gość_7c41c
2019-03-27 21:36
gość_cf90d - szkoda tylko że ty nim stamtąd nie polecisz.
gość_cf90d
2019-03-27 19:24
do BA850, ma, ma. kupili aby latać do KRK. Czymś gorszym nie wypada przecież latać na to najwspanialsze lotnisko na świecie
gość_e708e
2019-03-27 13:31
Virgin Atlantic... nastepny zombie przewoznik. Mniejszy od LOT-u i do tego z ta roznica, ze LOT jest - powoli bo powoli ale jednak - na fali wznoszacej i rok to roku przynoszacy zysk (skromny bo skromny ale jednak) tak Virgin jest na rowni pochylej - £ 28 mln straty za 2017 (poprzednio - z Wiki - cytuje 'cumulative losses between 2010 and 2013 amounting to £233 million' i bez kupna 49% udzialow przez Delte i ostatnio 31% przez KLM/Air France (dlaczego te firmy kupuja angielskie smieciowe upadajace linie lotnicze jest poza moim rozumieniem rzeczywistosci ale to juz inna sprawa - jak mowie ANGLIA JEST TRUPEM LECACYM NA LEB NA SZYJE W PRAWIE KAZDYM ZNACZENIU - GOSPODARCZO, MORLANIE, ORGANIZACYJE, EKNOMICZNIE etc. Jednym wskaznikiem 'pozytywnym' (ironia) jest wzrost dlugow (panstwa, rzadu i ludzi) ale to tez sie konczy (co skonczy sie tym, ze mieszkancy Anglii, ktorzy do tej pory NA KREDYT latali m.in. Virginem nie beda mogli juz sobie polatac (bo kredyt wykorzystali na maksa dwa razy i pol i wiecej kredytu nie dostana (God knows cwaniaczki w City of London beda probowali im to umozliwic ale a/ logika, b/ grawitacja i c/matematyka im to uniemozliwia)) nie istniala by) i prawdopodobnie nastepna starata w 2018 - wyznacza kierunek. Clutching at straws z tym nowym polaczeniem springs to mind...
Virgin Atlantic nie używa samolotów Airbus A380.