JetBlue potwierdza datę odbioru floty airbusów A321LR

JetBlue potwierdza datę odbioru floty airbusów A321LR Ogłoszenie przez JetBlue faktu uruchomienia nowych połączeń do Europy od 2021 roku miało miejsce 10 kwietnia. Na razie wiadomo tylko tyle, że samoloty amerykańskiego przewoźnika polecą z hubów na lotnisku Boston Logan International i nowojorskim JFK do co najmniej jednego portu lotniczego w Londynie oraz że będą to właśnie airbusy A321LR w liczbie 13, które...
25/04/2019 11:16   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Kamilos777 2019-04-26 20:26   
Kamilos777 - Profil Kamilos777
jetBlue jak dla mnie to najlepsza linia lotnicza na rejsach krajowych(USA) i rejsach na Karaiby, rozklad siedzen maja bardzo dobry szczegolnie w ich A320 to jakies 32”-34” w ekonomicznej lub za dodatkowa oplata mozna wykupic even more space to dodatkowe 4” pluse wczesniejszy bording do samolotu. Lecialem dwa razy na Karaiby ich A320 miejsce na nogi bylo 34” plus dwa 6 razy lecialem ich A321 na trasch do Fort Lauderdale i Orlando na Florydzie w tym wypadku miejsce na nogi mialo 32” ale i tak uwazam jetBlue za najwygodniejsze linie lotnicze z USA. Mysle ze na trasach do Londynu jetBlue napewno bedzie mialo rozstaw siedzen tak aby zapewnic wygode pasazerom. Teraz temta KRK uwazam ze B6 nie otworzy polaczen na tej trasie tak uwazam pomimo bardzo duzej sympati do Krakowa.
Kamilos777 2019-04-26 20:26   
Kamilos777 - Profil Kamilos777
jetBlue jak dla mnie to najlepsza linia lotnicza na rejsach krajowych(USA) i rejsach na Karaiby, rozklad siedzen maja bardzo dobry szczegolnie w ich A320 to jakies 32”-34” w ekonomicznej lub za dodatkowa oplata mozna wykupic even more space to dodatkowe 4” pluse wczesniejszy bording do samolotu. Lecialem dwa razy na Karaiby ich A320 miejsce na nogi bylo 34” plus dwa 6 razy lecialem ich A321 na trasch do Fort Lauderdale i Orlando na Florydzie w tym wypadku miejsce na nogi mialo 32” ale i tak uwazam jetBlue za najwygodniejsze linie lotnicze z USA. Mysle ze na trasach do Londynu jetBlue napewno bedzie mialo rozstaw siedzen tak aby zapewnic wygode pasazerom. Teraz temta KRK uwazam ze B6 nie otworzy polaczen na tej trasie tak uwazam pomimo bardzo duzej sympati do Krakowa.
gość_7e151 2019-04-26 07:52   
gość_7e151 - Profil gość_7e151
Dopiero po 14 godzinach wątek o Krakowie?!!???!!!! Panowie i Panie!! Zdecydowanie obniżyliście loty..... lub zwykłe zaspanie, że aż takie przeoczenie?
Kubuś 2019-04-26 00:50   
Kubuś - Profil Kubuś
Może Nowy Jork z Krakowa? hymmmm
gość_98b86 2019-04-25 23:53   
gość_98b86 - Profil gość_98b86
gość_00546: wszystko zależy od cen. Jeśli te będą na odpowiednim poziomie, to klient się znajdzie. Inny klient lata w klasie biznes, inny w eco plus, inny w eco. Tak samo jak inny klient lata Lufthansa, a inny Ryanairem. Jeśli ceny dopasują do kieszeni studentów, to samoloty zapełnia. A czy to przyniesie zyski, to już zupełnie inna sprawa.
Najpiękniejszy przykład to nasze połączenia krajowe, na których jest klient który wypełnia po brzegi samolot na 189 gości, o ile bilety zaczynaja się na 19 zł, a na 120 kończą, ale jest tez klient na lot w tej samej relacji, nieco mniejszym choć wygodniejszym samolotem za cenę stanowiąca wielokrotność tej poprzedniej. Praktyka pokazała, ze pomimo, ze w jednym samolocie bilety były po 120, a w drugim po 600 to oba leciały wypełnione prawie w całości.
gość_00546 2019-04-25 21:13   
gość_00546 - Profil gość_00546
Wszystko zależy od tego jaki będzie rozstaw między rzędami i czy fotele będą wygodne. Jeśli będzie wygodnie i nie będzie ciasno to pasażerowie nie będą szukali okazji do spaceru i rozprostowania nóg w alejce. A jeśli linie planują z tego samolotu zrobić puszkę dla sardynek to ludzie będą unikać latania na długich trasach tymi samolotami.
gość_03df9 2019-04-25 20:47   
gość_03df9 - Profil gość_03df9
adam: przy tych założeniach, to kiedyś ludzie jeździli dylizansami i tez nie narzekali, a miejsca było zero nie mówiąc o zaduchu. Jaki jest sens rozwoju lotnictwa, skoro kiedyś autobusy rozwoziły nas po całej Europie i tez wszyscy byli zadowoleni.
gość_784ae 2019-04-25 17:46   
gość_784ae - Profil gość_784ae
13 samolotów to daje minimum 13 nowych tras z USA do KRK. CO obstawiacie?
adam7691 2019-04-25 16:05   
adam7691 - Profil adam7691
Kiedyś za Atlantyk latały IŁ-62 i nikt nie narzekał, a jakby nie patrzeć to też wąski kadłub.
Uczciwie mówię, że nie mam pojęcia ile wówczas było miejsca na pasażera i jak się to ma to miejsca w B737.
gość_3145f 2019-04-25 15:58   
gość_3145f - Profil gość_3145f
to przeciez wielki powrot samolotow waskokadlubowych na transatlantyckie trasy, ile dekad lataly 707, DC8 czy IL62 i jakos bylo to normalne.
adam1987 2019-04-25 14:22   
adam1987 - Profil adam1987
Leciałem Norwegianem (boeing 737 max) przez Atlantyk i choć spodziewałem się, że będzie dramatycznie, to zniosłem ten lot lepiej niż dolot do Warszawy Ryanairem. Choć przyznaje, że jeden lot miał LF 60%, a drugi 99%.
gość_13540 2019-04-25 13:44   
gość_13540 - Profil gość_13540
Leciałem kilka razy A320 Qatar Airways do Kataru. Nie jest żle, a właściwie dużo lepiej niż wypchanym do maximum B777 Emirates do Dubaju.
Blazej UK 2019-04-25 12:20   
Blazej UK - Profil Blazej UK
Nie wiem ale jakoś gdy słyszę o lotach długodystansowych samolotami waskokadlubowymi kojarzy mi to się z jazda fiatem 126p cała rodzina na wczasy do Bułgarii
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy