×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


JetBlue potwierdza datę odbioru floty airbusów A321LR


Amerykańskie linie JetBlue z siedzibą w Nowym Jorku potwierdziły, że dostawa wszystkich 13 zamówionych airbusów A321LR, które mają służyć do obsługiwania tras przez Ocean Atlantycki, nastąpi w 2021 roku. Przewoźnik zapewnia, że do tego czasu uzyska też wymagany certyfikat ETOPS.

25/04/2019 11:16
<>

gość_005ba - Profil
gość_005ba
  

  
jetBlue jak dla mnie to najlepsza linia lotnicza na rejsach krajowych(USA) i rejsach na Karaiby, rozklad siedzen maja bardzo dobry szczegolnie w ich A320 to jakies 32”-34” w ekonomicznej lub za dodatkowa oplata mozna wykupic even more space to dodatkowe 4” pluse wczesniejszy bording do samolotu. Lecialem dwa razy na Karaiby ich A320 miejsce na nogi bylo 34” plus dwa 6 razy lecialem ich A321 na trasch do Fort Lauderdale i Orlando na Florydzie w tym wypadku miejsce na nogi mialo 32” ale i tak uwazam jetBlue za najwygodniejsze linie lotnicze z USA. Mysle ze na trasach do Londynu jetBlue napewno bedzie mialo rozstaw siedzen tak aby zapewnic wygode pasazerom. Teraz temta KRK uwazam ze B6 nie otworzy polaczen na tej trasie tak uwazam pomimo bardzo duzej sympati do Krakowa.

  
jetBlue jak dla mnie to najlepsza linia lotnicza na rejsach krajowych(USA) i rejsach na Karaiby, rozklad siedzen maja bardzo dobry szczegolnie w ich A320 to jakies 32”-34” w ekonomicznej lub za dodatkowa oplata mozna wykupic even more space to dodatkowe 4” pluse wczesniejszy bording do samolotu. Lecialem dwa razy na Karaiby ich A320 miejsce na nogi bylo 34” plus dwa 6 razy lecialem ich A321 na trasch do Fort Lauderdale i Orlando na Florydzie w tym wypadku miejsce na nogi mialo 32” ale i tak uwazam jetBlue za najwygodniejsze linie lotnicze z USA. Mysle ze na trasach do Londynu jetBlue napewno bedzie mialo rozstaw siedzen tak aby zapewnic wygode pasazerom. Teraz temta KRK uwazam ze B6 nie otworzy polaczen na tej trasie tak uwazam pomimo bardzo duzej sympati do Krakowa.

gość_7e151 - Profil
gość_7e151
  
Dopiero po 14 godzinach wątek o Krakowie?!!???!!!! Panowie i Panie!! Zdecydowanie obniżyliście loty..... lub zwykłe zaspanie, że aż takie przeoczenie?

26/04/2019 07:52  

  
Może Nowy Jork z Krakowa? hymmmm

gość_98b86 - Profil
gość_98b86
  
gość_00546: wszystko zależy od cen. Jeśli te będą na odpowiednim poziomie, to klient się znajdzie. Inny klient lata w klasie biznes, inny w eco plus, inny w eco. Tak samo jak inny klient lata Lufthansa, a inny Ryanairem. Jeśli ceny dopasują do kieszeni studentów, to samoloty zapełnia. A czy to przyniesie zyski, to już zupełnie inna sprawa.
Najpiękniejszy przykład to nasze połączenia krajowe, na których jest klient który wypełnia po brzegi samolot na 189 gości, o ile bilety zaczynaja się na 19 zł, a na 120 kończą, ale jest tez klient na lot w tej samej relacji, nieco mniejszym choć wygodniejszym samolotem za cenę stanowiąca wielokrotność tej poprzedniej. Praktyka pokazała, ze pomimo, ze w jednym samolocie bilety były po 120, a w drugim po 600 to oba leciały wypełnione prawie w całości.
25/04/2019 23:53  

gość_00546 - Profil
gość_00546
  
Wszystko zależy od tego jaki będzie rozstaw między rzędami i czy fotele będą wygodne. Jeśli będzie wygodnie i nie będzie ciasno to pasażerowie nie będą szukali okazji do spaceru i rozprostowania nóg w alejce. A jeśli linie planują z tego samolotu zrobić puszkę dla sardynek to ludzie będą unikać latania na długich trasach tymi samolotami.
25/04/2019 21:13  

gość_03df9 - Profil
gość_03df9
  
adam: przy tych założeniach, to kiedyś ludzie jeździli dylizansami i tez nie narzekali, a miejsca było zero nie mówiąc o zaduchu. Jaki jest sens rozwoju lotnictwa, skoro kiedyś autobusy rozwoziły nas po całej Europie i tez wszyscy byli zadowoleni.
25/04/2019 20:47  

gość_784ae - Profil
gość_784ae
  
13 samolotów to daje minimum 13 nowych tras z USA do KRK. CO obstawiacie?
25/04/2019 17:46  

  
Kiedyś za Atlantyk latały IŁ-62 i nikt nie narzekał, a jakby nie patrzeć to też wąski kadłub.
Uczciwie mówię, że nie mam pojęcia ile wówczas było miejsca na pasażera i jak się to ma to miejsca w B737.
25/04/2019 16:05  

gość_3145f - Profil
gość_3145f
  
to przeciez wielki powrot samolotow waskokadlubowych na transatlantyckie trasy, ile dekad lataly 707, DC8 czy IL62 i jakos bylo to normalne.
25/04/2019 15:58  

  
Leciałem Norwegianem (boeing 737 max) przez Atlantyk i choć spodziewałem się, że będzie dramatycznie, to zniosłem ten lot lepiej niż dolot do Warszawy Ryanairem. Choć przyznaje, że jeden lot miał LF 60%, a drugi 99%.
25/04/2019 14:22  

gość_13540 - Profil
gość_13540
  
Leciałem kilka razy A320 Qatar Airways do Kataru. Nie jest żle, a właściwie dużo lepiej niż wypchanym do maximum B777 Emirates do Dubaju.
25/04/2019 13:44  

  
Nie wiem ale jakoś gdy słyszę o lotach długodystansowych samolotami waskokadlubowymi kojarzy mi to się z jazda fiatem 126p cała rodzina na wczasy do Bułgarii

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie