w innej lidze, ale AirAsia jest bardzo dobra
@cani - ja zdecydowanie wole Suvarnabhumi od Don Muang, fast track przez immigracje i kontrole, masaz w terminalu ;) mozliwosc przesiadki na Thai Smile, saloniki z ogrodem na otwartym powietrzu, itd.
gość_56472
2019-04-30 11:00
Widać ze Lotnisko Chopina śpi. PLL LOT spij. To ze Warszawa ciągle nie ma bezpośrednich rejsów do Bangkoku jest nie tylko bez sensu, ale wielki błąd.
@gość_562cd - jeśli Don Muang to dla cuebie podrzędne lotnisko, to gratuluję. Poza tym, moim zdaniem, komfort podróży przez Don Muang jest znacznie większy niż przez Suvarnabhimi. Poza tym Don Muang, gastronomicznie zmiata Suvarnabhumi.
gość_562cd
2019-04-30 09:27
My czekamy na Thai Airways na główne lotnisko w BKK. Przynajmniej sezonowo, od najbliższej zimy. Mam nadzieję że prezes Thai-a dotrzyma słowa, bo obiecał to na łamach Rzeczpospolitej we wrześniu 2016 roku. Loty Warszawa-Bangkok są bardzo potrzebne, ale porządną linią, a nie jakimś syfiastym Air Asia na poboczne lotnisko.