Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_1d0df
2019-04-11 16:00
gość_8f71a
Nie oskarzaj Bubatka o wchodzenie w polityke, on odniosl sie tylko do wypowiedzi poprzednika jednoczesnie czesciowo go cytujac. Ty natomiast zaczynasz tutaj popisywac sie swoja flustracyyja, przywolujac ta czy inna partie. Odpusc sobie Kolego/Kolezanko.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich Kometujacych :)
solokhumbu
2019-04-11 10:44
Tak, owszem, faktycznie odległość to ok. 380km, ale pamiętajmy, że jest tam dość nieprzyjazna (przynajmniej dla obywateli spoza UE) granice zewnętrzna Unii. Czyli coś jak liczne loty z Ua do Pl - też niby blisko, ale trudności na granicy lądowej powodują, że warto latać.
gość_8f71a
2019-04-11 00:32
Dziwne, że akurat Belgrad, który jest oddalony od lotniska w Budapeszcie ok. 3,5 h, czyli na granicy opłacalności lotów, więc to nie połączenie na loty p2p. Skoro zatem loty z BUD potrzebują feedowania, to znaczy, że nie ma potencjału na Węgrzech na bezpośrednie loty do USA, a Amerykanie nie chcą latać liniami z Europy Wschodniej.
Bubatek - to forum lotnicze a nie polityczne. Nie pisz więc o polskich interesach,tylko pisowskich. Nie utożsamiaj partii aktualnie rządzącej ze społeczeństwem i krajem.
gość_2e75b
2019-04-10 19:48
Ojej. Co to za zlot antywrocławskiej trollerni?
gość_7d9d3
2019-04-10 19:39
To nie kwestie między Viktorem a Jarosławem, a brak przepustowości WAW spowodowały, że LOT postanowił się rozwijać w BUD. Mając dwa huby w WAW i BUD LOT jest w stanie stworzyć atrakcyjną ofertę dla obszaru byłych Demoludów od Estonii na północy po Albanię, Macedonię i Bułgarię na południu, bo nie ma w tym regionie żadnego lokalnego przewoźnika, który mógłby się tak obecnie rozwinąć w CEE.
@gość_12775: "...czy panie Pelagia i Gertruda to ja nie wiem, ale obawiam się, ze ktokolwiek tych tras nie losuje to robi to z błogosławieństwem pana Viktora i pana Jarosława, który za iluzje popierania Polski przez Węgry na forum UE odpłaca się jak może."
Abstrahując od Twojego wyjątkowo prymitywnego rozumienia procesów politycznych i ich wpływu na działalność PLL LOT na Węgrzech spieszę Ci uświadomić, że nawet tak 'iluzoryczne' (napisałeś /-aś "iluzje") poparcie dla Polski ze strony Węgier, jak dziś, oznacza dość wymierne w twardych walutach korzyści. Proponuję sobie zasymulować choćby brak obietnicy weta na forum europejskim w niektórych sprawach i konsekwencje ekonomiczne następstw hipotetycznie przeprowadzonych przeciw polskim interesom uchwał. To właśnie jest element polityki, jej clue. Nie dworuj więc sobie z Viktora i Jarosława, bo takie 'przyjaźnie' po prostu są potrzebne czy się z nich aktualnie korzysta, czy nie.
gość_8b386
2019-04-10 15:27
gość_12775
Biorąc po uwagę że prezes LOT ma doświadczeni w jakiejś lokalnej linii kolejowej to w zasadzie każdy z tu dyskutujących może być prezesem :-)
Zresztą do budowy CPK też zaangażowano specjalistów od kolejnictwa.
Są pewne podobieństwa ale jest też sporo różnic :-)
gość_8ca90
2019-04-10 13:37
Kubuś!
Ja bym nie brała pod uwagę Wrocławia. On będzie niedługo w zasięgu reki. To jest kolos na glinianych nogach. Nie to co Kraków, Katowice, Modlin, Gdańsk. Już niebawem role mogą się odwrócić i to Dolnoślązacy będą wybierali loty z poznańskiej ławicy
gość_cc252
2019-04-10 11:32
Do "Kubuś"
Poznań tak łatwo sie nie podda szczególne Wroclawiowi i patrzeć tylko jak go przegoni. To tylko kwestia czasu.
gość_c14bf
2019-04-10 09:46
Lepiej latać z BUD i być nawet lekko nad kreską niż wyrzucać kasę na kolejne połączenia z KRK aby zaspokoić kopleksy elektoratu, który i tak poza Chicago czy Londyn nigdzie nie poleci
gość_7c531
2019-04-10 02:55
Dobry pomysl z tym Belgradem powinni jeszcze zrobic loty z Budapesztu do Lubljany oraz do Zagrzebia.
Co wy macie z tym Poznaniem pogódzcie się w końcu z tym że te lotnisko jest i zawsze będzie gorszym portem regionalnym od np. Katowic, Wrocławia, Gdańska, Modlina i Krakowa
gość_03df9
2019-04-09 23:44
gość_12775: czy panie Pelagia i Gertruda to ja nie wiem, ale obawiam się, ze ktokolwiek tych tras nie losuje to robi to z błogosławieństwem pana Viktora i pana Jarosława, który za iluzje popierania Polski przez Węgry na forum UE odpłaca się jak może. Bez względu na to jaka jest prawda, taki scenariusz zawsze będzie możliwy, jeśli firma zarządzać będzie ktoś z partyjnego nadania. Podobnie jak niestety nie wiadomo czy po nastaniu nowego kierownictwa Lotu pod koniec roku ten węgierski rozwój zostanie zwinięty dlatego, ze faktycznie się nie opłaca, czy tez ze względów politycznych, żeby pokazać wszystkim jak to bezsensownie firma była zarządzana przez poprzednia ekipę. Prawdy dowiemy się zapewne dopiero za wiele lat, gdy nie będzie już ona nikogo interesować.
gość_12775
2019-04-09 21:46
Drodzy współkomentujacy - wszystkowiedzacy, mam wrazenie, ze wiekszosc z Was nadaje sie na fotel prezesa LOT bez jakiegokolwiek postępowania weryfikacyjnego. Zgodnie z Waszymi "skromnymi" sugestiami wychodzi na to, że nowe trasy losują na kole fortuny raz w miesiacu panie Pelagia i Gertruda z LOTowskiego bufetu.@gość_f38ed
Hmmmm..... czuje sie polskim podatnikiem ale nie niewolnikiem. Mow za siebie.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich wszystkowiedzacych i tych mniej wiedzących :)
gość_f38ed
2019-04-09 21:00
I to wszystko za pieniądze polskich podatników/niewolników
gość_e12a1
2019-04-09 18:13
O tych dopłatach z BUD to plotka - nie było nigdy przetargu ani ogloszen. To czysto polityczne i coraz bardziej deficytowe loty z BUD
@gość_27f6d A dlaczego am uruchamiać coś z np. z Poznania, skoro w Budapeszcie ma o wiele lepszy interes? Gwarantowanych pasażerów, dopłaty od Wegrow, obsługę i paliwo za pół darmo? Biznes to biznes, a z Poznania LOT oferuje ponad 100 połączeń z przesiadką w Wawie.
gość_4d581
2019-04-09 17:22
Panie Redaktorze,
przepraszam, ze na forum ale nie znalazłem bezpośredniego kontaktu. Forma „budapesztański” jest co prawda prawidłowa ale potoczna. Prawidłowa i oficjalna forma to „budapeszteński” (a dla Bukaresztu odpowiednio „bukareszteński”).
gość_801f3
2019-04-09 16:30
Ja zaś oczekuję od wielu wielu lat bezpośredniego połączenia Wrocławia ze Strachowicami..jak do tej pory wszystko z przesiadkami.
gość_21612
2019-04-09 16:26
A jaki jest sens rentowności połączenia P2P z Poznania na kierunkach nie ukraińskich na przykład?