gość_29954
2019-03-15 11:06
@pszn - no cóż, problem z B737 MAX jest taki, że wszędzie na świecie, wszelkie procedury, wymagania, testy i wszystko co potrzeba wypadły bez zarzutu, a mimo to kilkaset osób z dwóch katastrof nie żyje, no więc urzędy nadzoru na całym świecie i linie użytkujące ten model muszą świecić oczami i klepać formułki o tym, że dokładają wszelkich starań żeby wszystko było bezpiecznie, no bo cóż innego? Jakby byli szczerzy to musieliby ogłosić, że po prostu nie mają pojęcia co jest nie tak w nowych Boeingach, więc dopóki się nie dowiedzą, to uziemiają całą flotę.
Zarówno oświadczenie, a tym samym także artykuł jest totalnie o niczym. Redaktor stracił czas żeby go napisać/przetłumaczyć, a czytelnicy stracili czas na jego czytanie.
"samoloty tego typu wejdą do eksploatacji tylko po przeprowadzeniu wymaganych procedur, spełnieniu wszystkich wymogów bezpieczeństwa i wydaniu zgód na ich użytkowanie ze strony FAA, EASA i ukraińskiego organu właściwego w sprawach lotnictwa cywilnego" - rozumiem, że w przypadku innych samolotów, niektóre z tych punktów są pomijane?