gość_13e72
2019-04-04 09:24
i bardzo dobrze gość_2d3d8. też np. kupiłbym auto niemieckie, gdybym dostał za pracę dużo więcej kasy od niemieckiego pracodawcy/klienta. Pytanie najważniejsze, czy "Polska gospodarka" tzn firmy/ludzie będzie wspierać Cię/Mnie jeśli ty wspierasz Ją(Ich) ? tutaj musi być obustronna wola, jeśli to ma działać.
gość_2d3d8
2019-03-25 12:32
A dlaczego Niemiec rozumie i jak może wybiera niemiecki produkt. A Polak nie rozumie i musi finansować produkty zagraniczne. Jak mam wybór tania linia/LOT to wybieram LOT, nawet jeśli dopłacę. To samo z ciuchami, co z tego, że mogę kupić firmę Adidas, jak mogę kupić polskie odzienie i wspierać naszą gospodarkę,
gość_2034b
2019-03-25 09:17
gość_698fc też nie rozumiem. a RyanAir (czy też inny przewoźnik) mógł się zgłosić do przetargu, jeśli by chciał i zaproponować lepsze warunki i zarobić na tym. ale się nie zgłosił, nie chciał :(
gość_698fc
2019-03-19 19:44
Nic nie rozumiem. 15 mln przez 21 m-cy na 12 lotów tygodniowo (rozumiem, że chodzi o 6 przylotów i 6 wylotów), to daje jakiej 180 zł na jedno miejsca dla każdego rejsu! Do tego kasa ze sprzedanych biletów. Nic nie rozumiem! Ze Szczecina do Krakowa Ryanair ma mnóstwo biletów po 33 zł w jedną stronę. Gdy latał na Chopina, to było pełno biletów po 19 zł. LOT lata z Bydgoszczy do Lwowa nocami i wychodzi mi, że średnio może liczyć jakieś maks 200 zł w jedną stronę i raczej nie dostaje pieniędzy od marszałka. Nic nie rozumiem :-(
jjemiolo
2019-03-19 16:14
CZy 12 lotow tygodniowo oznacza 6 w jedna strone oraz 6 w druga, czy tez oznacza 12 par lotow w tygodniu? Jesli to drugie jest prawda to oznacza zupelnie nowa jakosc produktu dla potencjalnych podroznych z/do IEG.