Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_959c4
2019-03-18 00:50
Jedyne rozwiązanie dla LOT w walce z LH i innymi dużymi liniami z Europy które wywożą pasażerów z regionów do swoich hubów na loty za ocean i Azji to zamówić, o ile będą produkowane, jak największą ilość A321XLR i oferować loty z największych lotnisk regionalnych Europy Wschodniej do najczęściej odwiedzanych miejscowości za oceanem i w Azji. Małe samoloty nie tylko łatwiej wypełnić ale dają o wiele wieksze pole manewru zimą gdy trudno o wypełnienie samolotów ale przede wszystkim pasażer lubi P2P połączenia chyba że kosztują o wiele więcej. Nie bez powodu LH wstrzymuje się z zamówieniem A321LR i czeka na A321XLR lub B797 i zwiększa ilość swoich hubów. Nie zdziwiłbym się gdyby zaczęli bazować niektóre A321XLR poza granicami Niemiec, dokładnie to co robią lowcosty tyle że wtedy to będą loty za ocean i do Azji. W Polsce władza myśli o scentralizowanym rozwoju LOTu poprzez CPK a Niemcy z LH zrobią dokładnie na odwrót, przejmą co większe regiony w Europie i to z pominięciem swoich hubów. Problem jest taki że politycy na Nowogrodzkiej tego jeszcze nie widzą a gdy zobaczą będzie za późno.
gość_a0592
2019-03-17 23:09
A redaktor nie zauważył że jednocześnie pojawia się trzeci rejs dziennie do VIE? Start z WAW o 12, powrót z VIE o 14. Czyli LO i OS będą mieć po 3 rejsy dziennie. Nice :)
adam7691
2019-03-17 13:21
POZer: gdyby z POZ było takie zapotrzebowanie, to KLM sam dawno zacząłby latać.
adam7691
2019-03-17 13:19
gość_4c626: dlaczego tak nie lubisz LOT-u. Czyżby nie chcieli cię przyjąć do sprzątania samolotów.
gość_800b1
2019-03-17 12:13
gość_f6ee3 myślę, że nie KLM jest główną przyczyną. Osobiście często latam z GDN do AMS i wybieram Lufe pomimo przesiadki w MUC albo FRA ponieważ jest bardzo często najatrakcyjniejsza cenowo. i znam sporo ludzi latających w ten sam sposób więc KLM chyba nie do końca jest tą przyczyną.
gość_f22d9
2019-03-16 16:49
POZer: sam sobie odpowiedziałeś na pytanie: jeśli LOT chciałby zlikwidować swój hub w Warszawie, sam zacząłby dowozić pasażerów innym liniom. Jednak tego nie robi, bo chce się rozwijać. Inne linie postępują tak samo: British Airways nie dowozi dobrotliwie pasażerów z Manchesteru do Warszway, żeby się mogli przesiąść na rejsy LOTu, mimo że Heathrow jest bardziej zapchane od Okęcia. Wysyła samoloty na krótki lot z Manchesteru do Londynu, a z Manchesteru nigdzie dalej nie lata (mimo, że dużo większe lotnisko od poznańskiego). Podobnie nie postępuje cytowany KLM, mimo że też są duże problemy ze slotami na Schiphol i też mógłby z dobroci serca rozwozić pasażerów gdzie indziej.
Mogli by ta rotacje przekazac na POZ AMS, niby LOT nie chce dowozic do innych hubów, ale jesli tego nie zrobi to wejdzie KLM 2 razy dziennie i sam wykosi lotowi mnostwo paxów. Poza tym, nie beda tworzyc sobie konkurencji bo watpie zeby ktos z POZ chcialby sie przesiadac w AMS na wlasne ryzyko bez code share...
Jesli LOT nie wejdzie do regionow w polaczeniu z kluczowymi miastami europy to zrobia to inne linie i przez WAW coraz mniej bedzie latac, nie wspominajac o Baranowie
Tą rotacje i tam wykonuja embraerami, nie widze zwiazku z "afera 737"
crystalmint
2019-03-16 06:58
- a jeśli to nie problemy z samolotami, to najprawdopodobniej zmniejszające się zapotrzebowanie lub wina KLM
crystalmint
2019-03-16 06:52
"Zaczynają się w końcu zwijać i tak długo pociągnęli." xD co? to nie wina "wielkiego upadku LOTu" który jest tutaj przewidywany przez każdego od prawie 5 lat tylko problemów z samolotami
gość_4c626
2019-03-15 14:51
Zaczynają się w końcu zwijać i tak długo pociągnęli. Sloty przejmie Buzz.
gość_fb2c0
2019-03-15 13:07
@gość9547e już w lutym z systemu rezerwacyjnego wynikało, że w sezonie letnim będą tylko 3 loty dziennie, więc to niekoniecznie musi być kwestia braku maszyn
gość_d2787
2019-03-15 12:15
Brak sprzetu. Powinni natychmiast wyleasingowac 6-10 Boeingow 737-800.
gość_89b60
2019-03-15 11:58
Z dreamkami problem, z maxami problem. Najwyższy czas, żeby przerzucić się na airbusy.
gość_f6ee3
2019-03-15 11:46
Nie tylko, KLM jest po kilka razy dziennie w KRK, GDN i WRO. I to jest główna przyczyna.
gość_5783d
2019-03-15 11:26
Jak LO chce działać na rynku globalnym, to nie może usuwać lotów do jednej z TOP3 destynacji europejskich...
gość_83da4
2019-03-15 11:10
może w końcu zrozumiał, że ludzie wolą bezpośrednie połączenia z lotnisk regionalnych niż przesiadać się w Warszawie.... Widzi jak inne linie rozwijają się w regionach więc niedługo CPK jak i hub w przypadku połączeń po europie nie będzie miał racji bytu...
gość_6359c
2019-03-15 10:56
uziemiono MAXy to ograniczają tam gdzie się da swoją siatkę własną
gość_9547e
2019-03-15 10:35
Cięcia są wynikiem uziemnienia B737 MAX, teraz LOT musi ciąc tam gdzie najmniej boli