×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


LOT zmniejsza liczbę rotacji z Warszawy do Amsterdamu


Polskie Linie Lotnicze LOT zmniejszą liczbę połączeń pomiędzy Lotniskiem Chopina w Warszawie a portem lotniczym Amsterdam-Schiphol.

3 dni, 9 godzin temu
<>

gość_69048 - Profil
gość_69048
  

gość_959c4 - Profil
gość_959c4
  
Jedyne rozwiązanie dla LOT w walce z LH i innymi dużymi liniami z Europy które wywożą pasażerów z regionów do swoich hubów na loty za ocean i Azji to zamówić, o ile będą produkowane, jak największą ilość A321XLR i oferować loty z największych lotnisk regionalnych Europy Wschodniej do najczęściej odwiedzanych miejscowości za oceanem i w Azji. Małe samoloty nie tylko łatwiej wypełnić ale dają o wiele wieksze pole manewru zimą gdy trudno o wypełnienie samolotów ale przede wszystkim pasażer lubi P2P połączenia chyba że kosztują o wiele więcej. Nie bez powodu LH wstrzymuje się z zamówieniem A321LR i czeka na A321XLR lub B797 i zwiększa ilość swoich hubów. Nie zdziwiłbym się gdyby zaczęli bazować niektóre A321XLR poza granicami Niemiec, dokładnie to co robią lowcosty tyle że wtedy to będą loty za ocean i do Azji. W Polsce władza myśli o scentralizowanym rozwoju LOTu poprzez CPK a Niemcy z LH zrobią dokładnie na odwrót, przejmą co większe regiony w Europie i to z pominięciem swoich hubów. Problem jest taki że politycy na Nowogrodzkiej tego jeszcze nie widzą a gdy zobaczą będzie za późno.
17 godzin, 47 minut temu  

gość_a0592 - Profil
gość_a0592
  
A redaktor nie zauważył że jednocześnie pojawia się trzeci rejs dziennie do VIE? Start z WAW o 12, powrót z VIE o 14. Czyli LO i OS będą mieć po 3 rejsy dziennie. Nice :)
19 godzin, 27 minut temu  

  
POZer: gdyby z POZ było takie zapotrzebowanie, to KLM sam dawno zacząłby latać.
1 dzień, 5 godzin temu  

  
gość_4c626: dlaczego tak nie lubisz LOT-u. Czyżby nie chcieli cię przyjąć do sprzątania samolotów.
1 dzień, 5 godzin temu  

gość_800b1 - Profil
gość_800b1
  
gość_f6ee3 myślę, że nie KLM jest główną przyczyną. Osobiście często latam z GDN do AMS i wybieram Lufe pomimo przesiadki w MUC albo FRA ponieważ jest bardzo często najatrakcyjniejsza cenowo. i znam sporo ludzi latających w ten sam sposób więc KLM chyba nie do końca jest tą przyczyną.
1 dzień, 6 godzin temu  

gość_f22d9 - Profil
gość_f22d9
  
POZer: sam sobie odpowiedziałeś na pytanie: jeśli LOT chciałby zlikwidować swój hub w Warszawie, sam zacząłby dowozić pasażerów innym liniom. Jednak tego nie robi, bo chce się rozwijać. Inne linie postępują tak samo: British Airways nie dowozi dobrotliwie pasażerów z Manchesteru do Warszway, żeby się mogli przesiąść na rejsy LOTu, mimo że Heathrow jest bardziej zapchane od Okęcia. Wysyła samoloty na krótki lot z Manchesteru do Londynu, a z Manchesteru nigdzie dalej nie lata (mimo, że dużo większe lotnisko od poznańskiego). Podobnie nie postępuje cytowany KLM, mimo że też są duże problemy ze slotami na Schiphol i też mógłby z dobroci serca rozwozić pasażerów gdzie indziej.
2 dni, 1 godzinę temu  

  
Mogli by ta rotacje przekazac na POZ AMS, niby LOT nie chce dowozic do innych hubów, ale jesli tego nie zrobi to wejdzie KLM 2 razy dziennie i sam wykosi lotowi mnostwo paxów. Poza tym, nie beda tworzyc sobie konkurencji bo watpie zeby ktos z POZ chcialby sie przesiadac w AMS na wlasne ryzyko bez code share...
Jesli LOT nie wejdzie do regionow w polaczeniu z kluczowymi miastami europy to zrobia to inne linie i przez WAW coraz mniej bedzie latac, nie wspominajac o Baranowie
2 dni, 8 godzin temu  

  
Tą rotacje i tam wykonuja embraerami, nie widze zwiazku z "afera 737"
2 dni, 8 godzin temu  

  
- a jeśli to nie problemy z samolotami, to najprawdopodobniej zmniejszające się zapotrzebowanie lub wina KLM
2 dni, 11 godzin temu  

  
"Zaczynają się w końcu zwijać i tak długo pociągnęli." xD co? to nie wina "wielkiego upadku LOTu" który jest tutaj przewidywany przez każdego od prawie 5 lat tylko problemów z samolotami
2 dni, 11 godzin temu  

gość_4c626 - Profil
gość_4c626
  
Zaczynają się w końcu zwijać i tak długo pociągnęli. Sloty przejmie Buzz.
3 dni, 3 godziny temu  

gość_fb2c0 - Profil
gość_fb2c0
  
@gość9547e już w lutym z systemu rezerwacyjnego wynikało, że w sezonie letnim będą tylko 3 loty dziennie, więc to niekoniecznie musi być kwestia braku maszyn
3 dni, 5 godzin temu  

gość_d2787 - Profil
gość_d2787
  
Brak sprzetu. Powinni natychmiast wyleasingowac 6-10 Boeingow 737-800.
3 dni, 6 godzin temu  

gość_89b60 - Profil
gość_89b60
  
Z dreamkami problem, z maxami problem. Najwyższy czas, żeby przerzucić się na airbusy.
3 dni, 6 godzin temu  

gość_f6ee3 - Profil
gość_f6ee3
  
Nie tylko, KLM jest po kilka razy dziennie w KRK, GDN i WRO. I to jest główna przyczyna.
3 dni, 6 godzin temu  

gość_5783d - Profil
gość_5783d
  
Jak LO chce działać na rynku globalnym, to nie może usuwać lotów do jednej z TOP3 destynacji europejskich...
3 dni, 7 godzin temu  

gość_83da4 - Profil
gość_83da4
  
może w końcu zrozumiał, że ludzie wolą bezpośrednie połączenia z lotnisk regionalnych niż przesiadać się w Warszawie.... Widzi jak inne linie rozwijają się w regionach więc niedługo CPK jak i hub w przypadku połączeń po europie nie będzie miał racji bytu...
3 dni, 7 godzin temu  

gość_6359c - Profil
gość_6359c
  
uziemiono MAXy to ograniczają tam gdzie się da swoją siatkę własną
3 dni, 7 godzin temu  

gość_9547e - Profil
gość_9547e
  
Cięcia są wynikiem uziemnienia B737 MAX, teraz LOT musi ciąc tam gdzie najmniej boli
3 dni, 8 godzin temu  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie